Same cpuny w tym PO :)

Data: 2009-12-11 11:24:41
Autor: awe
Same cpuny w tym PO :)
Zawsze lubilem Piesiewicza, ale wychodzi tu na to ze stukal te panienke i bral przy niej koke. Jezu ta PO zupelnie spadla na psy. Mowilem kundle
awe

Data: 2009-12-11 19:25:29
Autor: cytryna
Same cpuny w tym PO :)
Zawsze lubilem Piesiewicza, ale wychodzi tu na to ze stukal te panienke i bral przy niej koke. Jezu ta PO zupelnie spadla na psy. Mowilem kundle
awe

PARALIŻ ODBYTU (PO) nic dziwnego biora w otwór nosowy, gębowy, odbytniczy, vaginowy, a na dodatek do ręki i kieszeni. A później się dziwią, że szajkę
określa sie mianem jak wyżej. Ech Doniu masz ten dwór gustowny - niczego!

Data: 2009-12-11 22:14:35
Autor: awe
Same cpuny w tym PO :)

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:79c9.00000038.4b228e99newsgate.onet.pl...
[...]

Zawsze sie dziwilem co ten czlowiek robi w PO. Raz przy jakiejs wypowiedzi bardzo mi podpadl i byla to pierwsza rysa. Dzis zupelnie inaczej na niego patrze po wciaganiu tej koki. Zaraz mi sie przypominaja te rozne dziwne opowiesci o i innych waznych osobach i o stosunkach panujacych miedzy nimi. Teatr na zewnatrz, a real za kotara. Z drugiej strony widac ze facet umie sie bawic;-)) Ja pierdole....
awe

Same cpuny w tym PO :)