Data: 2009-08-05 16:53:52 | |
Autor: Scyzoryk | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/na_drogach/news/ferrari-z-komitetu-centralnego,1348834,415
Nie widziałem info o tym na grupie. Przynajmniej jednego użytkownika PMS powinno to zainteresować ;-) -- Pozdr Scyzoryk Almera n16 |
|
Data: 2009-08-05 16:35:11 | |
Autor: ArmenVanBuran | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Scyzoryk <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał(a):
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/na_drogach/news/ferrari-z-komitetu-cenCiekawe jaki czy będą mieli jakiś system ratalny? I ubezpieczenia pakietowe... :) -- |
|
Data: 2009-08-05 13:02:14 | |
Autor: Luca | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
On 5 Sie, 18:35, " ArmenVanBuran" <armenvanbu...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote: Scyzoryk <gradon_mWYWAL...@interia.pl> napisał(a): Nie wiem jak Wy, ale ja poczekam na wyprzedaz rocznika '09 ;-) Pzdr L PS. Moze w miedzyczasie jakies propozycje niedrogiej instalki LyPyGy, zeby bylo oszczednie i ekologicznie :) |
|
Data: 2009-08-06 01:05:17 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Dnia Wed, 5 Aug 2009 13:02:14 -0700 (PDT), Luca napisał(a):
Nie wiem jak Wy, ale ja poczekam na wyprzedaz rocznika '09 ;-) Nie no, gdzie niby upchną zbiornik? Zamiast tego będzie F430 2.0 TDI. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2009-08-06 01:07:43 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Borys Pogoreło pisze:
Dnia Wed, 5 Aug 2009 13:02:14 -0700 (PDT), Luca napisał(a): 1.2TDI. 2.0 byłoby zbyt nieekonomiczne, dla kogoś spłacającego taaaakie raty. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona. GG: 291246, skype: kenickie_PL "W życiu liczą się tylko szybkie wozy, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi." |
|
Data: 2009-08-06 14:31:42 | |
Autor: kamil | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
"Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote in message news:h5d3bo$9fa$1news.dialog.net.pl... Borys Pogoreło pisze: Nie stac cie i dorabiasz ideologie :p Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-08-07 15:54:33 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Dnia Thu, 6 Aug 2009 01:05:17 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):
PS. Moze w miedzyczasie jakies propozycje niedrogiej instalki LyPyGy, A pozniej porsche zaatakuje z Panamera CNG i sie skoncza superauta... ;] -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2009-08-06 13:32:24 | |
Autor: Paweł | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:h5c6f6$1p0$1newsread.aster.pl...
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/na_drogach/news/ferrari-z-komitet To jest w ogóle motoryzacyjny gorący news. Wczorajszy Puls Biznesu o tym pisał. Mnie dziwi to, że tak długo trzeba było czekać na oficjalne pojawienie serwisu i salonu się tej marki w Polsce. Rynek, choć niewielki i hermetyczny, na samochody, które trzyma się w garażu a nie jeździ na pewno jest. -- Paweł |
|
Data: 2009-08-06 07:18:57 | |
Autor: Przemek V | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
On 6 Sie, 13:32, Paweł <bi...@microsoft.com> wrote:
Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:h5c6f6$1p0$1newsread.aster.pl... Te polskie nawet sporo jeżdżą. Ja w prawie 3 lata swoją zrobiłem ok. 20 tys km. Niestety ASO się nawet nie będzie chciało jej dotknąć .. Za stara. |
|
Data: 2009-08-06 16:56:13 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Dnia Thu, 6 Aug 2009 07:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):
Rynek, choć niewielki i hermetyczny, na samochody, które trzyma się w garażu Wiadomo, Polaków nie stać na drugie auto, to muszą zajeżdżać to pierwsze ;-) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2009-08-06 20:00:59 | |
Autor: Przemek V | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:8c5b7xvfzbaf.1c5re5yyhs9pa$.dlg40tude.net... Dnia Thu, 6 Aug 2009 07:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a): Szczególnie dwudziestoletnie używki. Tyle, że włoska i nie w dieslu... |
|
Data: 2009-08-06 21:38:54 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Dnia Thu, 6 Aug 2009 20:00:59 +0200, Przemek V napisał(a):
Wiadomo, Polaków nie stać na drugie auto, to muszą zajeżdżać to pierwsze Dobrze, że nie białe. Bo w ogóle byś nie sprzedał. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2009-08-07 09:40:15 | |
Autor: Paweł | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Użytkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisał w wiadomości news:297f47a0-27d4-47f3-8908-fe4048c94817a13g2000yqc.googlegroups.com...
Te polskie nawet sporo jeżdżą. Ja w prawie 3 lata swoją zrobiłem ok. Czy możesz podzielić się informacją na temat kosztów utrzymania oraz tego jak sobie radzisz z serwisem? -- Paweł |
|
Data: 2009-08-07 02:55:38 | |
Autor: Przemek V | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
On 7 Sie, 09:40, Paweł <bi...@microsoft.com> wrote:
Użytkownik "Przemek V" <przem...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:297f47a0-27d4-47f3-8908-fe4048c94817a13g2000yqc.googlegroups.com... Kupiłem bardzo zadbany egzemplarz, który przez ostatnie kilka lat sporo jeździł jak na Ferrari czyli też około 15 tys km w 2 lata i był w stanie perfekcyjnym. Przez okres w moich rękach wymieniałem tylko płyny ustrojowe i filtry, klocki hamulcowe i opony. Wszystko tanie i proste. Teraz czeka mnie wymiana pasków rozrządu, regulacja luzów zaworowych, spojrzenie na lekko falujące obroty na wolnych obrotach i jakieś inne drobiazgi typu świece, kable. Ogólnie to sam się nie mogę nadziwić, że nic poważniejszego się nie posypało i auto jest generalnie jak dzwon - nic nie trzeszczy nie stuka, zawieszenie jest w idealnym stanie. Przód zebrał tylko trochę odprysków bo lakier jest wyjątkowo mięciutki. Serwisowanie będę robił w Trax Racing - firma, która robi dużo Ferrari aczkolwiek bardziej 355, 360 i 430. Ponieważ auto tylko przepalam zimą i robię krótkie rundy gdy jest sucho, przewiduję, że odstawię ją do Traxów na dłuższy czas i na spokojnie będą przy niej dłubać. Mają dostęp do znających się włochów i części. Pomaga, że 328 uchodzi generalnie za najbardziej pancerne i solidne Ferrari a do tego najłatwiejsze w serwisowaniu. To było też jedno z kryteriów wyboru. W 348 żeby wymienić paski rozpina się zawieszenie i wyjmuje cały silnik. Widać zresztą po cenach - 328 są generalnie droższe od nowszych 348 w porównywalnym stanie. Uprzedzam, że nie wiem ile pali bo nigdy nie tankuję pod korek. Pi razy oko to przy spokojnej jeździe na trasie ok. 10-12. Po mieście ok. 18-20. Jeszcze taka ciekawostka jeśli chodzi o koszty - miałem konkretną ofertę kupna z której gdybym skorzystał to odzyskałbym z nawiązką koszt zakupu i wydatków poza paliwem. Czyli można przy odrobinie szczęścia kupić Ferrari - pojeździć rok i sprzedać za podobną cenę. |
|
Data: 2009-08-07 12:31:20 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Już sobie wyobrazam kupno ubezpieczenia przez internet (rozwijane menu) lub przez infolinię ;-))
JaC -- -- - Czy możesz podzielić się informacją na temat kosztów utrzymania oraz tego jak sobie radzisz z serwisem? |
|
Data: 2009-08-07 13:54:10 | |
Autor: Paweł | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
Użytkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisał w wiadomości news:ec4c75d9-48b3-415d-a0f3-827cb1a13577o13g2000vbl.googlegroups.com...
Jeszcze taka ciekawostka jeśli chodzi o koszty - miałem konkretną Ja miałem Mondiala przez krótki czas i sprzedałem go jak się tylko znalazł chętny. Ale wciąż sentyment jest. Zużycie paliwa nie jest dla mnie problemem. Generalnie odstraszyła mnie perspektywa serwisu, zdobywania części, zwłaszcza, ze mój egzemplarz nie był w idealnym stanie. Poczekam aż otworzą serwis, plusem jest to, że pracuję dokładnie tam, gdzie powstanie i będę miał okazję dokładnie się przyjrzeć co i jak. A wtedy może przymierzę się do kolejnego eksponatu. -- Paweł |
|
Data: 2009-08-07 05:40:22 | |
Autor: Przemek V | |
Salon i serwis Ferrari w PL | |
On 7 Sie, 13:54, Paweł <bi...@microsoft.com> wrote:
Użytkownik "Przemek V" <przem...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:ec4c75d9-48b3-415d-a0f3-827cb1a13577o13g2000vbl.googlegroups.com... Z doświadczenia z takich ASO jak Ferrari Berlin, (to które jest w Meilenwerk) to nawet oni niechętnie brali się za 328. Jeśli to będzie nowy serwis to podejrzewam, że mechanicy będą kumaci conajwyżej od 360 wzwyż i też nie będą się chcieli moją babrać. Gdybym miał 360 to i tak poszedłbym do Trax Racing. Na mnie zrobili dobre wrażenie. Chyba jako jedyni w Polsce mają komputer do Ferrari a bez niego w 360 czy 430 nie da się nawet sprzęgła wymienić. Do egzemplarzy ze skrzynią F1 to już zupełnie nie ma sensu dotykać się bez komputera. Z jakim silnikiem Mondiala miałeś? Jeżdżą właściwie tak jak 308/328, dużo bardziej praktyczne. Mondial t to już praktycznie 348. Tylko ten wygląd... tak z zewnątrz jak i deska rozdzielcza... |
|