Sami zbudujemy sobie tarczÄ™.

Data: 2012-08-07 08:53:56
Autor: WW
Sami zbudujemy sobie tarczÄ™.
Witam

Kiedyś p. Smoleń na scenie kabaretowej zapowiadał zbudowanie "perszinga" z pomocą "Młodego Technika".
Teraz p. Komorowski, z zawodu nie satyryk, chce za nasze pieniądze zbudować "tarczę" - cokolwiek by to miało nie być.

Po co?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-08-07 10:01:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jvqe28$scl$1node1.news.atman.pl...
[...]

Sam chce Amerykę przed rakietami bronić?
A moĹĽe mĂłwi o obronie polskiego nieba ?
A może czegoś nie zrozumiałem?
A moĹĽe nam obrona jest niepotrzebna?

Data: 2012-08-07 11:07:06
Autor: Marek
Sami zbudujemy sobie tarczę.
On Aug 7, 10:01 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "WW" <wu...@vp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:jvqe28$scl$1node1.news.atman.pl...

A może czego¶ nie zrozumiałem?
A może nam obrona jest niepotrzebna?

Przeciez Bundeswehra ma nas bronic...

Data: 2012-08-07 21:48:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Sami zbudujemy sobie tarczę.

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:68fdb7fb-840e-4fd1-b7c2-729074a841e88g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

======================================

Chyba co¶ zaczyna mi ¶witać. Chodzi o to, że z t± propozycj± wyszedł prezydent Komorowski, a nie niedoszły prezydent ZbawPolskę Kaczyński?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-07 13:26:18
Autor: Marek
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomo¶cinews:68fdb7fb-840e-4fd1-b7c2-729074a841e88g2000vbx.googlegroups.com....

=====================================>
[...]

Pewnie, chetnie bys zginal, zeby pokazac, ze polityka Kaczora byla
bledna...
Debil.

Data: 2012-08-08 07:36:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Sami zbudujemy sobie tarczę.

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f56538b5-f81b-4ef8-aa5f-9d3cb464dfb3a19g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

swoj± karierę polityczn±".

Pewnie, chetnie bys zginal, zeby pokazac, ze polityka Kaczora byla

Debilna odzywka. To nie ja krytykuję możliwo¶ć powstania tarczy czy jak to zwać. To przecież wy krytykujecie, ponieważ propozycja wyszła od Komorowskiego, a nie od Jarusia ZbawPolskę. Trzeba czytać ze zrozumieniem, Debilu!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-10 18:47:40
Autor: Observatore
Sami zbudujemy sobie tarczę.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Sam chce Amerykę przed rakietami bronić?
A może mówi o obronie polskiego nieba ?
A może czego¶ nie zrozumiałem?
A może nam obrona jest niepotrzebna?

*****************************

Obrona, ale finansowa jest potrzebna kolesiom z rzekomo rozwiazanej WSI -
ktorzy rzadza Bumarem i sa na minusie rzedu pol miliarda zl.

Beda budowac tak, aby nie zbudowac. Na razie zalozyli, ze bedzie to kosztowac frajerow Polakow ok. 15 miliardow zeta:)

Data: 2012-08-10 20:06:16
Autor: pluton
Sami zbudujemy sobie tarczę.
A może nam obrona jest niepotrzebna?

Potrzebna. Gabon ostrzy wlocznie.

Nullification

Data: 2012-08-10 18:51:31
Autor: Observatore
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> A może nam obrona jest niepotrzebna?

Potrzebna. Gabon ostrzy wlocznie.
 sporo komentarzy dzisiaj na tej tylko grupie zamiescilisci. Pewnie na onecie i
na forach GW tez sie popisujecie waszym intelektem. Na ruska wodke wystarczy,
Marku Pluta z Lodzi?

Data: 2012-08-11 07:43:15
Autor: pluton
Sami zbudujemy sobie tarczę.

> Potrzebna. Gabon ostrzy wlocznie.

sporo komentarzy dzisiaj na tej tylko grupie zamiescilisci.

A co kapucha, robisz sprawozdanie dla szefow ?
Obsrywator moze wyjsc z czukotki, ale czukotka z obsrywatora nigdy.

Nullification

Data: 2012-08-07 10:10:10
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-07 08:53, WW pisze:
[...]

Jak to po co.. Chce bronić USA przed rakietami Rosji za pieniądze polskiego podatnika.

Data: 2012-08-10 18:53:09
Autor: Observatore
Trybun <rg@yachoo.com> napisał(a):
Jak to po co.. Chce bronić USA przed rakietami Rosji za pieniądze polskiego podatnika.

wy jestescie taka rakieta, ze Ruskie sie nie boja USA:)

--

Sami zbudujemy sobie tarczÄ™.