[foto] Salzkammergut - czyli w krainie gór i jezior

Data: 2019-08-04 22:50:27
Autor: bans
[foto] Salzkammergut - czyli w krainie gór i jezior
"Kruszczyk szerokolistny"... jak ja podziwiam ludzi którzy te rośliny odróżniają, dla mnie to wszytko jest - za anegdotą Wilczkowskiego - "gorycko, ba inse!"

O, jest i goryczka - prawdziwa :)

Data: 2019-08-05 08:11:06
Autor: Jacek G.
W dniu 2019-08-05 o 07:50, bans pisze:
"Kruszczyk szerokolistny"... jak ja podziwiam ludzi którzy te rośliny odróżniają, dla mnie to wszytko jest - za anegdotą Wilczkowskiego - "gorycko, ba inse!"

Kiedyś się tym trochę po amatorsku interesowałem i tak mi zostało A jeden kolega chwalił się, że zna tylko 3 kwiatki - różę, tulipana i lepiężnika białego
--
Jacek G.

Data: 2019-08-12 12:41:24
Autor: Jan Cytawa
  Jacek G. pisze:

[...]

Ja tez. To fajna sprawa wiedziec co rosnie. A po rowach jest tego mnostwo. Czesto staje i fotografuje jak mi cos nowego lub ciekawego mignie. W zeszlym roku poznalem np. kolczurke klapowana, do niedana nieznana w Polsce a teraz juz dosyc popularna.

Jan Cytawa

[foto] Salzkammergut - czyli w krainie gór i jezior