Sami Swoi tylko do końca roku?

Data: 2009-05-10 21:23:19
Autor: RBprv
Sami Swoi tylko do końca roku?
Klient u jednego handlarza na giełdzie elektronicznej pytał o doładowanie do sami swoi za 20zł a ten mu powiedział że niema i niewie czy jeszcze będzie miał bo sami swoi będzie tylko do końca roku. Czy to prawda? Nie jestem ich klientem ale pytam z ciekawości. Widze że rynek w Polsce zaczyna się kurczyć: WPmobi, Mobilking teraz oni

Data: 2009-05-10 21:28:41
Autor: SDD

Użytkownik "RBprv" <xp@op.pl> napisał w wiadomości news:gu79jb$hho$1inews.gazeta.pl...
[...]

Coz - SS to przeciez nie jest zaden kolejny gracz na rynku a tylko nieudolna odpowiedz Polkomtela na Heyah - cos jak na poczatku naszego stulecia Polsat nieudolnie odpowiedzial swoim reality show na TVN-owskiego (licencjonowanego) Big Brothera. A przy okazji Polkomtel sobie mogl kasowac polaczenia wewnatrzsieciowe jako pozasieciowe.
Tak wiec akurat jesli chodzi o SS to jak najbardziej popieram wycofanie tej oferty.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 22:03:57
Autor: chairon
SDD pisze:

[...]

Ale czy to prawda?
Bo nigdzie nie mogę znaleźć oficjalnej informacji.

chairon

Data: 2009-05-10 22:56:53
Autor: Valdi.Pavlack
Sami Swoi tylko do końca roku?
"chairon" news:gu7ch8$1l5$1nemesis.news.neostrada.pl

Ale czy to prawda?
Bo nigdzie nie mogę znaleźć oficjalnej informacji.

Również jako klient (niestety już nie tak aktywny jak kiedyś) po
przeczytaniu tego newsa postanowiłem jednak poszukać jakiś informacji,
ale... wszystko zakończyło się fiaskiem.
Zaś co do SS. Nie zapominajmy, że pojawiały się już zapowiedzi tej marki (z
rok - dwa lata temu?), ale w końcu władze Polkomtela od tego odeszły
argumentują, że klienci SS to bardzo lojalna grupa generująca stały
przychód.
Nie zmienia to jednak faktu, że ludzie nie będą wiecznie przywiązani do
oferty, która stanowiła b. dobrą ofertę kilka lat temu a nie teraz. Niestety
prawda jest bolesna i z żalem należy stwierdzić, że SS zatrzymali się w
miejscu a ostanie posunięcie w ofercie, w postaci przedłużenia
nieatrakcyjnego pakietu minut stanowić może tylko mocny argument za tym, że
coś jest nie halo... szkoda.

Data: 2009-05-10 23:05:32
Autor: chairon
Sami Swoi tylko do końca roku?
Valdi.Pavlack pisze:

Mam fona w tej sieci, fajny prościutki numerek i szkoda by mi było z niego rezygnować. Kartę kupowałem kilka lat temu i wtedy była to bardzo korzystna oferta dla osób dzwoniących głównie na numery stacjonarne. Niestety żadnych ciekawych promocji w tej sieci nigdy nie było, a w tej chwili jest to najdroższa sieć na rynku. Powinni zlikwidować tę markę, a klientów zmigrować do Simplus i tyle.

chairon

Data: 2009-05-10 23:07:54
Autor: Valdi.Pavlack
Sami Swoi tylko do końca roku?
"chairon" news:gu7g4o$7ap$1nemesis.news.neostrada.pl

[ciach]

1. Przeczytaj zasady jakie panują w usenecie
2. Naucz się cytować
3. Napisz to co miałeś napisać, raz jeszcze bo zrobiłeś nam tutaj taki
burdel, że aż trudno się połapać (cytowałeś w jednym poście dwie osoby?)

Data: 2009-05-10 23:09:35
Autor: SDD

Użytkownik "chairon" <chairon@interia.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gu7g4o$7ap$1nemesis.news.neostrada.pl...
Valdi.Pavlack pisze:

Mam fona w tej sieci, fajny prościutki numerek i szkoda by mi było z niego rezygnować.

Mozesz sobie go przeniesc, gdzie tylko sobie zazyczysz :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 23:14:20
Autor: Valdi.Pavlack
Sami Swoi tylko do końca roku?
"SDD" news:gu7fqf$tr9$1news.onet.pl

> [...]
niego
> rezygnować.

Mozesz sobie go przeniesc, gdzie tylko sobie zazyczysz :)

Powyżej twoich słów nie znajdują się moje słowa :) Numer w SS nie mam, ale
to nie ja pisałem :) - po prostu osoba, która Ty cytujesz nie umie cytować
innych :)

Data: 2009-05-11 11:01:27
Autor: J.F.
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:gu7fqf$tr9$1news.onet.pl...
Mam fona w tej sieci, fajny prościutki numerek i szkoda by mi było z niego rezygnować.

Mozesz sobie go przeniesc, gdzie tylko sobie zazyczysz :)

Do Simplusa tez ?
Za 50 zlotych, czy za darmo w tym przypadku ? :-)

J.

Data: 2009-05-11 11:29:18
Autor: Valdi.Pavlack
Sami Swoi tylko do końca roku?
"J.F." news:gu8ph0$g1l$1news.onet.pl

Do Simplusa tez ?
Za 50 zlotych, czy za darmo w tym przypadku ? :-)

A czy przypadkiem Plus nie traktuje SS jako swojej sieci i bezpośrednio nie
umożliwia klientowi przeprowadzki z SS do Simplusa?
Jeżeli tak to w takim przypadku trzeba by było się przenieść do konkurencji
i z niej dokonać na powrót transferu do Plusa. Jednak czy to się opłaca?

Data: 2009-05-11 14:18:00
Autor: SDD
Sami Swoi tylko do końca roku?

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gu8qc0$qlu$3news.interia.pl...
 Jednak czy to się opłaca?

Przez Playa oplaca sie.
Play nie pobiera oplaty za przeniesienie a przy przeniesiejniu daje tez bonus na rozmowy (60 zl)
Wiec zaplacic Polkomtelowi 50 przeniesc si edo Playa, odebrac bonus, wygadac 60 zl i mozna sie za darmo przenoscic do Simplusa.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-11 14:32:04
Autor: Valdi.Pavlack
Sami Swoi tylko do końca roku?
"SDD" news:gu951p$n17$1news.onet.pl

[...]

Powstaje jeszcze pytanie jaka jest grupa docelowa dzwoniącego? Gdzie
najczęściej dzwoni? Ile dzwoni?
Bo może okazać się tak, że przeniesienie numeru do Play'a będzie dla niego
korzystniejsze niż ponowny powrót do Plusa.

Data: 2009-05-11 10:59:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gu7e3q$eq2$2news.interia.pl...
[...]

Z tym ze Plus nie musi z tych klientow wcale rezygnowac.
Mozna ich przerzucic do Simplusa, mozna zaproponowac "nowa rewelacyjna taryfe" w simplusie i sami przejda, mozna im zostawic dumne S-S na wyswietlaczu i zaproponowac oferte taka sama jak w Simplusie ..

Blad taktyczny, taki sam jak przy Heyah - trzeba bylo zalozyc osobna firme. Zawsze mozna byloby sprzedac jakiemus chetnemu ..

J.

Data: 2009-05-11 11:28:05
Autor: Valdi.Pavlack
Sami Swoi tylko do końca roku?
"J.F." news:gu8pdt$fo9$1news.onet.pl

Z tym ze Plus nie musi z tych klientow wcale rezygnowac.

I na 99,9% tego nie zrobi.

Mozna ich przerzucic do Simplusa, mozna zaproponowac "nowa
rewelacyjna taryfe" w simplusie i sami przejda

Patrząc na obecne taryfy simplusa i SS subiektywnie stwierdzam, że Polkomtel
może się zdziwić jeżeli uważa, że klienci się na to skuszą. Jak by nie
kombinować to dzwonienie po sieci + stacjonarne jest tańsze w SS niż w
Simplusie.

mozna im zostawic
dumne S-S na wyswietlaczu i zaproponowac oferte taka sama jak w Simplusie

Tu się nie rozchodzi o to co jest na wyświetlaczu, ale raczej o to, że
projekt, który miał szansę zaistnienia na rynku został pogrzebany przez...
przez głupotę i niekompetencję ludzi odpowiedzialnych za tworzenie ofert w
Polkomtelu.

Blad taktyczny, taki sam jak przy Heyah - trzeba bylo zalozyc
osobna firme. Zawsze mozna byloby sprzedac jakiemus chetnemu ..

True, true, true.

Data: 2009-05-12 10:40:03
Autor: Tomaszek
RBprv pisze:
Polsce zaczyna się kurczyć: WPmobi, Mobilking teraz oni

Spokojnie, Mobilking istnieje;) Doładować konto można, na stronie nie ma żadnych niepokojących informacji;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Sami Swoi tylko do końca roku?