Salonowiec JKM wg Boziewicza?

Data: 2014-07-13 04:51:05
Autor: stevep
Salonowiec JKM wg Boziewicza?
# W piątek lider Kongresu Nowej Prawicy spoliczkował innego  europarlamentarzystę - Michała Boniego. Okazuje się jednak, że Janusz  Korwin-Mikke po podobne metody sięgał już wcześniej.

Jak wyznała Katarzyna Piekarska w TVN 24 w programie "Babiniec", w 2009  roku szef KNP miał klepnąć ją w pośladek.

- Wszystko działo się, o ile dobrze pamiętam, w trakcie ”Reality Shopka  Show”, czyli spektaklu teatralnego z udziałem polityków. Stałam w  kuluarach i rozmawiałam z kimś, a Janusz Korwin-Mikke podszedł i klepnął  mnie w pośladek - opowiada o szczegółach Katarzyna Piekarska.

Jak przyznaje w rozmowie na gazeta.pl, Korwin-Mikke miał w ten sposób  wymierzyć jej karę.

Poszło o jej wcześniejszą wypowiedź w mediach, by nie podawać ręki  liderowi Kongresu Nowej Prawicy po jego kontrowersyjnych słowach o  niepełnosprawnym dziecku.

Była posłanka SLD przyznaje dziś, że niepotrzebnie zignorowała zachowanie  lidera KNP.

- Po samym klepnięciu byłam zdezorientowana i oburzona, z perspektywy  czasu żałuję jednak, że nie nagłośniłam tej sprawy. Znajomi pytali mnie,  czemu nie oddałam, ale aż boję się myśleć, jak wtedy zareagowałby  Korwin-Mikke - wskazuje.

Piekarska podkreśla przy tym, że to, co ją spotkało jest nieistotne, "ale  spoliczkowanie Michała Boniego to przejaw chamstwa i brutalności. A w  życiu publicznym nie może być na to miejsca. #
Ze strony:
http://tnij.org/3ubzp63

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-13 06:50:17
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xiw0vfia50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Przy jej niezdecydowanej urodzie zapewne omal nie posikała się ze szczęścia a święte oburzenie było udawane.

MW

Salonowiec JKM wg Boziewicza?