Sala Plenarna świeci pustkami. Koniec protestu czy manipulacja PiS? 2 wersje (video)

Data: 2017-01-09 06:24:45
Autor: Zenek Kapelinder
Sala Plenarna świeci pustkami. Koniec protestu czy manipulacja PiS? 2 wersje (video)
Ty bys tak zrobil bo cham i prostak jestes. Na kolanach poszli do prezesa zeby sie zlitowal. Cos obiecali i im wybaczyl.

Data: 2017-01-09 15:44:29
Autor: Pajdak

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Ty bys tak zrobil bo cham i prostak jestes. Na kolanach poszli do prezesa
zeby sie zlitowal. Cos obiecali i im wybaczyl.

Jak ja kocham twoje teksty Zenuś. Nie masz argumentów więc ciskasz się jak
karaś w saku. Za malutki na mnie jesteś chłopie. Za cienki bolek z ciebie.
Jak tam deflacja? Drgnęła? ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-01-09 14:41:05
Autor: Zenek Kapelinder
Sala Plenarna świeci pustkami. Koniec protestu czy manipulacja PiS? 2 wersje (video)
ty sie martw zeby ci kuska po bromie drgnela bo znowu jestes umowiony w kotlowni z ta z wytrzeszczem.

Sala Plenarna świeci pustkami. Koniec protestu czy manipulacja PiS? 2 wersje (video)