Samobójstwo na strzelnicy

Data: 2010-11-03 16:20:40
Autor: Krystian Zaczyk
Samobójstwo na strzelnicy
Użytkownik <fotoreporter1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał:

Podywagujmy...
Jest sobie strzelnica, ogólnie dostępna. Przychodzę, wypożyczam pistolet,
naboje, idę na stanowisko, ale strzelam sobie w łeb zamiast do tarczy.
Powiedzmy, że trafiłem i zszedłem ekspresowo. W kieszeni mam kartkę, na której
wyraźnie wyjaśniam, że incydent planowałem i że obsługa nic na to nie mogła
poradzić.
Czy obsłudze grozi odpowiedzialność karna?

W zeszłym roku doszło do takiego zdarzenia i sprawa została umorzona.
http://tnij.org/samobojstwo_na_strzelnicy

Krystian

Samobójstwo na strzelnicy