Sałatka po żydowsku czy jarzynowa?

Data: 2012-12-23 19:31:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Sałatka po żydowsku czy jarzynowa?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kb7ie9$ktd$1mx1.internetia.pl...
Ja tam lubię wszystko po żydowsku...

Co by Polacy zrobili, bez żydowskich potraw w te żydowskie święta...

Podziękujmy Żydom, że nas nauczyli porządnej kuchni...

Czytam sobie, czytam twoje bajdurzenia i dochodzę do wniosku, że jak piszesz te wszystkie bzdury, to dostajesz wzwodu i się w portki spuszczasz! Tak cię to jara!

ubawiony

Data: 2012-12-23 19:43:54
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50d74e06$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zamiast "ubawiony" powinno być "zazdrosny", prawda?
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2012-12-23 20:03:18
Autor: boukun
[...]

A ja myślałem, że mnie nie czytasz... A jak tam u ciebie ze świętami, opłatkiem się będziesz dzielił? Na pasterkę pójdziesz, czy w Opolu do darmowego stołu z prezentem w postaci rolki papieru toaletowego się przysiądziesz?

boukun

Data: 2012-12-23 22:08:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kb7kv9$tec$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty i inni macie świąteczną amnestię. Chciałem się przekonać, czy przybyło wam rozumu. Nie stwierdziłem żadnych pozytywnych zmian i po świętach wędrujesz ty ze swoją ferajną  z powrotem do sitka.

ubawiony

Sałatka po żydowsku czy jarzynowa?