Samo restarty i blue screeny [minidump]

Data: 2009-08-18 07:12:20
Autor: G Nowak
Samo restarty i blue screeny [minidump]
Czasem system zawiesza się, restartuje lub wywala blue screen'y:
http://img194.imageshack.us/img194/2507/dsc03108v.jpg
http://img162.imageshack.us/img162/6885/dsc03109.jpg

System: Microsoft Windows 7 Ultimate 6.1 (7100)

Od kiedy to masz? Pamietaj, ze niektore sterowniki moga gryzc sie z win7 tym bardziej testowym.

--
pozdr

Data: 2009-08-19 06:47:45
Autor: Negatyw
Samo restarty i blue screeny [minidump]

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h6dgo3$i7v$1@inews.gazeta.pl...

Od kiedy to masz?

Praktycznie od kupna nowych bebechów...  - jeszcze pod xp.

niektore sterowniki moga gryzc sie z win7

Wiem i póki co nie mogę odpalić jedynie game portu w moim Audigy 2. Ale to raczej nie powinno być powodem restartów?

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

Samo restarty i blue screeny [minidump]