Sam się ekskomunikował.

Data: 2009-11-01 04:43:19
Autor: cirrus
Sam się ekskomunikował.
# Bowiem powyżej,  w kontekście listu biskupów polskich do polityków jest wywiad z Wojciechem Cejrowskim, który stwierdza, że Lech Kaczyński dopuszczając się poparcia aborcji w jakiejkolwiek formie sam się ekskomunikował z Kościoła Katolickiego i nie ma prawa przystępować do Komunii świętej a żaden ksiądz nie ma prawa podać mu komunikantu. W ocenie Cejrowskiego Lech Kaczyński nie jest katolikiem.
O tym, że dom Lecha Kaczyńskiego z jego rozwodzącą się z mężem i żyjącą w konkubinacie z synem esbeka córką, nie był domem katolickim, a przynajmniej nie było w tym domu na tyle silnych zasad moralnych, by córkę, jedynaczkę, porządnie po katolicku wychować i wpoić jej reguły katolicyzmu - wiadomo nie od dziś. O tym, że w domu tym do stołu świątecznego z okazji katolickich świąt zasiada kum Lecha Kaczyńskiego, esbek - też o katolicyzmie gospodarza świadczy nienajlepiej. Ale przecież nikt nie widział wśród tak gęsto rozsianych w sieci zdjęć braci Kaczyńskich ich zdjęcia z I Komunii św.
Więc może Lech Kaczyński nie miał się z czego ekskomunikować?
Zatem krytyka Cejrowskiego mogła być oceną zupełnie nietrafioną. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hxh1j

--
stevep

Data: 2009-11-01 00:34:27
Autor: Antenka
Sam się ekskomunikował.
On 1 Lis, 04:43, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
# Bowiem powy ej,  w kontek cie listu biskup w polskich do polityk w jest
wywiad z Wojciechem Cejrowskim, kt ry stwierdza, e Lech Kaczy ski
dopuszczaj c si poparcia aborcji w jakiejkolwiek formie sam si
ekskomunikowa z Ko cio a Katolickiego i nie ma prawa przyst powa do
Komunii wi tej a aden ksi dz nie ma prawa poda mu komunikantu. W ocenie
Cejrowskiego Lech Kaczy ski nie jest katolikiem.
O tym, e dom Lecha Kaczy skiego z jego rozwodz c si z m em i yj c w
konkubinacie z synem esbeka c rk , nie by domem katolickim, a przynajmniej
nie by o w tym domu na tyle silnych zasad moralnych, by c rk , jedynaczk ,
porz dnie po katolicku wychowa i wpoi jej regu y katolicyzmu - wiadomo nie
od dzi . O tym, e w domu tym do sto u wi tecznego z okazji katolickich
wi t zasiada kum Lecha Kaczy skiego, esbek - te o katolicyzmie gospodarza
wiadczy nienajlepiej. Ale przecie nikt nie widzia w r d tak g sto
rozsianych w sieci zdj braci Kaczy skich ich zdj cia z I Komunii w.
Wi c mo e Lech Kaczy ski nie mia si z czego ekskomunikowa ?
Zatem krytyka Cejrowskiego mog a by ocen zupe nie nietrafion . #
Ze strony:http://tiny.pl/hxh1j

--
stevep

Każdy katolik ma obowiązek głosować na możliwie najlepszego kandydata
na prezydenta i posła, takiego który wg jego najlepszej wiedzy będzie
przestrzegał Dekalogu i żył zgodnie z wartościami obowiązującymi w KK.
Powinna to być osoba posiadająca określone cechy charakteru, które
uprawniają ją do pełnienia tak trudnej służby dla społeczeństwa.
Oddając władzę osobie skompromitowanej, która deklaruje się wprost
jako wróg KK lub jej dotychczasowe czynny świadczą o tym, że żyje
łamiąc Dekalog, każdy katolik zaciąga winę, bo poprzez świadomy i
dobrowolny akt poparcia takiego człowieka jest współodpowiedzialny za
zło, którego się ów prezydent czy poseł dopuszcza ( grzech cudzy)..
Jeżeli zaś popiera kogoś, kto się pięknie maskuje udając tylko
człowieka prawego i szlachetnego i na dodatek "bożego" - czyli nie zna
jego prawdziwych intencji, czyli zostaje oszukany, nie ponosi
odpowiedzialności.
Niestety Polacy przez ostatnie 20 lat niczego się nie nauczyli i
popełniają stale ten sam błąd. Jeśli czynią to świadomie, odpowiedzą
za to na sądzie ostatecznym. "Fides et ratio" a nie tylko fides, czyli
masz koszystać z rozumu zanim wrzucisz kupon do urny wyborczej.

Antenka

P.s. Czy można za każdym razem, na kolejną kadencję  wybierać na
sołtysa największego złodzieja we wsi, o którym wszyscy wiedzą, że
kradnie kury z kurnika?
:-)

Data: 2009-11-01 08:49:03
Autor: pluton
Sam się ekskomunikował.

Każdy katolik ma obowiązek głosować na możliwie najlepszego kandydata
na prezydenta i posła, takiego który wg jego najlepszej wiedzy będzie
przestrzegał Dekalogu i żył zgodnie z wartościami obowiązującymi w KK.

A na kogo powinni głosować pijacy ?

P.s. Czy można za każdym razem, na kolejną kadencję  wybierać na
sołtysa największego złodzieja we wsi, o którym wszyscy wiedzą, że
kradnie kury z kurnika?

Wedlug mnie - nie mozna. Dlatego szambonur ma u mnie przesrane.

Nullification

Data: 2009-11-01 08:26:05
Autor: Roger Perejro
Sam się ekskomunikował.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał

[...]

Jestem daleki od bronienia Kaczyńskiego, ale uważam, że Cejrowski to kawał zdewociałego idioty.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-01 08:36:09
Autor: pluton
Sam się ekskomunikował.

... wywiad z Wojciechem Cejrowskim ...

To moj ałtorytet i ajdol, oraz wzór do naœladowania: jak rano wstaje
i biegne do kibla, to robie to boso.
Niedługo odzyskana przez kaczystów i komuchów telewizja zrobi ze mnš
program edykacyjny 'Boso do kibla'.

Nullification

Data: 2009-11-01 08:53:44
Autor: jadrys
Sam się ekskomunikował.
cirrus pisze:
# Bowiem powyżej,  w kontekście listu biskupów polskich do polityków jest wywiad z Wojciechem Cejrowskim, który stwierdza,

Dla zachowania powagi, twierdzenia Cejrowskiego lepiej pomijać milczeniem.

Data: 2009-11-01 01:01:49
Autor: Antenka
Sam się ekskomunikował.
On 1 Lis, 08:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> # Bowiem powyżej,  w kontekście listu biskupów polskich do polityków jest
> wywiad z Wojciechem Cejrowskim, który stwierdza,

Dla zachowania powagi, twierdzenia Cejrowskiego lepiej pomijać milczeniem.

Nie przeczę, że Wojtek C. to egzotyka, ale niestety z punktu widzenia
katolika ma wiele racji w tym, o czym mówi. :-)) . Jego świata jest
czarno-biały, żadnych barw pośrednich. ;-)

Antenka

Data: 2009-11-01 09:09:48
Autor: Andrzej Adam Filip
Sam się ekskomunikował.
cirrus pisze:

> [...]

katolika ma wiele racji w tym, o czym mówi. :-)) . Jego świata jest
czarno-biały, żadnych barw pośrednich. ;-)

A to *trochę* takich się nie przyda "dla podkreślenia kontrastu"? :-)

Niemców ma się albo pod butem, albo na gardle.
  -- Churchill, Winston (1874-1965)

Data: 2009-11-01 09:14:56
Autor: jadrys
Sam się ekskomunikował.

cirrus pisze:

[...]

A z punktu widzenia normalnego trzeźwo myślącego człowieka WC to normalny przygłup który powinien jak najszybszej odwiedzić psychiatrę.. :-(

Data: 2009-11-01 01:28:15
Autor: Antenka
Sam się ekskomunikował.
On 1 Lis, 09:14, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

A z punktu widzenia normalnego trzeźwo myślącego człowieka WC to
normalny przygłup który powinien jak najszybszej odwiedzić psychiatrę.. :-(

Jadrysiu, co Ci mogę poradzić...jedynie to, że zawsze możesz go nie
oglądać, wyłączyć tv jeżeli tak bardzo Ciebie denerwuje :-((
Na mnie podobnie działa niejaki "Jurek" Owsiak - starzec, dla którego,
patrząc na ubranie, czas się zatrzymał jakieś 20 lat temu. W fundacji
zatrudnia całą swoją famułę i żyje jak panisko z pieniędzy wyłudzanych
na "szlachetny" cel m.in. na swoją rodzinę :-((

Antenka

Data: 2009-11-01 09:54:04
Autor: jadrys
Sam się ekskomunikował.

cirrus pisze:

[...]

patrząc na ubranie, czas się zatrzymał jakieś 20 lat temu. W fundacjiówa zatrudnia całą swoją famułę i żyje jak panisko z pieniędzy wyłudzanych
na "szlachetny" cel m.in. na swoją rodzinę :-((

Antenka

Myślę Antenko  że Twoja ocena działalności P, Jurka Owsiaka jest niesprawiedliwa :-( ... Facet żyły sobie wypruwa dla dobra ogółu.. A póki co nie złapano Go na żadnym szachrajstwie. :-)
Porównywanie człowieka pokroju Owsiaka z osobnikiem pokroju Cejrowskiego jest zupełnie nie na miejscu. :-(

Data: 2009-11-01 01:06:11
Autor: Antenka
Sam się ekskomunikował.
On 1 Lis, 09:54, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

póki co nie złapano Go na żadnym szachrajstwie. :-)
Porównywanie człowieka pokroju Owsiaka z osobnikiem pokroju Cejrowskiego

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Aż 10 %  z milionowych zbiórek zabiera dla swojej fundacji. Przecież
ta jego chrytatywna działalność to pic. Aparatura medyczna kupowana
jest bez przetargu, po kumotersku od wskazanych przez decydentów
zachodnich firm, które w ten sposób się bogacą a "Jurek i spółka",
czyli rodzina wychodzi na swoje. :-(( "Cel uświęca środki" - środki
płynące do jego kieszeni ;-).

Antenka

Data: 2009-11-01 10:22:37
Autor: jadrys
Sam się ekskomunikował.

cirrus pisze:

[...]

Antenko! Owsiak nie może z tych zebranych pieniędzy wziąć dla siebie ani grosza! Byłaby to zwykła kradzież. Oczywiście różne przekręty przy przetargach są jak najbardziej możliwe, jednak jak dotychczas nie było w tej sprawie nawet dochodzenia..

Data: 2009-11-01 22:33:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Sam się ekskomunikował.
jadrys wrote:

[...]

Mylisz się Jadrysiu, mylisz się dwa razy. :)

Po pierwsze te 10% Owsiak naprawdę zabiera, choć nie bezpośrednio dla
siebie.
Po drugie nie kradnie, tylko zabiera je zgodnie z prawem, bo każda fundacja
może przeznaczyć do 10% zebranej darowizny na działalność własną fundacji,
m.in. na promocję.

Oczywiście przy takich kwotach jakie zbiera fundacja Owsiaka 10% to naprawdę
dużo kasy i tak naprawdę pewnie nie musiałby aż tyle zabierać. No, ale
przecież może, to dlaczego by nie?...
--
Pit

Data: 2009-11-02 13:15:54
Autor: jadrys
Sam się ekskomunikował.
Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Więc w czym sie mylę? Przecież mowa była nie o fundacji, tylko o bogaceniu się Owsiaka na swojej działalności..

Data: 2009-11-03 23:00:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Sam się ekskomunikował.
jadrys wrote:

[...]

Pomyśl. Jakiś procent idzie na działalność, czyli na promocję, ale też na
pensje pracowników. Tu mylisz się raz. Drugi raz mylisz się, bo mówisz, że
to byłaby kradzież, a przecież nie jest, bo jest za przyzwoleniem prawa.

Fundacja Owsiaka, oprócz "zbiórek" na finałach WOŚP i sprzedaży na Alegro,
zarabia też na odsetkach z lokat bankowych, ale w rozliczeniach finansowych
tego pierwszego nie widziałem. Że zarabia na odsetkach, to jest pewne, bo
jest to m.in. źródło finansowania Przystanków Woodstok...

Poza tym, fundacja ta sporo z "zarobionych" pieniędzy wydaje na
szkolenia... ;)
--
Pit

Data: 2009-11-05 20:41:55
Autor: jadrys
Sam się ekskomunikował.
jadrys wrote:

[...]

Czy to Ty aby sie nie mylisz? Pierwsze słyszę żeby fundacje były zakładami pracy które wypłacają pensje swoim członkom..  Być może od czasu do czasu zlecają jakieś prace zlecone np. księgowym, ale o stałych etatach w fundacjach to jeszcze nie słyszałem.

[...]

Fundacje mają to do siebie że zbierają i wypłacają  pieniądze na różne cele, i to jest rzecz normalna..

Data: 2009-11-06 00:51:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Sam się ekskomunikował.

jadrys wrote:

[...]

Nie członkom, tylko pracownikom. Ktoś musi pracować dla fundacji zwłaszcza
tak dużej. Ja nie mam nic przeciwko temu, żeby ktoś, kto poświęca swój
wolny czas np. "robiąc księgowość" dla fundacji, brał za to jakieś wymierne
wynagrodzenie. Byleby bez pazery.

http://www.wosp.org.pl/fundacja/nasi_pracownicy
Tylko pod niektórymi jest napisane, że sprawuje funkcje społecznie.

[...]

Nie chodzi o wpłacanie pieniędzy na różne cele, tylko na wpłacanie ich do
banku i pozyskiwanie odsetek, które idą na inne cele niż cele fundacji.
Nie widziałem ślady po tych odsetkach (może jestem trochę ślepy) w
sprawozdaniach finansowych fundacji.

Co do szkoleń, to można na nich naprawdę sporo zarobić. WOŚP organizuje
wiele szkoleń dla różnych instytucji i wydaje na nie grubą kasę z
uzbieranych darowizn - kilka milionów rocznie.
Ten kto załapie się na "wykładowcę" w takim szkoleniu nieźle sobie żyje.
--
Pit

Data: 2009-11-01 09:28:05
Autor: Andrzej Adam Filip
Sam się ekskomunikował.
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:
Antenka pisze:
On 1 Lis, 08:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

cirrus pisze:

# Bowiem powyĹźej,  w kontekście listu biskupĂłw polskich do politykĂłw jest
[...]

Czyli dla ciebie ktoś kto korzysta z wolności słowa do wyrażenia
poglądów które tobie (a może nawet większości) się nie podobają to
"przygłup"? :-)

Albo *precyzyjnie* napisz dlaczego tak uwaĹźasz albo spadaj na drzewo
zamordysto wolności wypowiedzi.

I'll defend to the death your right to say that,
but I never said I'd listen to it!
   -- Tom Galloway with apologies to Voltaire

http://kerplop.com/Post489903-Craig-T-Nelson-Free-Speech-And-Stupid-Stupid-Stupid.htm
<quote>
  If you question someone’s logic, and disagree with their conclusions,
  you don’t hand cuff them and stick a sock in their mouth, you point
  out the gaps in their logic and the ludicrousness of their
  conclusions, and you do so as publicly as possible. </quote>

Dobrze pływa - bo psy go gonią.
  -- Przysłowie jakuckie (pl.wikiquote.org)

R4aed4696
S4aed4696
Va61
G13dd46e4aed39940f03shevek
F000S0

Data: 2009-11-05 20:45:10
Autor: jadrys
Sam się ekskomunikował.
Andrzej Adam Filip pisze:

[...]

Tak, w pełni korzystam z wolności słowa i nazywam osobnika (Cejrowskiego) pretendującego do miana osoby publicznej "przygłupem".
precyzja? Proszę bardzo: P. Cejrowski mówi (wypowiada się) jak pensjonariusz szpitala dla obłąkanych.

Data: 2009-11-05 12:49:01
Autor: Antenka
Sam się ekskomunikował.
[...]

Ależ skąd! Wojtek to taki naturowszczik. On taki jest- wali prosto z
mostu bez ściemniania, prosto w ślepia :D.
Jadrysiu, proszę Cię o więcej tolerancji. :-( Jeśli ja muszę tolerować
przebierańca Owsiaka, to Ty też możesz się troszeczkę wysilić :-((.

Antenka :- /

P.s. Jeśli ktoś postrzega świat jako biało-czarny, to wypowiada się
tak jak WC. Jeśli chodzi o mnie zawszę biorę poprawkę, czyli staram
się przeanalizować przyczyny takiego postępowania - wychowanie, brak
wiedzy, choroba psychiczna, złe doświadczenia  itp.- co nie znaczy, że
akceptuję pewne zachowania.

Data: 2009-11-19 13:35:50
Autor: Jadrys
Sam się ekskomunikował.
Antenka pisze:
[...]

Obrażając innych?

Jadrysiu, proszę Cię o więcej tolerancji. :-( Jeśli ja muszę tolerować
przebierańca Owsiaka, to Ty też możesz się troszeczkę wysilić :-((.

Nie ma mowy o mojej tolerancji dla takiego zachowania WC. I doprawdy nie rozumiem Twojej niechęci do Jurka Owsiaka. Mało tego, nie rozumiem nawet jak możesz porównywać tych dwóch panów, Czy Owsiak kiedykolwiek próbował sieć nienawiść innych ludzi?

[...]

Ale niestety widać że Cejrowskiego akceptujesz :-(

Data: 2009-11-19 08:45:01
Autor: Antenka
Sam się ekskomunikował.
On 19 Lis, 13:35, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> akceptuję pewne zachowania.

Ale niestety widać że Cejrowskiego akceptujesz :-(

Tak akceptuję, ale nie wszystko mi się u niego podoba . Wojtek jest
ortodoksem.  Natomiast Owsiaka, tak naprawdę, oprócz jego własnej
kieszeni nie interesuje nic, a szczególnie los tej schlanej do
nieprzytomności i naćpanej młodzież, która wracając z  "Przystanku
Woodstock" demoluje pociągi, czasami wyrzuca kogoś z pociągu lub pod
wpływem narkotyków popełnia samobójstwo wyskakują ze wspomnianego
pociągu lub umiera z przedawkowania. Nie od dziś wiadomo, że na
Woodstocku leje się hektolitrami alkohol, a narkotyki są ogólnie
dostępne. Niestety, ale takiej  antypedagogiki tolerować nie mogę, a
za to bezpośrednio odpowiedzialny jest Owsiak ze swoim znanym
hasłem :"róbta co chceta".  A ja rozszerzyłabym jeszcze to hasło tak:
"RÓBTA CO CHCETA JA I TAK MAM WAS W CZTERECH!" :- /

Antenka ;-((

Data: 2009-11-20 16:22:08
Autor: Jadrys
Sam się ekskomunikował.

Antenka pisze:

[...]

A, już rozumiem o co Ci chodzi - pewnie nie byłoby w Tobie niechęci do Jurka gdyby on zamiast bezinteresownie organizować im rozrywkę, zacząłby ich zachęcać do zamiany koncertów rockowych na kościół.. To tyle w tym temacie :-P  --

Data: 2009-11-20 10:02:08
Autor: Antenka
Sam się ekskomunikował.
On 20 Lis, 16:22, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Jurka gdyby on zamiast bezinteresownie organizować im rozrywkę, zacząłby
ich zachęcać do zamiany koncertów rockowych na kościół.. To tyle w tym

:-P

Antenka :-((

Data: 2009-11-19 13:46:53
Autor: jadrys
Sam sięekskomunikował.
Antenka pisze:
> [...]

>   Nie ma mowy o mojej tolerancji dla takiego zachowania WC. I doprawdy nie rozumiem Twojej niechęci do Jurka Owsiaka. Mało tego, nie rozumiem nawet jak możesz porównywać tych dwóch panów, Czy Owsiak kiedykolwiek próbował sieć nienawiść innych ludzi?

siać nienawiść do innych ludzi.(miało być)

Data: 2009-11-01 08:55:22
Autor: Hans Kloss
Sam się ekskomunikował.
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
http://tiny.pl/hxh1j

Nie otwierając linku- po natężeniu idiotyzmów i fanatyzmów stawiam w ciemno że
owe głębokie przemyślenia usrała osobiście znana palikociara kalinoskorudecka.
A przepastował żywcem pewien notoryczny matołek ;)
J-23 --

Data: 2009-11-01 09:34:55
Autor: Hans Kloss
Sam siďż˝ ekskomunikowaďż˝.
Sam tego chciałeś pluto,  jutro zamawiam ci wizytę weterynarza. Będzie
kastrowanko  boś ostatnio nazbyt agresywny.
J-23

Sam się ekskomunikował.