Same plusy ujemne.

Data: 2015-11-09 14:20:48
Autor: u2
Same plusy ujemne.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:n1pohh$pa9$1news.vectranet.pl...
# Kazimierz Marcinkiewicz raczył był powiedzieć, że Jarosław Kaczyński
powinien zostać Premierem. A ja na to: Gówno prawda. Jeżeli z jakiegoś
powodu Kaczyński nie podjął się tej funkcji, wskazując kandydatkę, to ma
do tego prawo. Pod jednym wszak warunkiem: Skoro zrzucił na nią obowiązki,
to ma psi obowiązek jej zaufać. To Beata Szydło powinna dobrać skład Rządu
i kierować jego pracami. Nie może być tak, że obok kierowcy autobusu
siedzi typ, który szarpie za kierownicę, zmienia zamiast kierowcy biegi,
wciska hamulec, sprzęgło, etc.. Pokażcie mi plusy braku wpływu Premiera RP
na skład Rządu. #
--
stevep
-- -- -

Żałosna kupa durni odymiona kadzidłem z Torunia.

Same plusy ujemne.