Sami swoi

Data: 2020-01-28 19:49:08
Autor: Yogi
Sami swoi
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zona-rzecznika-dyscypliny-przemyslawa-radzika-zostanie-dyrektorem-warszawskiego-sadu/7qbj07v

" Gabriela Zalewska-Radzik, prywatnie żona zastępcy sędziowskiego rzecznika
dyscyplinarnego Przemysława Radzika, od lutego zostanie dyrektorem Sądu
Rejonowego Warszawa Żoliborz - ustalił Onet. Nasze informacje potwierdził
wiceminister sprawiedliwości Michał Wójcik."

"rzemysław Radzik od czerwca 2018 r. jest jednym z dwóch zastępców
centralnego sędziowskiego rzecznika dyscypliny. Zasłynął tym, że wszczyna
postępowania wobec sędziów krytykujących reformę sądownictwa."

"Zdecydowały o tym wyłącznie względy merytorycznie. Dodatkowym atutem był
fakt, że osoba, która zostanie dyrektorem w SR Warszawa Żoliborz ma
wykształcenie prawnicze. Nam takich osób na stanowiskach administracyjnych
bardzo potrzeba - podkreśla."

Ot żarcik taki! Y

Data: 2020-01-29 08:00:50
Autor: Runt
Sami swoi
W dniu 2020-01-28 o 19:49, Yogi pisze:
[...]

No przecież kobieta musi gdzieś pracować! Rodziny PiS-owskie są wybitnie zdolne dlaczego więc nie mieliby pracować dla dobra kraju?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-30 00:08:00
Autor: Jacek Bialy
Sami swoi
   -- - No przecież kobieta musi gdzieś pracować! Rodziny PiS-owskie są wybitnie zdolne dlaczego więc nie mieliby pracować dla dobra kraju?

Rewolucja pożera własne dzieci towarzyszu Runt!  Teraz kobiety pracujące z PiS-u zastępują dawne towarzyszki partyjne - potem przyjdzie kolej na PiS.

Buuu ha-ha!

_kolektyw

Data: 2020-01-30 00:30:17
Autor: japanizer
Sami swoi
On Thursday, January 30, 2020 at 5:08:01 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Nie załapałeś się biedaczku na pociąg PiS? Nie martw się, może jeszcze gdzieś cię wezmą za 65 tysięcy za miesiąc. W końcu - "Zdecydowały o tym wyłącznie względy merytorycznie".

Data: 2020-01-30 01:17:40
Autor: Jacek Bialy
Sami swoi
Rewolucja pożera własne dzieci towarzyszu Runt!  Teraz kobiety pracujące z PiS-u zastępują dawne towarzyszki partyjne - potem przyjdzie kolej na PiS.

   -- - Nie załapałeś się biedaczku na pociąg PiS? (...)

A ty naiwniaczku myślałeś, że oni mi płacą?     :-DDD

JB

Data: 2020-01-30 01:38:20
Autor: japanizer
Sami swoi
On Thursday, January 30, 2020 at 6:17:41 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

   -- - Nie załapałeś się biedaczku na pociąg PiS? (...)

A ty naiwniaczku myślałeś, że oni mi płacą?     :-DDD

A myślisz dlaczego napisałem, "Nie załapałeś się biedaczku na pociąg PiS?" Może nie myślałeś?

Data: 2020-01-30 04:05:05
Autor: Jacek Bialy
Sami swoi
> [...]

A ty naiwniaczku myślałeś, że oni mi płacą?     :-DDD

 - A myślisz dlaczego napisałem, "Nie załapałeś się biedaczku na pociąg PiS?"

Jeśli nienawiść do Kaczyńskiego was nie zabije, to jeszcze za nim będziecie tęsknić..

JB

Data: 2020-01-30 04:11:42
Autor: japanizer
Sami swoi
On Thursday, January 30, 2020 at 9:05:06 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

Jeśli nienawiść do Kaczyńskiego was nie zabije, to jeszcze za nim będziecie tęsknić..

Za Kaczyńskim, tęsknić? Za tym ucieleśnieniem wszystkich polskich wad? Za 50000+?
Idźcie wciskać kity komu innemu. Już wystarczająco się skompromitowaliście piciem wódki z ubekami i tym dupolizusostwem PiS.

Data: 2020-01-31 13:47:58
Autor: Jacek Bialy
Sami swoi
Jeśli nienawiść do Kaczyńskiego was nie zabije, to jeszcze za nim będziecie tęsknić..

 - Za Kaczyńskim, tęsknić? Za tym ucieleśnieniem wszystkich polskich wad?

Nie wiem czy wszystkich, ale cnoty mu nie brakuje..     Buu ha-ha!
JB

Data: 2020-01-31 16:13:48
Autor: japanizer
Sami swoi
On Saturday, February 1, 2020 at 6:47:59 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

 - Za Kaczyńskim, tęsknić? Za tym ucieleśnieniem wszystkich polskich wad?

Nie wiem czy wszystkich, ale cnoty mu nie brakuje..     Buu ha-ha!

Cnota za 50000+, dobre! Wiesz może, dlaczego odmówił badania wariografem w tej sprawie?

Data: 2020-01-31 19:04:26
Autor: mrbluesky.pl
Sami swoi

Cnota za 50000+, dobre! Wiesz może, dlaczego odmówił badania wariografem w tej sprawie? -- -
Bo cnota oskarzen, POmowien i POdejrzen sie nie boi? ;P

Data: 2020-02-01 07:38:07
Autor: Runt
Sami swoi
W dniu 2020-02-01 o 04:04, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Cnota za 50000+, dobre! Wiesz może, dlaczego odmówił badania wariografem w tej sprawie?
-- -
Bo cnota oskarzen, POmowien i POdejrzen sie nie boi? ;P
Te, krótkofalarz. Tę "cnotę" chroni armia trolli,prokuratorów,sędziów i mundurowych, którzy jaki piesek patrzą w oczy kuwety gotowi na wykonanie kazdego, nawet bzdurnego POlecenia. Posypywanie konfetti z helikoptera to mżawka.

Data: 2020-02-03 00:45:18
Autor: mrbluesky.pl
Sami swoi
Cnota za 50000+, dobre! Wiesz może, dlaczego odmówił badania wariografem w tej sprawie? -- - Bo cnota oskarzen, POmowien i POdejrzen sie nie boi? ;P
[...]
No to tym bardziej jej zaden ustawiony wariograf niestraszny, tez bys takom cnote mial z taaakim [ws]parciem na prawo-i-sprawiedliwosc ;P

Data: 2020-02-03 16:59:51
Autor: Runt
Sami swoi
W dniu 2020-02-03 o 09:45, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]
Niektórzy z PiS boja się go jak ogni piekielnych! ;-)))
tez bys takom cnote mial z taaakim [ws]parciem na prawo-i-sprawiedliwosc ;P
Często POnosi cię fantazja na temat wielkości twego przyrodzenia?--

Data: 2020-02-03 21:50:33
Autor: Trefniś
Sami swoi
W dniu .02.2020 o 09:45 <mrbluesky.pl@gmail.com> pisze:

[...]

Rzeczywiście hamradio, mrbluesky?
Nie jesteś sam - u mnie licencja od ponad 30 lat.

73 es cuagn
:)

--
Trefniś

Data: 2020-02-03 14:20:34
Autor: mrbluesky.pl
Sami swoi
[...]

Kiedys chcialem sie w to bawic, do dzis jestem fanem legendy LI2B netem duzo szybciej grzejesz eter ale dla runta "krotkofalarz" to przytyk ;)

Data: 2020-02-04 00:59:49
Autor: Trefniś
Sami swoi
W dniu .02.2020 o 23:20 <mrbluesky.pl@gmail.com> pisze:

-- -
[...]

OK, ekspedycja LI2B KON-TIKI, znana sprawa. Bywały też inne ciekawe.
A rzeczony nie rozumie - wystarczy mu komórka i przekazy dnia na nią.. Zero  przeżyć, zero wspomień - nic, tylko rzucić się na sznur.

--
Trefniś

Data: 2020-02-04 14:29:25
Autor: Runt
Sami swoi
W dniu 2020-02-04 o 00:59, Trefniś pisze:
[...]

Wyobraź sobie, że rozumie.
Krótkofalarz to taki hobbysta jak np. filatelista.
Komórka służy mi do kontaktów, a nie całodziennego przesuwania paluchem po ekranie.

Zero przeżyć, zero wspomień - nic, tylko rzucić się na sznur.

No to na co czekasz? Rzuć się na jakąś antenę pod sufitem.

Data: 2020-02-04 14:26:31
Autor: Runt
Sami swoi
W dniu 2020-02-03 o 23:20, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
-- -
[...]

Wyobraź sobie, że rozróżniam "cymbał-radio" od "kataryny".
Masz jakiś sprzęt nadawczy czy jesteś tylko teoretykiem?

Data: 2020-02-01 06:21:17
Autor: Jacek Bialy
Sami swoi
> [...]

 - Za Kaczyńskim, tęsknić? Za tym ucieleśnieniem wszystkich polskich wad?

Nie wiem czy wszystkich, ale cnoty mu nie brakuje..     Buu ha-ha!

    -- - Cnota za 50000+, dobre! (...)

Powiem inaczej - ciepłe kluchy.  Na razie to jest spór w okrągłomeblowej rodzinie.

JB

Data: 2020-02-01 07:33:33
Autor: Runt
Sami swoi
W dniu 2020-01-31 o 22:47, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]
W jakim wieku jest ta cnota? ;-)))

Data: 2020-02-01 06:26:10
Autor: Jacek Bialy
Sami swoi
Nie wiem czy wszystkich, ale cnoty mu nie brakuje..     Buu ha-ha!
   -- - W jakim wieku jest ta cnota? ;-)))

Złóżcie podanie towarzyszu Runt.

_kolektyw

Data: 2020-02-02 08:20:42
Autor: Runt
Sami swoi
W dniu 2020-02-01 o 15:26, pajac Jacek Bialy pisze:
Nie wiem czy wszystkich, ale cnoty mu nie brakuje..     Buu ha-ha!
    -- - W jakim wieku jest ta cnota? ;-)))

Złóżcie podanie towarzyszu Runt.

Dlaczego robisz z psp małpiarnię?

Data: 2020-02-02 17:20:22
Autor: Yogi
Sami swoi
Dnia Sun, 2 Feb 2020 08:20:42 +0100, Runt napisał(a):

[...]

Bo Ivan do nawiedzony "yntelygent" z dziecięcym rozumkiem.

Data: 2020-01-30 10:36:10
Autor: Runt
Sami swoi
W dniu 2020-01-30 o 09:08, pawian Jacek Bialy pisze:
    -- - No przecież kobieta musi gdzieś pracować! Rodziny PiS-owskie są wybitnie zdolne dlaczego więc nie mieliby pracować dla dobra kraju?

Rewolucja pożera własne dzieci towarzyszu Runt!

Towarzyszy to sobie szukajcie w rodzinie Kałecki!

Teraz kobiety pracujące z PiS-u zastępują dawne towarzyszki partyjne - potem przyjdzie kolej na PiS.

Nu!

Buuu ha-ha!

_kolektyw