Samcik o fraudach

Data: 2013-05-11 09:51:22
Autor: assembea
Samcik o fraudach
Data: 2013-05-11 19:57:50
Autor: zgred
Samcik o fraudach
W dniu 2013-05-11 18:51, assembea pisze:
http://pieniadze.gazeta.pl/Moje_Finanse/1,120874,13891356,Mial_karte_w_kieszeni__a_zlodziej_kradl_jego_pieniadze_.html#BoxSlotII3img

Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?
Czy tak trudno było zaznacz-skopiuj-wklej istotną część tekstu, albo nawet cały?

.... bo o własne podsumowanie/streszczenie w dwóch-trzech zdaniach, to, jak rozumiem, nie można Cię posądzać?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-11 12:05:04
Autor: Kris
Samcik o fraudach
W dniu sobota, 11 maja 2013 19:57:50 UTC+2 użytkownik zgred napisał:

Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?
A  kto rozsądny się Samcikiem przejmuje? Przecież on słynie z pisania ale pisania bzdur.

Data: 2013-05-12 01:24:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samcik o fraudach

"Kris" e8fa49ce-976d-4923-8915-eba6316ce845@googlegroups.com

Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?

: A  kto rozsądny się Samcikiem przejmuje?
: Przecież on słynie z pisania ale pisania bzdur.

Popieram Siostry -- niech Samcik nam płaci za podbijanie
klikalnoci, jeśli chce, abyśmy popijały tę klikalność. ;)

Jeśli już ktoś przeczytał -- niech rzuci...

Data: 2013-05-12 01:28:23
Autor: Ejaja
Samcik o fraudach

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości
A  kto rozsądny się Samcikiem przejmuje? Przecież on słynie z pisania ale
pisania bzdur.

Ty na pewno piszesz więcej bzdur niż Samcik.

Data: 2013-05-12 15:57:10
Autor: Borys Pogoreło
Samcik o fraudach
Dnia Sat, 11 May 2013 12:05:04 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?

A  kto rozsądny się Samcikiem przejmuje? Przecież on słynie z pisania ale pisania bzdur.

Po raz kolejny cię proszę o wypunktowanie tych bzdur.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-05-12 09:45:15
Autor: Kris
Samcik o fraudach
W dniu niedziela, 12 maja 2013 15:57:10 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

Po raz kolejny ciďż˝ proszďż˝ o wypunktowanie tych bzdur.
A czytałeś jego tzw bloga?
Nie trzeba punktować- wystarczy mieć jako takie pojęcie "o finansach" żeby  po przeczytaniu jego "bloga" wyłapać bzdury. Ale on podobno "subiektywni" i na klikalności mu zależy więc wiadomo;)

Data: 2013-05-12 19:06:25
Autor: Borys Pogoreło
Samcik o fraudach
Dnia Sun, 12 May 2013 09:45:15 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

I nadal brak konkretów. Więc?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-05-12 11:33:00
Autor: Kris
Samcik o fraudach
W dniu niedziela, 12 maja 2013 19:06:25 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

I nadal brak konkret�w. Wi�c?
A czytałaś kiedys "Sammcika"?

Data: 2013-05-13 00:11:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samcik o fraudach

"Kris" b6d7f4e6-c0bd-43f6-9d4d-91ccd57b7d8a@googlegroups.com

: A czytałaś kiedys "Sammcika"?

Ja raz czytałem o odwróconej hipotece -- bzdur
tam nie znalazłem, bo jak znaleźć coś w próżni... ;)
[Hm.. a jeśli było tam coś pomiędzy wierszami?...]

Data: 2013-05-13 17:51:49
Autor: Borys Pogoreło
Samcik o fraudach
Dnia Sun, 12 May 2013 11:33:00 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

I nadal brak konkret�w. Wi�c?
A czytałaś kiedys "Sammcika"?

Czytam w miarę regularnie, poza drobnymi pomyłkami nic konkretnego nie mogę
mu zarzucić. A robi wiele dobrego dla ludzi postawionych pod ścianą przez
banki.

Masz jakąś prywatną krucjatę przeciwko niemu? Zdradź w końcu te "słynne
bzdury".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-05-13 20:16:15
Autor: m
Samcik o fraudach
On 05/13/2013 05:51 PM, Borys Pogoreło wrote:
[...]

Samcik ma tak, że się czasem podnieca rzeczami które powinny być oczywistą oczywistością dla kogoś kto choć trochę używa produktów bankowych (nie wspominając o dziennikarzu który się zajmuje tematem zawodowo).

Na przykład - po ładnych kliku latach od wprowadzenia bankomatu w okienku, ten się zdziwił że to się wiąże z prowizją jak za wypłatę z bankomatu.

Ale w sumie jakichś spektakularnych bzdur nie przypominam sobie.

p. m.

Data: 2013-05-13 20:21:15
Autor: zgred
Samcik o fraudach
W dniu 2013-05-13 20:16, m pisze:

[...]

Ojej... bo płacą mu wierszówkę, więc musi o czymś napisać. My-tutaj wszystko mamy wypunktowane natychmiastowo, wnioski wyciągamy sami i tylko Enojel potrafi pisać godzinami o niczym... :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-14 08:21:13
Autor: TrzyLinie
Samcik o fraudach
W dniu 2013-05-13 20:21, zgred napisał(a):
i tylko Enojel potrafi pisać godzinami o niczym... :)

Każdy ma swoją historię do opowiedzenia, warto jej posłuchać :)
A Ty jaką masz? Czy warto Cię słuchać?

--
TrzyLinie

Data: 2013-05-14 19:15:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samcik o fraudach

"zgred" 51912f1b$0$1220$65785112@news.neostrada.pl

tylko Enojel potrafi pisać godzinami o niczym... :)

Jeśli to o mnie -- jak widać nawet dziesiątki tysięcy razy
można coś pisać, a jednak (dla tępoli takich jak Ty) to za
mało, aby poprawnie zapisać/zapamiętać wiadome słowo.

Nie warto zatem pytać -- czy ktoś potrafi zapisać moje treści w mniejszej liczbie liter.

-=-

Wracając do Samcika -- przeczytałem tylko jedno jego opowiadanie -- o odwróconej
hipotece. Przeczytałem uważnie i nie znalazłem tam niczego wartościowego, choć
problem ten (odwracania hipotecznego kota ogonem) być może dotyczy mnie? ;)
Mnie słabo dotyczy ów problem -- raczej albo umrę za wcześnie z powodu
uszkodzeń kręgosłupa, albo wyzdrowieję (wiele zależy od tego, czy mnie
lekarka oszukała, by mi dać nadzieję, czy naprawdę organizm ludzki wchłania
wpadnięte dyski, co skutkuje zdrowieniem ,,zachowawczym'') i będę znów bogaty.
Ale być może problem ów dotyczy tych, którzy o tym nie wiedząc, pędzą w kierunku
owego odwrócenia :) i śmieją się ze mnie.

-=-

Natomiast poziom dyskusji Usenetowych jest IMO coraz wyższy i coraz
częściej zauważam, że ględzenie ;) daje wymierne (w plnach czy w czasie
i w oszczędnościach ,,nerwowych'' -- można oszczędzić sobie niepotrzebne
denerwowanie się) korzyści.

Gdyby Samcik pisał coś ciekawego -- czytałbym go. :)
On raczej pisze to, za co mu płacą.

Data: 2013-05-13 19:56:19
Autor: Grzegorz Niemirowski
Samcik o fraudach
Kris <kszysztofc@gmail.com> napisał(a):
A czytałaś kiedys "Sammcika"?

Ja nie czytałem, ale musi być spoko, skoro piszesz kolejne posty i wciąż nie potrafisz podać choć jednego przykładu.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2013-05-13 12:39:59
Autor: Kris
Samcik o fraudach
W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 19:56:19 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:

Ja nie czytałem, ale musi być spoko, skoro piszesz kolejne posty i wciąż nie potrafisz podać choć jednego przykładu.
Dal Ciebie i Borysa- oprócz "tekstów" Samcika poczytajcie sprostowania które przesyłają po jego tekstach instytucje finasowe;)

Data: 2013-05-13 21:49:00
Autor: Zbynek Ltd.
Samcik o fraudach
Kris napisał(a) :
[...]

Ale żeś sobie wybrał autorytet :-D
Instytucje finansowe - Mega ROTFL.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-14 02:13:38
Autor: Borys Pogoreło
Samcik o fraudach
Dnia Mon, 13 May 2013 12:39:59 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

 Które konkretnie? Może SKOK-i, z którymi wygrał w sądzie?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-05-12 16:20:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samcik o fraudach

"Borys Pogoreło" 1ki6ek5qztsqj$.158q5hvf7rm19.dlg@40tude.net

Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?

A  kto rozsądny się Samcikiem przejmuje? Przecież on słynie z pisania ale pisania bzdur.

Po raz kolejny cię proszę o wypunktowanie tych bzdur.

Nie kłóćcie się siostry -- jesteśmy na to za biedne.
(proszę, aby żadna nie poczuła się urażona moimi słowami)

Samcik nam nie płaci -- niech nie liczy na to, że podbijemy mu klikalność.
Jeśli zapłaci -- pogadamy i być może wówczas nie będzie pisać bzdur...
Hm... No... No, bo wtedy my mu pomożemy pisać tak, aby bzdur nie było... ;)

-=-

 () Zanim podamy kartę w kawiarni - możemy wiadomy numerek wyskrobać,
    nie zwracając uwagi na zakaz dokonywania skrobanek.

 () Bank może rozważyć to i owo...

 -- Bank ma możliwość ścigania złodzieja, my nie mamy,
    lub niby mamy, ale skromne

 -- ponadto dla nas 50 plnów to dużo, a dla banku
    to raczej tak mało, że aż nic.

 -- bank uczy się dzięki takim wpadkom i tę naukę może
    spożytkować tak, iż na niej zarobi a my raczej nie
    możemy wykorystać zyskownie tej nauki

 -- jedna sobą nie może periodycznie zgłaszać kradzieży
    a zmowa/spisek/podstęp/itp. jest/są raczej mało
    prawdopodobna/y/e

    Zatem w interesie banku leży uznanie naszej reklamacji
    a w naszym interesie leży wydrapanie tego numeru.

 () Jest też interes kawiarni, która być może woli uznać
    swoją winę niż utracić tak zwane dobre imię...

-=-

IMO walczyć trzeba przeciwko złodziejom, nie zaś przeciwko
(jak proponuje Animka w poście o fałszywej stówce i bazarku)
naiwnym, nieuważnym, lekkomyślnym itp. choć IMO jakaś kara za
lekkomyślność też może być rozpatrywana, aby ludzie celowo nie
zostawiali kluczyków w stacyjkach samochodów, nie zostawiali
otwartych drzwi domowych, nie pisali PINów na kartach itd...

-=-

Czasami trudno odróżnić złodzieja od gapialskiego? Ano czasami
trudno. Gdy ja zostawiłem niedawno na siedzeniu samochodu swoją
komórkę -- to znaczy, że jestem nieuważny ale gdy Kowlaski tak
zostawi kartę z napisanym na niej PINem do niej pasującym, to
znaczy, że Kowlaski jest złodziejem. ;)

-=-

Ale jeśli Samcik pisze o tych numerach... To chyba każdy te
numery zna... ;) Samcik może nam podnosić klikalność -- ale
co my z tego możemy mieć? A w zamian my możemy podnosić jemu
klikalność, za co on dostanie (jak mniemam) plny...

Data: 2013-05-11 20:07:24
Autor: m
Samcik o fraudach
On 05/11/2013 07:57 PM, zgred wrote:
[...]

No ja sobie wypraszam, ale jak ma wklejać cały tekst, to ja wolę żeby nabijał samcikowi klikalność.

Co to k... za zwyczaj wklejania całych tekstów na grupy dyskusyjne/fora?

p. m.

Data: 2013-05-11 20:11:16
Autor: Kamil Jońca
Samcik o fraudach
m <mvoicem@gmail.com> writes:

[...]

Moze niekoniecznie cały. Ale czasmi się przydaje do archiwizacji ...

p. m.

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Lack of money is the root of all evil.

Data: 2013-05-11 20:37:39
Autor: zgred
Samcik o fraudach
W dniu 2013-05-11 20:07, m pisze:

No ja sobie wypraszam, ale jak ma wklejać cały tekst, to ja wolę żeby
nabijał samcikowi klikalność.

Co to k... za zwyczaj wklejania całych tekstów na grupy dyskusyjne/fora?

Bo tutaj przechodzi tylko tekst :) A jak kliknę w linka, to tekst zajmuje 3% w masie gówna.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-12 01:28:05
Autor: Ejaja
Samcik o fraudach

Użytkownik "zgred" <zgred@empty.com> napisał w wiadomości

Czy Samcik Ci płaci za podbijanie klikalności?
Czy tak trudno było zaznacz-skopiuj-wklej istotną część tekstu, albo nawet
cały?
... bo o własne podsumowanie/streszczenie

   Zgred.

Nie ma obowiązku klikania w każdy link.
Nie ma obowiazku pisania podsumowania/streszczenia. Z tematu posta i treści linku
w tym przypadku juĹź wiadomo o co chodzi.
Sam moĹźesz sobie skopiować "nawet cały"  tekst.

Data: 2013-05-12 13:18:26
Autor: MarcinF
Samcik o fraudach
W dniu 2013-05-12 01:28, Ejaja pisze:

Nie ma obowiązku klikania w każdy link.
Nie ma obowiazku pisania podsumowania/streszczenia. Z tematu posta i
treści linku
w tym przypadku już wiadomo o co chodzi.
Sam możesz sobie skopiować "nawet cały"  tekst.

To jest grupa dyskusyjna, do dyskutowania, skoro poleca się tu jakiś
artykuł to powinno się to robić w jakimś celu, skoro pojawia się
link to przydała by się informacja po co.

A sprawa sprowadza się do tego że kod CVV z karty lepiej zdrapać
lub zamaskować, bo bank nie będzie chciał uznać reklamacji
gdy złodziej zrobi zakupy w internecie podając kompletne
dane widniejące na karcie.

Data: 2013-05-12 12:02:00
Autor: witek
Samcik o fraudach
MarcinF wrote:

A sprawa sprowadza się do tego że kod CVV z karty lepiej zdrapać
lub zamaskować, bo bank nie będzie chciał uznać reklamacji
gdy złodziej zrobi zakupy w internecie podając kompletne
dane widniejące na karcie.

to ze bank nie bedzie chcial  ma sie nijak do faktu ze bedzie musial

Data: 2013-05-13 00:49:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samcik o fraudach

"witek" kmohn7$c44$7@dont-email.me

to ze bank nie bedzie chcial  ma sie nijak do faktu ze bedzie musial

Czy komukolwiek bank odmówił wiadomego uznania wiadomej
reklamacji? Ja raz omyłkowo zgłosiłem podejrzane
transakcje -- zostałem zapytany tylko o to,
które transakcje trzeba cofnąć...

Na szczęście w porę (trochę za późno, ale jednak przed
cofnięciem) pojąłem, że to transakcje wykonane przez
moją matkę kartą dodatkową. W necie były tylko blokady...

Data: 2013-05-12 13:26:45
Autor: Liwiusz
Samcik o fraudach
W dniu 2013-05-12 13:18, MarcinF pisze:
A sprawa sprowadza się do tego że kod CVV z karty lepiej zdrapać
lub zamaskować, bo bank nie będzie chciał uznać reklamacji
gdy złodziej zrobi zakupy w internecie podając kompletne
dane widniejące na karcie.

Czy dobrze mi się wydaje, że odmowa uznania takiej reklamacji nie ma oparcia w prawie?

--
Liwiusz

Data: 2013-05-12 16:24:58
Autor: MarcinF
Samcik o fraudach
W dniu 2013-05-12 13:26, Liwiusz pisze:

Czy dobrze mi się wydaje, że odmowa uznania takiej reklamacji nie ma
oparcia w prawie?

Mam nadzieję że tak jest, w końcu bank przekazuje klientowi instrument
płatniczy który jest podatny na tego typu oszustwa, a nie dokłada
żadnych starań aby przynajmniej o tym uświadomić.
Może ktoś bieglejszy w aspektach prawnych się wypowie.

Data: 2013-05-12 18:08:18
Autor: Ejaja
Do Pudelka.

Użytkownik "MarcinF" <marfi@interia.pl> napisał w wiadomości

To jest grupa dyskusyjna, do dyskutowania, skoro poleca się tu jakiś
artykuł to powinno się to robić w jakimś celu, skoro pojawia się
link to przydała by się informacja po co.

To nie wiesz w jakim celu ?? W takim celu, aby przeczytać i ewentualnie
podyskutować.
Potrzebujesz informacji "po co" ?? Patrz wyżej.
Była wystarczająca informacja w temacie i w treści linku, aby podjąć decyzję
czy wgłębiać się dalej. Widać że niektórzy potrzebują "kawę na ławę".
Tacy powinni czytać coś innego np. Pudelka itp.

Samcik o fraudach