"Sama głosowałam na PiS, ale tego nie powtórzę"

Data: 2017-07-18 17:24:00
Autor: boukun
"Sama głosowałam na PiS, ale tego nie powtórzę"
"To jest wstępny etap autorytaryzmu. Moim zdaniem musimy jako społeczeństwo buntować się przeciwko temu, nie możemy pozwolić, jako wyborcy, żeby PiS wygrał" - mówi w rozmowie z Agencją Informacyjną Polska Press Jadwiga Staniszkis. Politolog chce, by "pokazywać palcem" 41 posłów, którzy "podpisali ten niby poselski projekt ustawy o SN, rozesłać po ich okręgach".

Na podobny pomysł wpadł Leszek Balcerowicz. Były wicepremier opublikował, oprócz listy i okręgów posłów wnioskodawców, informację o ich zawodzie.

"Trzeba zgodzić się z argumentami opozycji, które padały - to zmiana ustroju naruszająca konstytucję, w trybie zwykłej ustawy" - oceniła.
Weto od prezydenta? To "szansa"

"Sama głosowałam na PiS, ale tego nie powtórzę" - mówi Staniszkis. "Te dzisiejsze dyskusje, upartyjnienie - to przygotowanie do przyszłych wyborów parlamentarnych. To Sąd Najwyższy rozpatruje skargi o wszystkich uchybieniach, jest ostatnim ogniwem wyborów. To ewidentnie tworzy zagrożenie, że jeśli - mówiąc wprost - PiS będzie fałszował wybory, to ich sąd będzie dla nich łagodniejszy" - twierdzi.

Zdaniem politolog prezydent Andrzej Duda powinien w tej sprawie zawetować ustawę. "To dla niego szansa pokazania elementarnej przyzwoitości, ale i szansa uniknięcia Trybunału Stanu. Proszę zwrócić uwagi, że to dzisiejsze łamanie konstytucji może być ukryte przez jej późniejszą zmianę" - twierdzi.

https://wiadomosci.wp.pl/jadwiga-staniszkis-nie-ma-watpliwosci-co-do-intencji-pis-u-sama-glosowalam-na-pis-ale-tego-nie-powtorze-6145587895924865a

Prawo
34 min. temu

Ona byla zagorzalym pisowcem,ale widac ze ma rozum widzi co sie dzieje ,niedlugo przecietny obywatel nie bedzie mial sie jak bronic w panstwie bezprawia. A wy ciemny narod jestescie za

Data: 2017-07-18 18:38:05
Autor: Bene Natus
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:okl96f$1967$1gioia.aioe.org...
[...]

Biedactwo... Jarek odrzucił jej amory... ;-)))

CL

"Sama głosowałam na PiS, ale tego nie powtórzę"