Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?

Data: 2012-06-17 23:14:29
Autor: Robert Tomasik
Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:jrlc0k$u9f$1node1.news.atman.pl...
Czy można spowodować samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?

Tak. Czasem broń nawet strzela bez naciśnięcia spustu. Bezpiecznik może być niesprawny również.

Albo: strzelić sobie w głowę i pistolet zabezpieczyć?

Zależy od rodzaju bezpiecznika. Przy chwytowym albo samoczynnym umieszczonym w spuście to jak najbardziej możliwe.

Data: 2012-06-17 23:24:29
Autor: Animka
W dniu 2012-06-17 23:14, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "Animka"<to.nie.ja@wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Generał Petelicki chyba miał lepszy pistolet, tak myślę.
Napisałam to zapytanie po przeczytaniu artykułu o śmierci gen. Petelickiego.

--
animka

Data: 2012-06-17 23:29:11
Autor: JK
Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
W dniu 2012-06-17 23:24, Animka pisze:

tak my¶lê.

;-)

--
JK

Data: 2012-06-17 23:36:30
Autor: Animka
W dniu 2012-06-17 23:29, JK pisze:
W dniu 2012-06-17 23:24, Animka pisze:

tak myślę.

;-)

Co?

A co mam myśleć? Ja nigdy nie strzelałam.

--
animka

Data: 2012-06-17 23:47:19
Autor: AZ
On 06/17/2012 11:36 PM, Animka wrote:
[...]

Nie miałaś napisać odwrotnie? Tzn. A co mam strzelać?
Ja nigdy nie myślałam?

--
Artur

Data: 2012-06-17 23:53:16
Autor: Animka
W dniu 2012-06-17 23:47, AZ pisze:
[...]

Skoro zadałam pytanie to oznacza, że nie wiem co mam myśleć. Inaczej bym nie pytała.
ZresztÄ… ok, eot.

--
animka

Data: 2012-06-18 06:49:18
Autor: Marek Dyjor
Animka wrote:
[...]

wdech wydech wdech wydech wdech wydech...

Data: 2012-06-18 00:59:47
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:jrli44$4n5$1node1.news.atman.pl...
[...]

A skąd ja mam wiedzieć, po przeczytaniu czego napisałaś ten post? Pistolety z bezpiecznikiem chwytowym i spustowym są lepszą bronią, od pistoletów z bezpiecznikiem skrzydełkowym. Stąd trochę bez sensu ta uwaga o lepszej broni, ale nie wymagam, by każdy był znawcą tematu. Bezpiecznik skrzydełkowy jest prostszym i tańszym rozwiązaniem, ale ma tę wadę, że w nerwach i zaskoczeniu możesz zapomnieć odbezpieczyć.

Swoją drogą, to rzuć linkiem do informacji o tym zabezpieczeniu broni.

Data: 2012-06-18 01:26:22
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:
Swoją drogą, to rzuć linkiem do informacji o tym zabezpieczeniu broni.

juz rzucilem, ale dla ciebie jeszcze raz

To w tym miejscu doszło do tragedii. W budynku wielorodzinnym na warszawskim Mokotowie, przy ulicy Tagore'a, zginął od strzału w głowę założyciel GROM-u, generał Sławomir Petelicki (+66 l). Do zdarzenie doszło w garażu bloku. Zabezpieczona broń i łuska przy ciele Petelickiego, na razie wskazują, że było to samobójstwo.

http://www.se.pl/multimedia/galeria/88146/173066/dom-slawomira-petelickiego-na-mokotowie-tu-zginal-general-zdjecia/

:)

Data: 2012-06-18 14:33:32
Autor: Marek Dyjor
witek wrote:
Robert Tomasik wrote:
[...]

boskie...  :)

dobrze że nie zapytaÅ‚a dlaczego podajÄ… pojemność denata w litrach  :)

Data: 2012-06-18 15:44:25
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:jrmhme$ar6$6inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik wrote:
[...]

Umknęło mi. Pod sformułowaniem "zabezpieczona broń" należy rozumieć, że zabezpieczona jako ślad przez Policję - sformułowanie zaczerpnięte z kodeksu postępowania karnego, a nie zabezpieczona poprzez położenie bezpiecznika. Z tego wynika moim zdaniem nieporozumienie. Tak podejrzewałem, ale chciałem się upewnić, co do oryginalnego tekstu, na bazie którego powstała wątpliwość.

Data: 2012-06-19 09:44:25
Autor: Michal Jankowski
Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?
Data: 2012-06-19 02:18:00
Autor: Animka
W dniu 2012-06-18 00:59, Robert Tomasik pisze:

Swoją drogą, to rzuć linkiem do informacji o tym zabezpieczeniu broni.

Nie wiem już na jakiej stronie czytałam, ale jak znajdę to podrzucę linka.

--
animka

Data: 2012-06-18 11:45:21
Autor: Ula
Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?

U¿ytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrli44$4n5$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-17 23:14, Robert Tomasik pisze:
U¿ytkownik "Animka"<to.nie.ja@wp.pl>  napisa³ w wiadomo¶ci
Czy mo¿na spowodowaæ samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?

Tak. Czasem broñ nawet strzela bez naci¶niêcia spustu. Bezpiecznik mo¿e byæ
niesprawny równie¿.

Albo: strzeliæ sobie w g³owê i pistolet zabezpieczyæ?

Zale¿y od rodzaju bezpiecznika. Przy chwytowym albo samoczynnym
umieszczonym w spu¶cie to jak najbardziej mo¿liwe.

Genera³ Petelicki chyba mia³ lepszy pistolet, tak my¶lê.
Napisa³am to zapytanie po przeczytaniu artyku³u o ¶mierci gen. Petelickiego.

-- animka

Zapewne w Gazecie Polskiej albo na niezale¿na.pl...

--
ula

Samobójstwo z zabezpieczonego pistoletu?