Salt, czyli AJ jako terminatorV

Data: 2010-08-30 17:02:32
Autor: Monty
Salt, czyli AJ jako terminatorV
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:i4gp3m$vt7$1news.onet.pl...
Kolejna kicha bez sensu. Czyste łubudu + nieśmiertelny bohater(ka). Patrz i nie myśl, czyli tak zwana dobra rozrywka...
Czy nikt już nie zrobi filmu takiego jak "Trzy dni kondora", gdzie jest jakaś zagadka i sensowny scenariusz?

Wczoraj oglądałem i niestety muszę się zgodzić. Fabuła (intryga) do bani, relizacja słaba, realizmu brak, podobnie jak jakiegoś napięcia czy dreszczyku emocji, co ma być zatuszowane efektami, czyli głównie Angeliną skaczącą jak małpiszon po samochodach albo budynkach. Porównanie z "Kondorem" moim zdaniem nietrafione, bo to nieco inny gatunek. Osobiście lubię łubudu jeśli jest dobrze zrobione i napisane z pomysłem, czasem z przymrużeniem oka. Powstało wiele takich filmów, coraz mniej powstaje ostatnimi czasy. Patrząc na opinie o "Salt" mozna się załamać, ludzie nie wiedzą już co to znaczy byc trzymanym w napięciu, siedzieć jak na szpilkach sciśniętym w fotelu kinowym. Albo co gorsza - robią to na efektach i głupich scenach akcji. Dwie rzeczy są pewne - lepsze to niż kaszana niemożebna czyli "Wanted", poza tym Angelina trafia u mnie na listę aktorów, których filmy lepiej omijać szerokim łukiem.

Monty

Salt, czyli AJ jako terminatorV