Sami swoi.

Data: 2012-06-24 17:09:52
Autor: Ikselka
Sami swoi.
Data: 2012-06-24 17:41:34
Autor: abc
Sami swoi.

Uzytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/donald_tusk_razem_z_angela_merkel_spiewali_niemiecki_hymn_236109.html--
XL

Nie znam sie na protokole dyplomatycznym i w zwiazku z tym mam pytanie:
Czy miejsce siedzace u podnózka p. Anieli Merkel jest odpowiednim miejscem
dla urzedujacego premiera RP?

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2012-06-24 23:30:29
Autor: pluton
Sami swoi.
Nie znam sie na protokole dyplomatycznym i w zwiazku z tym mam pytanie:
Czy miejsce siedzace u podnózka p. Anieli Merkel jest odpowiednim miejscem
dla urzedujacego premiera RP?

Nie. Odpowiednim miejscem dla urzedujacego premiera RP jest miejsce
kleczace przed biskupem.

Nullification

Sami swoi.