Samobójcy już nie chcą odchodzić w sa motności...

Data: 2015-03-26 16:55:45
Autor: Klin....................................................
Samobójcy już nie chcą odchodzić w sa motności...
     ...kto i kiedy następny?

    Czy moĹźna po katastrofie samolotu być pewnym, Ĺźe operator
    elektrowni atomowej nie wpadnie na pomysł jej zdetonowania.
    Jakich teraz będzie trzeba zabezpieczeń przed szaleńcami?

Data: 2015-03-26 18:30:32
Autor: Stokrotka
[...]

Nie wieżę w tego samobujcę.
Po prostu ktoś ma interes ukryć faktyczne pszyczyny katastrofy, albo nie umie zinterpretować zahowania pilota.
Te informacje , że zawinił, i to celowo pilot,
bżmią dla mnie jak potępienie się wielu w socjalizmie,
i jak oficjalne informacje w Seksmisji.
To jakieś masońskie gierki.
--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-26 13:17:17
Autor: Marek
W dniu czwartek, 26 marca 2015 18:30:41 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]

Te informacje , że zawinił, i to celowo pilot,
bżmią dla mnie jak potępienie się wielu w socjalizmie,
-- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1..pl/

Ja bym szukal przyczyny w stanie psychicznym sprawcy...
Tylko kobieta ( swiadomie, lub nieswiadomie ) mogla faceta doprowadzic do takiego stanu.
Powinno sie przesluchac i zbadac psychiatrycznie, wszystkie kobiety, ktore mogly miec wplyw na jego psychike.
Matka, zona, kochanka, niespelniona milosc ze szkoly...

Data: 2015-03-27 10:37:27
Autor: Stokrotka
[...]

Bzdury, nie w wieku dopiero 28 lat,
będąc pilotem (za mndurem panny sznurem) itd.
Obiektywnie nie miał powodu, żadnego do depresji.

Zwalenie na samobuję jest wygodne dla lini lotniczyh, pewnie jakieś tańsze,
A że się rozszczelni kokpit?
byle latać jak najdłużej, byle zarobić, a jak zbankrutują: to nic,
będzie jakieś oddłużenie, co się nahapało naczalstwo to pszejedli, ulokowali...

I ludzie naiwni beda dalej latać.

Ja zamiast dobudowywania tszeciego miejsca dla tszeciego pilota,
ustawowo nakazała bym podanie wieku samolotu na wykupywanym bilecie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-27 13:00:34
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 10:37:27 +0100, Stokrotka napisał(a):

Bzdury, nie w wieku dopiero 28 lat,
będąc pilotem (za mndurem panny sznurem) itd.
Obiektywnie nie miał powodu, żadnego do depresji.

Za to do schizofrenii jak najbardziej - ujawnia się ona najczęściej około
30-ki. Do tego jakies powiązania terrorystyczne i "mamy" idealnego
kandydata.
--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Data: 2015-03-27 18:30:02
Autor: Stokrotka
[...]

A gdzie te powiązania terrorystyczne?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-27 18:51:18
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 18:30:02 +0100, Stokrotka napisał(a):

Za to do schizofrenii jak najbardziej - ujawnia się ona najczęściej około
30-ki. Do tego jakies powiązania terrorystyczne i "mamy" idealnego
kandydata.

A gdzie te powiązania terrorystyczne?

Na FB, Stokrociu - był muzułmaninem 3-|
Wg najnowszych doniesień depresji nie miał.

Data: 2015-03-28 09:03:29
Autor: ruski szpieg
W dniu 27.03.2015 o 18:51, Ikselka pisze:
Na FB, Stokrociu - był muzułmaninem 3-|
Wg najnowszych doniesień depresji nie miał.
Muzułmanin=terrorysta:)

Data: 2015-03-28 16:21:31
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 28 Mar 2015 09:03:29 +0100, ruski szpieg napisał(a):

W dniu 27.03.2015 o 18:51, Ikselka pisze:
Na FB, Stokrociu - był muzułmaninem 3-|
Wg najnowszych doniesień depresji nie miał.
Muzułmanin=terrorysta:)

Jak widać.
--
XL
Nie musisz szczepić dziecka!

Data: 2015-03-26 18:56:01
Autor: ada
W dniu 2015-03-26 o 16:55, Klin.................................................... pisze:
     ...kto i kiedy następny?

    Czy moĹźna po katastrofie samolotu być pewnym, Ĺźe operator
    elektrowni atomowej nie wpadnie na pomysł jej zdetonowania.
    Jakich teraz będzie trzeba zabezpieczeń przed szaleńcami?

Dlatego Niemcy likwidują elektrownie atomowe...

Data: 2015-03-28 11:46:15
Autor: szklanynocnik
Samobójcy już nie chcą odchodzić w samotności...
 użytkownik
Jakich teraz będzie trzeba zabezpieczeń przed szaleńcami?

http://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201503/1427220880_kv5bly_600.jpg

Samobójcy już nie chcą odchodzić w sa motności...