Salve Sol Invictus!

Data: 2012-12-23 16:13:24
Autor: u2
Salve Sol Invictus!
W dniu 2012-12-23 15:19, szkwarek aka po-tworek pisze:
> MÓDLMY SIE TAKZE ZA HERETYKÓW I SCHIZMATYKÓW, ABY BÓG I PAN NASZ
> WYZWOLIL ICH Z WSZELKICH BLEDÓW I RACZYL Z POWROTEM PRZYWIESC DO SWIETEJ
> MATKI KOSCIOLA POWSZECHNEGO I APOSTOLSKIEGO.

Oj tam, wcale sie za toba nie modle srak :)

Data: 2012-12-23 17:28:45
Autor: Marek Woydak
Salve Sol Invictus!
On Sun, 23 Dec 2012 16:13:24 +0100, u2 wrote:

> [...]
 > MATKI KOSCIOLA POWSZECHNEGO I APOSTOLSKIEGO.

Oj tam, wcale sie za toba nie modle srak :)

Tu tez nikt nie modli sie za twoje zdrowie psychiczne komuszy przyglupie.

MW

Data: 2012-12-23 18:33:30
Autor: u2
Salve Sol Invictus!
W dniu 2012-12-23 18:28, Marek Woydak pisze:
Oj tam, wcale sie za toba nie modle srak:)
Tu tez nikt nie modli sie za twoje zdrowie psychiczne komuszy przyglupie.

Oj da oj da na da na, nie ma szatana a swiat realny jest poznawalny :-)

Data: 2012-12-23 17:41:31
Autor: Marek Woydak
Salve Sol Invictus!
On Sun, 23 Dec 2012 18:33:30 +0100, u2 wrote:

[...]

Wal sie suwalski przyglupie. Jestes uzalezniony od Internetu. Ciebie trzeba
leczyc. Na nogi.

MW

Data: 2012-12-23 18:43:09
Autor: u2
Salve Sol Invictus!
W dniu 2012-12-23 18:41, Marek Woydak pisze:
[...]

Ha, za pozno psi burku, burmistrzowi Bakalarzewa usunieto noge az do uda.

Data: 2012-12-23 17:49:36
Autor: Marek Woydak
Salve Sol Invictus!
On Sun, 23 Dec 2012 18:43:09 +0100, u2 wrote:

[...]

Psia przybledo. Zresz odpadki to i to co wypisujesz jest chore.

MW

Data: 2012-12-23 18:45:29
Autor: u2
Salve Sol Invictus!
W dniu 2012-12-23 18:43, u2 pisze:
[...]

No i zdychaj sqrwielu !

Data: 2012-12-23 17:53:07
Autor: Marek Woydak
Salve Sol Invictus!
On Sun, 23 Dec 2012 18:45:29 +0100, u2 wrote:

[...]

Ty juz zdechles. Reszta to kwestia dni przyglupie suwalski.

MW

Data: 2012-12-23 18:57:30
Autor: u2
Salve Sol Invictus!
W dniu 2012-12-23 18:53, Marek Woydak pisze:
Ha, za pozno psi burku, burmistrzowi Bakalarzewa usunieto noge az do uda.

>No i zdychaj sqrwielu !
Ty juz zdechles. Reszta to kwestia dni przyglupie suwalski.

Zyje i mam sie dobrze ubeku :-)

Data: 2012-12-23 18:04:15
Autor: Marek Woydak
Salve Sol Invictus!
On Sun, 23 Dec 2012 18:57:30 +0100, u2 wrote:

> [...]
>>

>No i zdychaj sqrwielu !
Ty juz zdechles. Reszta to kwestia dni przyglupie suwalski.

Durniu, kiedy sie urodzilem UB juz dawno nie istnialo. To twoje lata
staruchu. Ty pewnie byles UB-ekiem. Wiekszosc chopow szlo do UB wiec ty
pewnie tez tyle, ze ty byles ambitny i donosiles na kazdego.

MW

Data: 2012-12-23 19:08:43
Autor: u2
Salve Sol Invictus!
W dniu 2012-12-23 19:04, Marek Woydak pisze:
[...]

Czyli jestes sqrwielu po-grobowcem. Moje grozby sa jak najbardziej realne. Jak cie w realu spotkam to nogi tobie z dupy powyrywam ! Idz do mamusi wyplacz sie, sqrwielu !

Data: 2012-12-24 08:59:43
Autor: Marek Woydak
Salve Sol Invictus!
On Sun, 23 Dec 2012 19:08:43 +0100, u2 wrote:

[...]

Mamusi wyplakiwal sie twoj Jaroslaw Kain Kaczynski. Dziadek, chcesz mi
morduchne obic? Nie sprawy, nastawie po katolicku policzek. Jeden. Pozniej
ci przypierdole tak, ze smark ci sie za ucho zakreci, a proteza przemiesci
sie do odbytu.

MW

Salve Sol Invictus!