Salzkammergut Trophy - ktoś się wybiera?

Data: 2009-06-01 12:53:16
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Salzkammergut Trophy - ktoś się wybiera?
Czy jest ktoś kto się wybiera na Salzkammergut Trophy 18.07.2009? Zastanawiam się nad tym wyścigiem, ale jeśli nie będzie z kim jechać, to oczywiście nie pojadę. Jestem z Krakowa, czyli w grę wchodzi ktoś z południa lub przejeżdżający przez szeroko pojęte południe. Linki do szczegółów imprezy: http://www.mtbmarathon.com/index.php?action=salzkammergut http://www.salzkammergut-trophy.at/

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-01 13:43:21
Autor: Wooyek

Ostatnio niejaki Artur Wydra z GT Airco Team (http://gt.airco.pl/wpdev/) się chwalił, że jedzie.

Data: 2009-06-01 12:04:23
Autor: sufa
On 1 Cze, 13:43, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

Ostatnio niejaki Artur Wydra z GT Airco Team (http://gt.airco.pl/wpdev/) się
chwalił, że jedzie.

Plotka mówi, że Wydruś zapisał się na najdłuższy dystans czyli 200km
przy 7000m przewyższeń.
Otrzymał ponoć mailem zapytanie od Sandry z biura organizatora czy wie
ile kosztuje transport zwłok z Austrii do Polski. Po głębokiej
analizie Wydruś podjął jedyną słuszną decyzję i jedzie dystans Classic
czyli 100km. Oczywiście życzymy Arturowi i całej grupie GT Airco
powrotu z tarczą.

Jacek

--
sig under construction
http://zegarki.u2.pl

Data: 2009-06-02 02:38:57
Autor: Inquirer
[...]
"zrobiłeś mój dzień"! dzięki za ten tekst!

Data: 2009-06-02 17:59:10
Autor: SN .. AP
Salzkammergut Trophy - ktoś się wybiera?
moj kumpel tam przejechal ten dystans 200km, a na codzien ode mnie dostaje baty wiec nie moze byc tak strasznie jak tu piszecie.
tam sie nie jedzie tego dystansu na wyscig tam walczy kazdy sam ze soba aby dotrwac do konca.

Data: 2009-06-02 12:08:22
Autor: sufa
On 2 Cze, 17:59, "SN .. AP" <mgg...@jadamspam.pl> wrote:

tam sie nie jedzie tego dystansu na wyscig tam walczy kazdy sam ze soba aby
dotrwac do konca.

Są limity, wiec nie do końca jest to tylko walka o ukończenie.

Jacek

Data: 2009-06-02 21:32:16
Autor: Wooyek
Salzkammergut Trophy - kto? sie wybiera?
> tam sie nie jedzie tego dystansu na wyscig tam walczy kazdy sam ze
> soba aby dotrwac do konca.

Są limity, wiec nie do końca jest to tylko walka o ukończenie.

Poza tym na start decydują się raczej dobrzy zawodnicy, którzy mają ściganie we krwi i nie potrafią się turystycznie wozić po górach ;)

Data: 2009-06-02 22:37:32
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 02.06.2009 17:59 użytkownik SN .. AP napisał :
moj kumpel tam przejechal ten dystans 200km, a na codzien ode mnie dostaje baty wiec nie moze byc tak strasznie jak tu piszecie.

Jakie baty? To, że np. dowalisz mu sprintem na 500 m płaskiego asfaltu nie oznacza, że Twój kolega nie złoiłby Ci tyłka na 200 km maratonie MTB.

tam sie nie jedzie tego dystansu na wyscig tam walczy kazdy sam ze soba aby dotrwac do konca.

Po pierwsze jak już pisano są limity czasowe, po drugie spora część tych z przodu (ścisłą czołówkę to już w ogóle pomijam) naprawdę się ściga, a Ci z tyłu też raczej nie jadą turystycznie. Ja jeśli tam pojadę na pewno będę się ścigać.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-03 06:38:21
Autor: swiru
Salzkammergut Trophy - ktoś się wybiera?
Tam w większości są same szutry o jakości zbliżonej do polskich dróg
asfaltowych, i takież monotonne podjazdy szutrowe. Technicznie trasa
jest banalna, byłem tam na wakacjach w zeszłym roku. Zjechaliśmy
okolice + trasę maratonu i zrodziła się konkluzja "po cośmy te fule
tam targali" ;) To trasa na leciutkiego przecinaka. Ale fakt, widoki
pikne :D Więc wcale nie jest strasznie, ani trudno tez nie jest.
Wjechać na ten najwyższy punkt maratonu to żaden wyczyn asfalt +
szuter - można rzec komfortowo tam się jeździ. Fani czadowych zjazdów
też się zawiodą - szuter, szuter, szuter...

Data: 2009-06-03 16:27:21
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 03.06.2009 15:38 użytkownik swiru@tlen.pl napisał :
[...]

To skoro żaden wyczyn to wystartuj w tym roku i przejedź w 10 h, zgarniesz fajną nagrodę jeszcze.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-03 17:26:05
Autor: Wojtek
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

To skoro żaden wyczyn to wystartuj w tym roku i przejedź w 10 h, zgarniesz fajną nagrodę jeszcze.

  Technicznie pewnie żaden wyczyn... Nikt nie pisał, że jest to bułka z masłem pod kątem sportowym.

Moje obserwacje z alp są analogiczne, często są to łatwe technicznie trasy nie wymagające fulli po 150mm skoku.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-06-03 19:23:02
Autor: SN .. AP
Salzkammergut Trophy - ktoś się wybiera?
7000m przewyzszenia rzecz jasna, ze nie dla Ptysiów :D
Taki fiki miki powinien sobie dac rade ^^ ha ha ^^

Salzkammergut Trophy - ktoś się wybiera?