Samobójcy już nie chcą odchodzić w samotności...

Data: 2015-03-26 18:30:32
Autor: Stokrotka
Samobójcy już nie chcą odchodzić w samotności...

    ...kto i kiedy następny?

   Czy moĹźna po katastrofie samolotu być pewnym, Ĺźe operator
   elektrowni atomowej nie wpadnie na pomysł jej zdetonowania.
   Jakich teraz będzie trzeba zabezpieczeń przed szaleńcami?

Nie wieżę w tego samobujcę.
Po prostu ktoś ma interes ukryć faktyczne pszyczyny katastrofy, albo nie umie zinterpretować zahowania pilota.
Te informacje , że zawinił, i to celowo pilot,
bżmią dla mnie jak potępienie się wielu w socjalizmie,
i jak oficjalne informacje w Seksmisji.
To jakieś masońskie gierki.
--
(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-26 13:17:17
Autor: Marek
W dniu czwartek, 26 marca 2015 18:30:41 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]

Te informacje , że zawinił, i to celowo pilot,
bżmią dla mnie jak potępienie się wielu w socjalizmie,
-- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1..pl/

Ja bym szukal przyczyny w stanie psychicznym sprawcy...
Tylko kobieta ( swiadomie, lub nieswiadomie ) mogla faceta doprowadzic do takiego stanu.
Powinno sie przesluchac i zbadac psychiatrycznie, wszystkie kobiety, ktore mogly miec wplyw na jego psychike.
Matka, zona, kochanka, niespelniona milosc ze szkoly...

Data: 2015-03-27 10:37:27
Autor: Stokrotka
[...]

Bzdury, nie w wieku dopiero 28 lat,
będąc pilotem (za mndurem panny sznurem) itd.
Obiektywnie nie miał powodu, żadnego do depresji.

Zwalenie na samobuję jest wygodne dla lini lotniczyh, pewnie jakieś tańsze,
A że się rozszczelni kokpit?
byle latać jak najdłużej, byle zarobić, a jak zbankrutują: to nic,
będzie jakieś oddłużenie, co się nahapało naczalstwo to pszejedli, ulokowali...

I ludzie naiwni beda dalej latać.

Ja zamiast dobudowywania tszeciego miejsca dla tszeciego pilota,
ustawowo nakazała bym podanie wieku samolotu na wykupywanym bilecie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-27 13:00:34
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 10:37:27 +0100, Stokrotka napisał(a):

Bzdury, nie w wieku dopiero 28 lat,
będąc pilotem (za mndurem panny sznurem) itd.
Obiektywnie nie miał powodu, żadnego do depresji.

Za to do schizofrenii jak najbardziej - ujawnia się ona najczęściej około
30-ki. Do tego jakies powiązania terrorystyczne i "mamy" idealnego
kandydata.
--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Data: 2015-03-27 18:30:02
Autor: Stokrotka
[...]

A gdzie te powiązania terrorystyczne?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-27 18:51:18
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 18:30:02 +0100, Stokrotka napisał(a):

Za to do schizofrenii jak najbardziej - ujawnia się ona najczęściej około
30-ki. Do tego jakies powiązania terrorystyczne i "mamy" idealnego
kandydata.

A gdzie te powiązania terrorystyczne?

Na FB, Stokrociu - był muzułmaninem 3-|
Wg najnowszych doniesień depresji nie miał.

Data: 2015-03-28 09:03:29
Autor: ruski szpieg
W dniu 27.03.2015 o 18:51, Ikselka pisze:
Na FB, Stokrociu - był muzułmaninem 3-|
Wg najnowszych doniesień depresji nie miał.
Muzułmanin=terrorysta:)

Data: 2015-03-28 16:21:31
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 28 Mar 2015 09:03:29 +0100, ruski szpieg napisał(a):

W dniu 27.03.2015 o 18:51, Ikselka pisze:
Na FB, Stokrociu - był muzułmaninem 3-|
Wg najnowszych doniesień depresji nie miał.
Muzułmanin=terrorysta:)

Jak widać.
--
XL
Nie musisz szczepić dziecka!

Samobójcy już nie chcą odchodzić w samotności...