Sama przeciw wszystkim / Miss Sloane (2016)

Data: 2017-06-07 02:38:31
Autor: Titus Atomicus
Sama przeciw wszystkim / Miss Sloane (2016)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Miss_Sloane
https://m.youtube.com/watch?v=FHwEEd3zQdY

Thriller polityczny, czyli znowu ta skorumpowana Ameryka. Troche obce mi srodowisko i czasem ciezko mi bylo sie polapac, zwlaszcza, ze wiekszosc mowi w jakims dziwnym amerykansko-prawniczym dialekcie.
No i niezbyt pasowaly mi te kroliki z kapelusza raz po raz.
Ale w sumie calkiem ok.  7/10
Minus dla polskiego dystrybutora za tytul.
--
TA

Sama przeciw wszystkim / Miss Sloane (2016)