Same plusy ujemne.

Data: 2015-11-09 05:00:14
Autor: stevep
Same plusy ujemne.
# Kazimierz Marcinkiewicz raczy艂 by艂 powiedzie膰, 偶e Jaros艂aw Kaczy艅ski
powinien zosta膰 Premierem. A ja na to: G贸wno prawda. Je偶eli z jakiego艣
powodu Kaczy艅ski nie podj膮艂 si臋 tej funkcji, wskazuj膮c kandydatk臋, to ma
do tego prawo. Pod jednym wszak warunkiem: Skoro zrzuci艂 na ni膮 obowi膮zki,
to ma psi obowi膮zek jej zaufa膰. To Beata Szyd艂o powinna dobra膰 sk艂ad Rz膮du
i kierowa膰 jego pracami. Nie mo偶e by膰 tak, 偶e obok kierowcy autobusu
siedzi typ, kt贸ry szarpie za kierownic臋, zmienia zamiast kierowcy biegi,
wciska hamulec, sprz臋g艂o, etc.. Poka偶cie mi plusy braku wp艂ywu Premiera RP
na sk艂ad Rz膮du.
               Prezydent RP, Andrzej Duda raczy艂 by艂 wyznaczy膰 termin
pierwszego posiedzenia Sejmu, na kt贸rym dotychczasowa Premier RP, Ewa
Kopacz ma z艂o偶y膰 dymisj臋 na dzie艅 szczytu UE w sprawie kryzysu
emigracyjnego, kryzysu dotykaj膮cego ca艂膮 UE, tak偶e Polsk臋. Jaki jest sens
zwalniania pracownika w dniu, w kt贸rym jest potrzebny, zamiast dnia
nast臋pnego, skoro jest taka mo偶liwo艣膰? I naprawd臋 g贸wno mnie interesuj膮
t艂umaczenia, 偶e pracownik mo偶e si臋 sam zwolni膰 wcze艣niej, by m贸g艂 dosta膰
pe艂nomocnictwo do wykonania pracy, do kt贸rej jest najlepiej przygotowany i
niezwykle ci臋偶ki do zast膮pienia- oczywi艣cie wcze艣niej wyst臋puj膮c o to
pe艂nomocnictwo. Tak, tak, bo tak膮 bezczeln膮 propozycj臋 da艂 sekretarz stanu
Kancelarii Prezydenta, Krzysztof Szczerski. Ju偶 to widz臋: 鈥濧 teraz w
imieniu Rzeczpospolitej Polski wyst膮pi by艂a premier! Prosz臋 si臋 nie 艣mia膰,
to 艣ciana wschodnia UE, maj膮 swoje dziwactwa!鈥 Poka偶cie mi plusy, nie
minusy! #
Ze strony:
http://www.liiil.pl/1446857422,Woland-Znajdzcie-mi-plusy-tak-zeby-mi-przeslonily-.htm

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-09 14:20:48
Autor: u2
Same plusy ujemne.
U偶ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:n1pohh$pa9$1news.vectranet.pl...
[...]

呕a艂osna kupa durni odymiona kadzid艂em z Torunia.

Same plusy ujemne.