Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?

Data: 2012-06-17 21:43:10
Autor: Animka
Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?
Czy mo偶na spowodowa膰 samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?
Albo: strzeli膰 sobie w g艂ow臋 i pistolet zabezpieczy膰?

--
animka

Data: 2012-06-17 23:14:29
Autor: Robert Tomasik
Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?
U偶ytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jrlc0k$u9f$1node1.news.atman.pl...
Czy mo偶na spowodowa膰 samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?

Tak. Czasem bro艅 nawet strzela bez naci艣ni臋cia spustu. Bezpiecznik mo偶e by膰 niesprawny r贸wnie偶.

Albo: strzeli膰 sobie w g艂ow臋 i pistolet zabezpieczy膰?

Zale偶y od rodzaju bezpiecznika. Przy chwytowym albo samoczynnym umieszczonym w spu艣cie to jak najbardziej mo偶liwe.

Data: 2012-06-17 23:24:29
Autor: Animka
W dniu 2012-06-17 23:14, Robert Tomasik pisze:
[...]

Genera艂 Petelicki chyba mia艂 lepszy pistolet, tak my艣l臋.
Napisa艂am to zapytanie po przeczytaniu artyku艂u o 艣mierci gen. Petelickiego.

--
animka

Data: 2012-06-17 23:29:11
Autor: JK
Samob骿stwo z zabezpieczonego pistoletu?
W dniu 2012-06-17 23:24, Animka pisze:

tak my秎.

;-)

--
JK

Data: 2012-06-17 23:36:30
Autor: Animka
W dniu 2012-06-17 23:29, JK pisze:
W dniu 2012-06-17 23:24, Animka pisze:

tak my艣l臋.

;-)

Co?

A co mam my艣le膰? Ja nigdy nie strzela艂am.

--
animka

Data: 2012-06-17 23:47:19
Autor: AZ
On 06/17/2012 11:36 PM, Animka wrote:
[...]

Nie mia艂a艣 napisa膰 odwrotnie? Tzn. A co mam strzela膰?
Ja nigdy nie my艣la艂am?

--
Artur

Data: 2012-06-17 23:53:16
Autor: Animka
W dniu 2012-06-17 23:47, AZ pisze:
[...]

Skoro zada艂am pytanie to oznacza, 偶e nie wiem co mam my艣le膰. Inaczej bym nie pyta艂a.
Zreszt膮 ok, eot.

--
animka

Data: 2012-06-18 06:49:18
Autor: Marek Dyjor
Animka wrote:
[...]

wdech wydech wdech wydech wdech wydech...

Data: 2012-06-18 00:59:47
Autor: Robert Tomasik
Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?
U偶ytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jrli44$4n5$1node1.news.atman.pl...
[...]

A sk膮d ja mam wiedzie膰, po przeczytaniu czego napisa艂a艣 ten post? Pistolety z bezpiecznikiem chwytowym i spustowym s膮 lepsz膮 broni膮, od pistolet贸w z bezpiecznikiem skrzyde艂kowym. St膮d troch臋 bez sensu ta uwaga o lepszej broni, ale nie wymagam, by ka偶dy by艂 znawc膮 tematu. Bezpiecznik skrzyde艂kowy jest prostszym i ta艅szym rozwi膮zaniem, ale ma t臋 wad臋, 偶e w nerwach i zaskoczeniu mo偶esz zapomnie膰 odbezpieczy膰.

Swoj膮 drog膮, to rzu膰 linkiem do informacji o tym zabezpieczeniu broni.

Data: 2012-06-18 01:26:22
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:
Swoj膮 drog膮, to rzu膰 linkiem do informacji o tym zabezpieczeniu broni.

juz rzucilem, ale dla ciebie jeszcze raz

To w tym miejscu dosz艂o do tragedii. W budynku wielorodzinnym na warszawskim Mokotowie, przy ulicy Tagore'a, zgin膮艂 od strza艂u w g艂ow臋 za艂o偶yciel GROM-u, genera艂 S艂awomir Petelicki (+66 l). Do zdarzenie dosz艂o w gara偶u bloku. Zabezpieczona bro艅 i 艂uska przy ciele Petelickiego, na razie wskazuj膮, 偶e by艂o to samob贸jstwo.

http://www.se.pl/multimedia/galeria/88146/173066/dom-slawomira-petelickiego-na-mokotowie-tu-zginal-general-zdjecia/

:)

Data: 2012-06-18 14:33:32
Autor: Marek Dyjor
witek wrote:
Robert Tomasik wrote:
[...]

boskie...  :)

dobrze 偶e nie zapyta艂a dlaczego podaj膮 pojemno艣膰 denata w litrach  :)

Data: 2012-06-18 15:44:25
Autor: Robert Tomasik
Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?
U偶ytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jrmhme$ar6$6inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik wrote:
[...]

Umkn臋艂o mi. Pod sformu艂owaniem "zabezpieczona bro艅" nale偶y rozumie膰, 偶e zabezpieczona jako 艣lad przez Policj臋 - sformu艂owanie zaczerpni臋te z kodeksu post臋powania karnego, a nie zabezpieczona poprzez po艂o偶enie bezpiecznika. Z tego wynika moim zdaniem nieporozumienie. Tak podejrzewa艂em, ale chcia艂em si臋 upewni膰, co do oryginalnego tekstu, na bazie kt贸rego powsta艂a w膮tpliwo艣膰.

Data: 2012-06-19 09:44:25
Autor: Michal Jankowski
Samob骿stwo z zabezpieczonego pistoletu?
Data: 2012-06-19 02:18:00
Autor: Animka
W dniu 2012-06-18 00:59, Robert Tomasik pisze:

Swoj膮 drog膮, to rzu膰 linkiem do informacji o tym zabezpieczeniu broni.

Nie wiem ju偶 na jakiej stronie czyta艂am, ale jak znajd臋 to podrzuc臋 linka.

--
animka

Data: 2012-06-18 11:45:21
Autor: Ula
Samob骿stwo z zabezpieczonego pistoletu?

U縴tkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:jrli44$4n5$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-17 23:14, Robert Tomasik pisze:
U縴tkownik "Animka"<to.nie.ja@wp.pl>  napisa w wiadomo禼i
Czy mo縩a spowodowa samob骿stwo z zabezpieczonego pistoletu?

Tak. Czasem bro nawet strzela bez naci秐i阠ia spustu. Bezpiecznik mo縠 by
niesprawny r體nie.

Albo: strzeli sobie w g硂w i pistolet zabezpieczy?

Zale縴 od rodzaju bezpiecznika. Przy chwytowym albo samoczynnym
umieszczonym w spu禼ie to jak najbardziej mo縧iwe.

Genera Petelicki chyba mia lepszy pistolet, tak my秎.
Napisa砤m to zapytanie po przeczytaniu artyku硊 o 秏ierci gen. Petelickiego.

-- animka

Zapewne w Gazecie Polskiej albo na niezale縩a.pl...

--
ula

Data: 2012-06-18 07:37:41
Autor: bzdreg
W dniu 2012-06-17 21:43, Animka pisze:
Czy mo偶na spowodowa膰 samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?
Albo: strzeli膰 sobie w g艂ow臋 i pistolet zabezpieczy膰?

Czy Ty przypadkiem nie nadinterpretujesz s艂owa "zabezpieczony"?
Wg mnie s艂owa "zabezpieczona bro艅 i 艂uska wskazuj膮" - oznacza, 偶e policja zapakowa艂a pistolet w worek nylonowy i podda(艂a) badaniom, a nie, 偶e bezpiecznik by艂 w pozycji "safe".

A z drugiej strony - jako艣 nie wierz臋 w samob贸jstwo genera艂a wojska (ju偶 nie te czasy, wszak honor psi zjedli (skoro Janicki 偶yje), a tutaj 偶adnego powodu honorowego nie by艂o), ani w to, 偶e z艂odziej kradn膮cy Daewoo Espero zabija genera艂a policji i nast臋pnego dnia nie le偶y spakowany power-tape'm pod drzwiami najbli偶szego komisariatu.

Zaczyna si臋 w tym kraju robi膰 weso艂o... :)

--

Dzi臋kuj臋 i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-18 01:24:53
Autor: witek
bzdreg wrote:
Czy Ty przypadkiem nie nadinterpretujesz s艂owa "zabezpieczony"?

bingo
jedyny ktory wzial wlasciwa poprawke na Annimke i jej inteligencje.

Oto co animka czytuje

Data: 2012-06-20 11:21:03
Autor: Przemek Lipski
Samob骿stwo z zabezpieczonego pistoletu?

U縴tkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisa w wiadomo禼i news:jrmhjl$ar6$5inews.gazeta.pl...
bzdreg wrote:
Czy Ty przypadkiem nie nadinterpretujesz s硂wa "zabezpieczony"?

[...]

"To w tym miejscu dosz硂 do tragedii. W budynku wielorodzinnym na warszawskim Mokotowie, przy ulicy Tagore'a, zgin背 od strza硊 w g硂w za硂縴ciel GROM-u, genera S砤womir Petelicki (+66 l). Do zdarzenie dosz硂 w gara縰 bloku. Zabezpieczona bro i 硊ska przy ciele Petelickiego, na razie wskazuj, 縠 by硂 to samob骿stwo."

Zdanie jest jednoznaczne zabezpieczona bro wskazuje na samob骿stwo :))) Powinnie u縴 liczny mnogiej "zabezpieczone bro i 硊ska" i w體czas interpretacja by musia砤 by inna :)))

Data: 2012-06-20 10:18:35
Autor: witek
bzdreg wrote:
[...]

oczekujesz znajomosci poprawnje polszczyzny od pismakow robiacych na umowe zlecenie za wierszowke?

Data: 2012-06-20 16:36:03
Autor: bzdreg
bzdreg wrote:
[...]

Spokooooojnie. To by硂 zamierzone. :)
Ju dwa dni temu autor tej notatki pola kolegom w redakcji szampana i skasowa premi za darmow reklam "se". Animka si pod硂縴砤 i zrobi砤 brudn robot, a my ubili秏y pian.

A 縠by troch merytorycznie si podopieprza, to:
wi阫szo舵 wsp蟪czesnych pistolet體 nie ma "wajchy do przek砤dania" safe-shot. (To mog硂by by dla przeci阾nego psa za trudne do opanowania.) Pistolet wsp蟪czesny na og蟪 "odbezpiecza si sam" przy naciskaniu spustu.
[Disclaimer: nie wiem jaki pistolet znaleziono przy denacie]
Jest w necie sporo szczeg蟪owych opis體, rysunk體, schemat體, animacji.

A poza tym - wiemy ju, 縠 .p. gen. P. mia alc-hajmera i najwyra糿iej zapomnia odbezpieczy ;)

--

Dzi阫uj i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-22 19:16:06
Autor: Przemek Lipski
Samob骿stwo z zabezpieczonego pistoletu?

U縴tkownik "bzdreg" <bzdreg@null.pl> napisa w wiadomo禼i news:jrsn4k$m2m$1inews.gazeta.pl...
..

A poza tym - wiemy ju, 縠 .p. gen. P. mia alc-hajmera i najwyra糿iej zapomnia odbezpieczy ;)

Tego akurat nie wiemy.

Data: 2012-06-18 07:46:50
Autor: Andy Niwinski

"bzdreg" <bzdreg@null.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jrmer5$e2u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ona nic nie nadinterpretuje. Ona jest po prostu g艂upia jak przecinak.

Data: 2012-06-18 07:52:28
Autor: Nostradamus
W dniu 2012-06-18 07:46, Andy Niwinski pisze:

Ona nic nie nadinterpretuje. Ona jest po prostu g艂upia jak przecinak.

S膮dz膮c po tre艣ci wypowiedzi to ty jeste艣 jeszcze g艂upszy, a do tego zwyk艂y kmiot.

Data: 2012-06-18 10:22:47
Autor: Andy Niwinski

"Nostradamus" <lesiosan@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jrmfmu$oaa$1news.icpnet.pl...
W dniu 2012-06-18 07:46, Andy Niwinski pisze:

Ona nic nie nadinterpretuje. Ona jest po prostu g艂upia jak przecinak.

S膮dz膮c po tre艣ci wypowiedzi to ty jeste艣 jeszcze g艂upszy, a do tego zwyk艂y kmiot.

O tobie nie b臋d臋 si臋 wypowiada艂, po prostu szkoda s艂贸w....

Data: 2012-06-18 11:09:30
Autor: adamw777
Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistole tu?

S膮dz膮c po tre艣ci wypowiedzi to ty jeste艣 jeszcze g艂upszy, a do tego
zwyk艂y kmiot.

Niestety Andy napisa艂 prawd臋, Animka, Ikselka bij膮 rekordy.

Adam

Data: 2012-06-18 15:11:48
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
W dniu 18.06.2012 11:09, adamw777 pisze:

S膮dz膮c po tre艣ci wypowiedzi to ty jeste艣 jeszcze g艂upszy, a do tego
zwyk艂y kmiot.

Niestety Andy napisa艂 prawd臋, Animka, Ikselka bij膮 rekordy.

Przecie偶 to zdanie mo偶na rozumie膰 na wiele sposob贸w. Nie napisano w nim
przez kogo zabezpieczony. Wi臋c mo偶na to rozumie膰 jako ,,zabezpieczony
przez policj臋'' ale tak偶e jako ,,zabezpieczony przez kogo艣 i pozostaj膮cy
w stanie ,,zabezpieczony'' jako w stanie typowym dla broni w czasie
nieu偶ywania''.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Niech 偶adne nieprzyzwoite s艂owo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, kt贸re mo偶e budowa膰, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynios艂o b艂ogos艂awie艅stwo tym, kt贸rzy go s艂uchaj膮. (Ef 4,29)

Data: 2012-06-18 09:02:51
Autor: witek
Przemys艂aw Adam 艢miejek wrote:
[...]

myslisz ze animka chciala zapytac czy z pistoletu zabezpieczonego przez policje jako dowod w sprawie da sie jeszcze kogos zastrzelic?

Data: 2012-06-18 16:38:12
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
W dniu 18.06.2012 16:02, witek pisze:

myslisz ze animka chciala zapytac czy z pistoletu zabezpieczonego przez
policje jako dowod w sprawie da sie jeszcze kogos zastrzelic?

No wi臋c jeszcze raz, specjalnie dla ciebie:

[...]

ze szczeg贸lnym podkre艣leniem znaczenia numer 2 (w mojej wypowiedzi).

Data: 2012-06-18 17:13:00
Autor: m
W dniu 18.06.2012 16:38, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:
[...]

To jeszcze raz, specjalnie dla Ciebie inaczej sformu艂uj臋 to co Witek napisa艂: nie, nie mo偶na. Kontekst wskazuje na to 偶e tylko jedna wersja jest prawdziwa.

p. m.

Data: 2012-06-19 12:13:32
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
W dniu 18.06.2012 17:13, m pisze:
To jeszcze raz, specjalnie dla Ciebie inaczej sformu艂uj臋 to co Witek
napisa艂: nie, nie mo偶na. Kontekst wskazuje na to 偶e tylko jedna wersja
jest prawdziwa.

To zr贸b badanie: wyskocz w pracy na biuro albo gdzie艣 i spytaj ,,Z czym
kojarzy ci si臋 zwrot >>zabezpieczony pistolet<<?''. Stawiam na to, 偶e 99
a mo偶e 100% odpowiedzi b臋dzie z pistoletem z ustawionym prze艂膮cznikiem
bezpiecze艅stwa. Owszem, wprowadzenie kontekstu z artyku艂u zapewne do艣膰
silnie zmienia postrzeganie, ale i tak to zdanie jest do艣膰 niefortunnie
skonstruowane i pobie偶ne czytanie przez osob臋 niewprawion膮 w mowie
bran偶owej policji mo偶e przynie艣膰 pierwsze skojarzenie, 偶e pistolet BY艁
ZAPEZPIECZONY zanim trafi艂 w r臋ce policji.

Data: 2012-06-19 11:15:36
Autor: januszek
Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?
Przemys艂aw Adam 艢miejek napisa?(a):

[...]

Teren zdarzenia te偶 by艂 zabezpieczony ;P

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-06-19 12:25:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-06-19 12:13, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:
wprowadzenie kontekstu z artyku艂u zapewne do艣膰
silnie zmienia postrzeganie

I tyle. Inteligentny cz艂owiek poradzi sobie z odpowiednim zrozumieniem, a ju偶 na pewno z pochopnym wyci膮ganiem wniosk贸w (czyli z animkowaniem).

--
Liwiusz

Data: 2012-06-19 12:29:18
Autor: m
W dniu 19.06.2012 12:13, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:
W dniu 18.06.2012 17:13, m pisze:
> [...]
kojarzy ci si臋 zwrot>>zabezpieczony pistolet<<?''. Stawiam na to, 偶e 99
a mo偶e 100% odpowiedzi b臋dzie z pistoletem z ustawionym prze艂膮cznikiem

I jak si臋 ma ten eksperyment do tematu w膮tku? Eksperyment by powiedzia艂 jak jest postrzegany zwrot *bez kontekstu*. Za艣 tutaj omawiamy zwrot *w kontek艣cie*. I nijak *w tym kontek艣cie* nie mo偶na dwojako rozumie膰 tego zwrotu. Tj - mo偶na, bo w ko艅cu Animka tak zrozumia艂a, ale nie wolno.

p. m.

Data: 2012-06-19 18:03:52
Autor: Animek
Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?
Przemys艂aw Adam 艢miejek napisa艂:
[...]

Z tekstu i kontekstu mo偶liwe s膮 trzy opcje:
- zabezpieczony pistolet
- pistolet zabezpieczony jako dow贸d
- zabezpieczony pistolet zosta艂 zabezpieczony jako dow贸d przez policj臋
Oczywi艣cie ka偶dy kto wie jak dzia艂a ta nasza milicja i jacy tam pracuj膮 inteligenci pokroju ry艣ka z klanu, wie 偶e policja dowod贸w zwykle nie zabezpiecza, co najwy偶ej je preparuje, wi臋c dwie ostatnie opcje odpadaj膮 i zostaje forma o tre艣ci przedstawionej przez Animk臋.
Oczywi艣cie jeszcze jest ma艂e prawdopodobie艅stwo 偶e yntelygentna milicja zabezpieczy艂a zabezpieczony pistolet jako dow贸d samob贸jstwa, ale oni ju偶 tak maj膮, czy kto艣 jeszcze czego艣 nie rozumie?

Data: 2012-06-25 14:29:33
Autor: Marek Dyjor
Animek wrote:
[...]

nie masz racji opu艣ci艂as jeszcze dwie mo偶liwo艣ci:

- zabezpieczony w znaczeniu dostarczony na miejsce (kto艣 tam zabezpieczy艂
poda偶 broni)
- pomalowany farb膮 miniow膮 (zabezpieczony przed korozj膮)

Data: 2012-06-18 20:32:18
Autor: Marek Dyjor
[...]

no mo偶na jeszcze rozumie膰 jako dostarczony na miejsce (kto艣 tam zabezpieczy艂 poda偶 broni)

albo pomalowany farb膮 miniow膮 (zabezpieczony przed korozj膮)

Data: 2012-06-19 02:22:43
Autor: Animka
W dniu 2012-06-18 11:09, adamw777 pisze:

S膮dz膮c po tre艣ci wypowiedzi to ty jeste艣 jeszcze g艂upszy, a do tego
zwyk艂y kmiot.

Niestety Andy napisa艂 prawd臋, Animka, Ikselka bij膮 rekordy.

Postaraj si臋 homosiu, mo偶e i tobie te tekordy wyjd膮 . Nie b膮d偶 zazdrosny.,

--
animka

Data: 2012-06-18 21:01:48
Autor: marcin
Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistole tu?
Ona nic nie nadinterpretuje. Ona jest po prostu g艂upia jak przecinak.

a swoja droga zastanawiam sie jak taki tuman w ogole sie znalazl na newsach....
z reguly przyglupy jej pokroju maja problemy ze zwyklymi forami na www a co dopiero z czytnikami news o ktorych istnieniu najczesciej nie maja pojecia.

Data: 2012-06-18 16:01:08
Autor: witek
marcin wrote:
[...]

nie doceniasz blondynek.

Data: 2012-06-19 02:26:32
Autor: Animka
W dniu 2012-06-18 21:01, marcin pisze:
[...]

P臋d藕 obszcza艅cu............

--
animka

Data: 2012-06-19 10:28:43
Autor: Sonn
W dniu 2012-06-19 02:26, Animka pisze:
[...]

LOL. jak偶e merytoryczna odpowied藕 :)

--
Sonn

Samob贸jstwo z zabezpieczonego pistoletu?