Salonik polityczny Ziemkiewicza

Data: 2020-04-27 03:18:30
Autor: Zexon
Salonik polityczny Ziemkiewicza
Data: 2020-04-27 11:31:58
Autor: Runt
Salonik polityczny Ziemkiewicza
W dniu 2020-04-27 o 11:18, Zexon pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=pNqD9eeNcm0
https://www.youtube.com/watch?v=bh9ZAZ_ZuZw
https://www.youtube.com/watch?v=RFMZTae6AlM

Kto jest ten Ziemkiewicz?

to ten: https://pl.wikipedia.org/wiki/Rafa%C5%82_Ziemkiewicz ?

Buuuhahhahhahhhhaaaaa! Jaki¶ obwie¶. To jest ikona PiS?

--
Runt

Data: 2020-04-27 11:00:00
Autor: Budzik
Salonik polityczny Ziemkiewicza
Użytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

[...]

To ten co raz mowi ze epidemia to tylko grypa a za tydzien ze o matko, trzbea uciekac ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
W±troba była cały dzień ¶ledziona

Data: 2020-04-28 00:37:42
Autor: Sylvio Balconetti
Am 27.04.20 um 11:31 schrieb Runt:
[...]

Drogi kolego, skoro nie znasz tego jegomoscia, to znalazlem fajny cytat z jego dziela:

>"Smutna to rzecz, gdy sobie w oczy pomyslec, ze jestesmy narodem, ktorym zawsze targaly ostre kontrasty wysokiej cywilizacji i najgorszego chamstwa. Chamstwo bylo zawsze i jest najgorszym naszym wrogiem wewnetrznym", napisal swego czasu Marian Hemar. (...) Polacy po raz kolejny doprowadzaja swoj kraj do zaglady, w czym chamstwo, oczywiscie, ma swoj wielki udzial (...) Niemniej jednak, bez uzywania obelzywego okreslenia "chamstwo" dzisiejszej Polski opisac nie sposob. A skoro sie go uzywa, to trzeba wyraznie i jasno napisac, co to slowo oznacza.
W potocznym rozumieniu bowiem cham jest utozsamiany z prostakiem. To duzy blad. Chamstwo to cos innego, niz prostactwo. Prostak po prostu nie zna norm obowiazujacych w wyzszych sferach spolecznych badz nie potrafi ich spelnic - cham je natomiast zna. Zna i odrzuca calkowicie swiadomie, poniewaz z jego punktu widzenia sa tylko przejawem slabosci. Chyba ze akurat w danym momencie zachowywanie sie w sposob zgodny z tymi normami, grzeczny, jest dla niego korzystne. Cham bowiem kieruje sie w zyciu tylko jednym: swoja wlasna korzyscia. W dazeniu do niej nie liczy sie z nikim i niczym, na wszelki wypadek okazujac zawczasu kazdemu, kto stanie mu na dodze, ze jest gotow i moze go zmiazdzyc - a kazdemu, kto moze z kolei zmiazdzyc jego, ze jest mu posluszny, nie zagraza, a nawet moze sie przydac. Na tym wlasnie polega chamstwo, a nie na siorbaniu zupy.<

(Rafal A. Ziemkiewicz, Polactwo, Lublin 2004, ss. 91,94-5)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem, które ze ¶wiatowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszło¶ć Europy. Obdarzy ona braterstwem wszystkie narody ¶wiata. Ona będzie przygarniać, chronić, nie¶ć pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

Data: 2020-04-28 07:38:33
Autor: Runt
W dniu 2020-04-28 o 00:37, Sylvio Balconetti pisze:
[...]

Dzieła? To jaki¶ nawiedzony kole¶.

--
Runt

Data: 2020-04-28 14:51:49
Autor: z
Salonik polityczny Ziemkiewicza
Nie rżnij głupa że nie znasz Ziemkiewicza.

To taki Michnik tylko m±drzejszy ;-)

A pamiętasz taki program na tvn "Ale plama"?

Czy Ty co¶ wiesz/pmiętasz?

Data: 2020-04-29 07:00:32
Autor: Runt
Salonik polityczny Ziemkiewicza
W dniu 2020-04-28 o 14:51, przygłup z pisze:
Nie rżnij głupa
Zabronisz mi? ;-)))
że nie znasz Ziemkiewicza.
Niby sk±d mam go znac? Na zdjęciu wyglada jak jaki¶ menel.
To taki Michnik tylko m±drzejszy ;-)
Skoro tak twierdzisz.
A pamiętasz taki program na tvn "Ale plama"?
Nie mogę pamietać czego¶ co było w latach PRL ;-)
Czy Ty co¶ wiesz/pmiętasz?
Nic nie wiem i nic nie pamiętam. Lżej ci? ;-)

--
Runt

Data: 2020-04-28 18:13:02
Autor: Sylvio Balconetti
Am 28.04.20 um 07:38 schrieb Runt:
[...]

Ludzie sie zmieniaja. :-)
Pisal o chamstwie i prostactwie, a teraz? ;-)

Tu nastepny cytat:

>(...) Polska jest krajem zalanym chamstwem w stopniu w krajach cywilizowanych nieznanym, a mysmy wszyscy schamieli w sposob wrecz niewiarygodny.
Jesli los cie rzuci do szczesliwej Ameryki, zrob, drogi Czytelniku, prosty eksperyment. W metrze czy na ulicy - oczywiscie, gdy jestes w normalnej okolicy, a nie na ktoryms z bandyckich przedmiesc najwiekszych metropolii - zacznij sie przypatrywac przypadkowemu czlowiekowi. Po prostu patrz na niego, tak dlugo, az cie zauwazy. Podniesie na ciebie wzrok - i co zrobi? Usmiechnie sie zyczliwie. Dziesiec na dziesiec. A co sie stanie, jesli ten sam eksperyment powtorzysz w Polsce? Jesli testowana osoba jest od ciebie wyraznie mniejsza i nizsza, bedzie probowac uciec, a jesli dorownuje ci gabarytami, wykrzywi do ciebie morde w wojowniczy grymas: co sie, ka twoja, gapisz? Chcesz w ryj?<

Data: 2020-04-28 14:11:47
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Stosujesz siem Sylwio do POwyzszego? ;)

Data: 2020-04-29 07:01:14
Autor: Runt
W dniu 2020-04-28 o 18:13, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]

Jesli los cie rzuci do szczesliwej Ameryki, zrob, drogi Czytelniku, prosty eksperyment. W metrze czy na ulicy - oczywiscie, gdy jestes w normalnej okolicy, a nie na ktoryms z bandyckich przedmiesc najwiekszych metropolii - zacznij sie przypatrywac przypadkowemu czlowiekowi. Po prostu patrz na niego, tak dlugo, az cie zauwazy. Podniesie na ciebie wzrok - i co zrobi? Usmiechnie sie zyczliwie. Dziesiec na dziesiec. A co sie stanie, jesli ten sam eksperyment powtorzysz w Polsce? Jesli testowana osoba jest od ciebie wyraznie mniejsza i nizsza, bedzie probowac uciec, a jesli dorownuje ci gabarytami, wykrzywi do ciebie morde w wojowniczy grymas: co sie, ka twoja, gapisz? Chcesz w ryj?<

Wszędzie jest podobnie. Ten Ziemkiewicz Haiti nie odkrył.

--
Runt

Salonik polityczny Ziemkiewicza