Sama dioda doswietlajaca

Data: 2009-03-18 14:12:29
Autor: Kurian
Sama dioda doswietlajaca
Katerina pisze:
Cierpie na brak diody doswietlajacej a nie mam na razie kasy na lampe z dioda. Wiecie moze czy mozna kupic gdzies sama diode doswietlajaca, ktora mozna np. zamonowac na stopce canona 450d? Czy jestem skazana na bieganie z latarka?

Witam !

Gdzies kiedys na ebayu widzilem cos takiego wlasnie do canona. Wiec produkują.

pozdrawiam
Kurian

Data: 2009-03-18 14:44:19
Autor: bakulik at work
Sama dioda doswietlajaca
Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Kurian napisał(a):

Gdzies kiedys na ebayu widzilem cos takiego wlasnie do canona. Wiec produkują.

Jeśli masz na myśli ST-E2 http://tinyurl.com/cmowlb to bynajmniej nie
jest to wspomagacz AF, chociaż taką funkcję posiada. Cena jednak raczej
odstraszająca, jeśli tylko do tego by miał służyć...

--
Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

Sama dioda doswietlajaca