Samo wywazanie

Data: 2009-04-07 22:00:27
Autor: hhd
Samo wywazanie

Użytkownik "Pawel "O'Pajak""
Powitanko,

Mam ci ja kola z kapciami letnimi. Przed zmiana chcialem wywazyc. Objezdzilem Ursynow i ceny za samo wywazenie w okolicach 15zl/kolo. Na jesieni tyle bylo za przekladke gumy razem z wywazeniem. To jakby teraz troche drogo. Czy to tylko lokalnie tak, czy sezonowo? Tak z rok temu placilem za wywazenie chyba 4 zl...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Zapraszam do mnie , fakt ze daleko ale polczynska bez problemow. Kolejek brak bo dopiero zaczynamy. Ozarow mazowiecki strzykulska 1/3 wywazenie 10zl/opone bez znaczenia czy alu czy stalowe, zmiana sezonowa 50zl.
Zapraszam i sorry za maly spam, ale pomoc to pomoc :)
Pozdrawiam

Samo wywazanie