Sakwy do sporta

Data: 2009-05-14 15:09:22
Autor: Spider A.J.
Sakwy do sporta

"Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> wrote in message news:gue934$2ii$1nemesis.news.neostrada.pl...

Nudnawo tu jakos no to sie zapytam, chce kupic sakwy do kanarka. Ale mam gorne wydechy. Nadadza sie siakies takie zwykle czy trzeba bedzie kocyka podkladac???

Ty a takie:
http://tinyurl.com/pvmyyw
Pod to raczej nie trzeba bedzie.
I ma ok 35 litrow, wiec tyle ile w sumie potrzebujesz.

Co do wora plecakowego mialem na mysli taki:
http://tinyurl.com/q5ylrw
Tani jak na 100% waterproof.

A co do wora to ja myslalem o takim:
http://tinyurl.com/pr4vbe

A co do tego, ze w deszczu nie latasz to...
a co jak spadnie wew trasie???
Poza tym te wory gwarantuja bardzo
wysoka kurzo/syfo odpornosc.
No chyba ze bedzie sie je testowac jak ten idiota
w TVN turbo w gadzet labolatorium czy jakos
tak, no ale przypadkow zdebilnienia nie rozpatrujemy.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-15 07:55:15
Autor: Tytus z Fabryki
Sakwy do sporta
Siemka
***"Spider A.J."

***Ty a takie: http://tinyurl.com/pvmyyw

Cos nie dziala - strona glowna Louisa wyskaka

*** A co do wora to ja myslalem o takim:
http://tinyurl.com/pr4vbe

A mi to wpadlo w oko:
http://www.allegro.pl/item628417075_torba_na_motocykl_firmy_buse_solidna_40_litrow.html
glownie ze wzgledu na to wzdluzne pakowanie i rozmiar ktory nie poszerzy moto

*** A co do tego, ze w deszczu nie latasz to...
 a co jak spadnie wew trasie???

To nie jade dalej...i zastanawiam sie gdzie zlozyc protest i jaka znalesc podstawe prawna zeby przyjebac tym tam na gorze, nie na darmo mam na owiewce husarzyka :)

T.

P.S. Wczoraj odkrylem ze mam w VTR orginalny bagaznik

Sakwy do sporta