Sama dioda doswietlajaca

Data: 2009-03-16 14:31:40
Autor: Katerina
Sama dioda doswietlajaca
Cierpie na brak diody doswietlajacej a nie mam na razie kasy na lampe z dioda. Wiecie moze czy mozna kupic gdzies sama diode doswietlajaca, ktora mozna np. zamonowac na stopce canona 450d? Czy jestem skazana na bieganie z latarka?

Data: 2009-03-16 08:33:02
Autor: Marek Lewandowski
Sama dioda doswietlajaca
On Mar 16, 2:31 pm, "Katerina" <kater...@op.pl> wrote:
[...]

Automatycznie wlaczanej jeszczze nie widzialem, ale znam patent ze
wskaznikiem laserowym + siatka dyfrakcyjna rzutujaca np. krzyzyk albo
inny wzorek + stopka od starej lampy jako mocowanie.
Wlaczane ekstra przyciskiem, nic zintegrowanego z aparatem, ale dziala
i wspomaga jak ta lala...
--
  Marek Lewandowski
 ICQ#/GG#: ask per mail.  mail: locust[X]poczta/onet/pl

Data: 2009-03-16 23:20:02
Autor: Krzychu
Sama dioda doswietlajaca

Uzytkownik "Marek Lewandowski" <locust@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:d58e013b-e4aa-48ac-97f2-891f7cc2518dv15g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Tylko glupio by bylo pózniej retuszowac w programie do obróbki czerwony krzyzyk widoczny np. na czyims czole ;-) Ze o oslepianu laserem nie wspomne ;-) No i lepiej nie uzywac tego patentu jak sie robi zdjecia np. jakiegos waznego polityka ;-)
A tak serio to np. sony F707  mial taki patent ze rzucal wlasnie laserem taka kratke z tym ze po naostrzeniu w momencie robienia zdjecia laser sie wylaczal.

Krzychu

Data: 2009-03-17 10:28:30
Autor: Henry(k)
Sama dioda doswietlajaca
Dnia Mon, 16 Mar 2009 23:20:02 +0100, Krzychu napisał(a):

[...]

Trzeba laser zamontować w komorze nad lustrem i rzutować przez obiektyw
- lustro się podniesie i wzorek zniknie ;-)

Pozdrawiam,
                Henry

--
FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

Data: 2009-03-17 11:07:11
Autor: John Smith
Sama dioda doswietlajaca
Henry(k) napisał(a):
[...]

I przestanie wspomagać contrast AF w trybie LV :-)

--
Mirek

Data: 2009-03-17 21:34:49
Autor: JA
Sama dioda doswietlajaca
On 2009-03-17 11:07:11 +0100, John Smith <user@example.net> said:

Trzeba laser zamontować w komorze nad lustrem i rzutować przez obiektyw
- lustro się podniesie i wzorek zniknie ;-)

I przestanie wspomagać contrast AF w trybie LV :-)

Na tej grupie nie ma LV ;)
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-03-18 10:20:18
Autor: John Smith
Sama dioda doswietlajaca
On 2009-03-17 11:07:11 +0100, John Smith <user@example.net> said:

Trzeba laser zamontować w komorze nad lustrem i rzutować przez obiektyw
- lustro się podniesie i wzorek zniknie ;-)

I przestanie wspomagać contrast AF w trybie LV :-)

Na tej grupie nie ma LV ;)

Lobbuję, żeby było ;-)
Dzisiaj mnie już śmieszy istniejący jeszcze podział grup na oldskulową
(analog) i mainstreamową (cyfra).
--
Mirek

Data: 2009-03-18 13:35:42
Autor: bans
Sama dioda doswietlajaca
John Smith pisze:

Dzisiaj mnie już śmieszy istniejący jeszcze podział grup na oldskulową
(analog) i mainstreamową (cyfra).

To nie czytaj. Mnie na cyfrowej irytują osobnicy jakby prosto z forów onetu wyjęci, wolę mniej postów sensownych, niż kilkaset postów z idiotycznymi przepychankami. Tu jeszcze jako taki poziom się utrzymuje.

--
bans

Data: 2009-03-18 13:45:53
Autor: John Smith
Sama dioda doswietlajaca
bans napisał(a):
John Smith pisze:

[...]

A czemu miałbym się śmiechu pozbawiać?
Śmieszy to nie to samo co irytuje. Owszem, każdą grupę trzeba umieć
czytać wybiórczo i rozpoznawać z kim można podyskutować, a kto tylko
szumi. I nie tylko o poziom chodzi, również o nadawanie na podobnych falach.

--
Mirek

Data: 2009-03-18 13:54:17
Autor: bans
Sama dioda doswietlajaca
John Smith pisze:

Owszem, każdą grupę trzeba umieć
czytać wybiórczo

Takoż i czynię, tylko  owo "wybieranie" na cyfrowej z reguły kończy się trzema przeczytanymi postami i stratą czasu ;)

--
bans

Data: 2009-03-18 14:12:29
Autor: Kurian
Sama dioda doswietlajaca
Katerina pisze:
[...]

Witam !

Gdzies kiedys na ebayu widzilem cos takiego wlasnie do canona. Wiec produkują.

pozdrawiam
Kurian

Data: 2009-03-18 14:44:19
Autor: bakulik at work
Sama dioda doswietlajaca
Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Kurian napisał(a):

Gdzies kiedys na ebayu widzilem cos takiego wlasnie do canona. Wiec produkują.

Jeśli masz na myśli ST-E2 http://tinyurl.com/cmowlb to bynajmniej nie
jest to wspomagacz AF, chociaż taką funkcję posiada. Cena jednak raczej
odstraszająca, jeśli tylko do tego by miał służyć...

--
Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

Sama dioda doswietlajaca