Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.

Data: 2012-01-09 14:24:58
Autor: Ja
Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
Witam.

Wszyscy wiemy, co sie dzis stalo.  Jeden z prokuratorów wojskowych probowal popelnic samobojstwo. Nie chce tu pisac o tym, tylko o czyms innym.
Tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=lXFijkNG05k&feature=player_embedded

mozna zobaczyc film z tego zdarzenia. I chodzi mi nie o sam fakt, ale o to, co dzialo sie POZNIEJ. A konkretnie o zachowanie dziennikarzy. Przeciez DO KURWY NEDZY czlowiek umieral, a oni zamiast go ratowac, zlapali za kamery i zaczeli krecic!!!!!!!!!!! Wedlug polskiego prawa nieudzielenie pomocy jest chyba przestepstwem!!! Ten ped do sensacji za wszelka cene zaczyna u mnie wywolywac odruch wymniotny. RZYGAC sie chce, jak sie na to patrzy. Czy tymi dziennikarzami nie powinna sie zajac prokuratura? Oskarzyc o nieudzielenie pomocy? Wiem, ze prokurator przezyl. Ale wtedy oni tego nie wiedzieli. Cale zycie pracowalem w kopalni. I tam mnie uczono jednego - jak jest ranny (a nawet jak podejrzewam, ze jest martwy), to nie mam prawa przerwac ratowania, zanim nie przyjedzie lekarz. Zazwyczaj jestem po stronie dziennikarzy w starciach z urzednikami. Ale tu byla sytuacja, kiedy oni pamietali, ze sa dziennikarzami, ale zapomnieli, ze sa LUDZMI!!!.

Data: 2012-01-09 08:54:24
Autor: witek
On 1/9/2012 7:24 AM, Ja wrote:
[...]

takie chore czasy. Liczy sie kasa.

Data: 2012-01-09 14:36:50
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-09 14:24, Ja pisze:
[...]

Nie oceniając zachowania dziennikarzy (w sumie, czy aż tak naganne?), jakiej pomocy byś oczekiwał ponad wezwanie karetki? Zresztą ktoś od razu zaczął asystować przy rannym. Nie wydaje mi się, aby zbiegowisko wielu osób mogło w czymś mu pomóc.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-09 14:58:43
Autor: GR001
[...]

nie oceniając...
Są odpowiednie procedury, które zachowuje się w takich sytuacjach...
Samo wezwanie pomocy jest dokładnie określoną procedurą, nastepnie przystąpienie do reanimacji
(resuscytacji) to też dokładnie określona sytuacja, potem monitorowanie rannego aż do przyjazdu pomocy.
Często się przy wypadkach zdarza, że sytuacja jest dynamiczna i np. cały czas jest się w kontakcie telefonicznym
w centrum, które kieruje pomoc w dane miejsce...
Zachowanie dziennikarzy może nie było "super", pewnie dałoby się zrobić więcej...
pozdr.
gr

Data: 2012-01-09 16:59:43
Autor: januszek
Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
GR001 napisa?(a):

SÂą odpowiednie procedury, ktĂłre zachowuje siĂŞ w takich sytuacjach...
Samo wezwanie pomocy jest dokÂładnie okreÂślonÂą procedurÂą, nastepnie przystÂąpienie do reanimacji
(resuscytacji) to teÂż dokÂładnie okreÂślona sytuacja, potem monitorowanie rannego aÂż do przyjazdu pomocy.

Masz na myśli jakąś konkretną procedurę dziennikarską obowiązującą przy postrzale w głowę? Bo moim zdaniem oni założyli, że gość nie żyje. j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2012-01-09 11:06:33
Autor: witek
On 1/9/2012 10:59 AM, januszek wrote:
Masz na myśli jakąś konkretną procedurę dziennikarską obowiązującą przy
postrzale w głowę? Bo moim zdaniem oni założyli, że gość nie żyje.

Oni założyli, że jak szybko pstrykną fotki trupa i szybko je opublikują to będą mieli sensacyjny materiał na artykuł a i premię dostaną.

Data: 2012-01-09 18:41:50
Autor: Johnson
W dniu 2012-01-09 17:59, januszek pisze:

 Bo moim zdaniem oni założyli, że gość nie żyje.

A tu w TV mówią że go jutro ze szpitala wypisują.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2012-01-09 12:00:13
Autor: witek
On 1/9/2012 11:41 AM, Johnson wrote:
A tu w TV mówią że go jutro ze szpitala wypisują.

pytanie tylko dokąd. :)

Data: 2012-01-09 19:03:52
Autor: Bydlę
On 2012-01-09 18:41:50 +0100, Johnson <johnson@nospam.pl> said:

W dniu 2012-01-09 17:59, januszek pisze:

 Bo moim zdaniem oni założyli, że gość nie żyje.

A tu w TV mówią że go jutro ze szpitala wypisują.

A przedtem mowili, że się zabił, potem, że jednak nie, następnie, że czekają go specjalistyczne badania MÓZGU!, później, że jednak jest przytomny i badania mózgu nie będą potrzebne...

....a taki jeden twierdził, że ktoś powienien się zająć tymi, przez którrych ten pan prawie nie umarł. O! Mam nazwet cytat:

On 2012-01-09 14:24:58 +0100, "Ja" <ja@spam.pl> said:
Przeciez DO
KURWY NEDZY czlowiek umieral

Bo to tak jest, gdy mózg nie ogarnia faktów...

--
Bydlę

Data: 2012-01-09 18:07:20
Autor: januszek
Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
Bydlę napisa?(a):

A przedtem mowili, że się zabił, potem, że jednak nie, następnie, że czekają go specjalistyczne badania MÓZGU!, później, że jednak jest przytomny i badania mózgu nie będą potrzebne...

Nie mogą chyba otwarcie rozważać, że spudłował z takiej odległości... ;)

j.

Data: 2012-01-09 19:13:39
Autor: Bydlę
On 2012-01-09 19:07:20 +0100, januszek <januszek@polska.irc.pl> said:

Bydlę napisa?(a):

[...]

Był taki jeden, co strzelał trzy razy (też z bliska) i raz spudłował...
<http://pl.wikipedia.org/wiki/Ireneusz_Sekuła>

--
Bydlę

Data: 2012-01-10 07:55:58
Autor: _ąćęłńóśźż.
Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
Przy czym generalnie występuje znieczulica.
Parę lat temu autobus (nowoczesny Solaris lub MAN, żeby nie było) przyciął mi rękę łączącą z dzieckiem.
Byłem na zewnątrz, dziecko w środku, a autobus zaczął ruszać.
I żaden młody wykształcony skurwysyn z autobusu nie drgnął nawet powieką, nikt nie krzyknął ostrzegawczo do kierowcy, nikt nie ruszył w stronę kabiny, gapili się jak na "Armagedon" lub "Avatar" tępe głąby w gajerach (akurat taka godzina była powrotu z roboty tępych wykształconych po licencjatach na przedmieścia do pierwszego M-2 z kredytu).

-- -- -
(w sumie, czy aż tak naganne?)

Data: 2012-01-09 14:36:56
Autor: m4rkiz
"Ja" <ja@spam.pl> wrote in message news:jeepqc$1d3$1news.dialog.net.pl...
[...]

tak na spokojnie

ile osob mialo by tam cokolwiek do zrobienia?

przy postrzale w glowe jedyne co mozna zrobic to postarac sie zatamowac
ewentualne krwawienie oraz przeprowadzic sztuczne oddychanie\masaz serca jezeli sytuacja tego wymaga - robota dla 2, maksimum trzech osob,
zbiegowisko przypadkowych ludzi nie majacych pojecia o pierwszej pomocy jest raczej niewskazane

a zeby brac sie za tamowanie krwotoku w takiej sytuacji to juz naprawde trzeba sie na tym znac, bo tu bardzo prosto zrobic wiecej szkody niz
pozytku

ja rozumiem udzielic pomocy w przypadku wypadkow, wiekszosc ludzi wie
co sie powinno wtedy zrobic, obejmuje m.in. kurs na prawko, szkolenia bhp,
itd. itp. ale do pierszej pomocy przy postrzale w glowe raczej nikt z nich
tam nie byl w zaden sposob przeszkolony

Data: 2012-01-09 14:58:32
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-09 14:24, Użytkownik Ja napisał:

[...]

A to że jeśli zrobimy mu krzywdę w ramach udzielania tej pomocy
to też jest przestępstwo nie napisałeś. Pytanie czy wiedziałeś
o tym.
A mnie na każdym szkoleniu uczy lekarz, nie ruszać tego na czym się
nie znam, wezwać fachowca. Szkoda że ty na takim nigdy nie byłeś.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-09 16:01:02
Autor: Ja

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:jeerqa$g70$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie byłes nigdy na szkoleniu gornczym z BHP, prawda? Nas uczyli lekarze z pogotowia, pielegniarki itp.
Tamownie krwi, odpowiednie ukladanie rannego itp.

A przede wszystkom jedno - NIGDY nie przerywac ratowania. Bez wzgledu na cokolwiek. Dopuki lekarz nie przyjedzie.
A z tym robieniem krzywdy w czasie ratowania to tez nie do konca. Jak robisz komus masaz serca, i mu przy tym zlamiesz zebro, ale uratujesz zycie. Bedziesz ukarany za zlamanie zebra? Czy nie?

Data: 2012-01-09 19:25:55
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-09 16:01, Użytkownik Ja napisał:
[...]

Podejmę się tamowania krwi przy jakiejś małej ranie ciętej.
Przy odstrzelonej części twarzy nie.

[...]

Zakładasz że uratujesz, a jeśli po fakcie okaże się że ratując
wbiłeś pęknięte żebro w płuco i było to przyczyną zejścia to
jak myślisz jaki będzie wyrok ?
A za nieudzielenie własnoręcznie pomocy przez osobę nieprzeszkoloną
a za taką uważam typowego dziennikarza czy kamerzystę jeszcze
nikogo nie skazano.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-09 21:16:31
Autor: Shrek
On 2012-01-09 19:25, RadoslawF wrote:

Zakładasz że uratujesz, a jeśli po fakcie okaże się że ratując
wbiłeś pęknięte żebro w płuco i było to przyczyną zejścia to
jak myślisz jaki będzie wyrok ?

Żaden. Przynajmniej w sprawie karnej (bo pisałeś o przestępstwie, więc KK). Żaden prokurator nawet nie podejmie śledztwa przeciwko, co najwyżej w sprawie i zapewne je umorzy. Może i nasze sądy wydają zaskakujące wyroki, ale bez przesady, to nie USA.

Shrek.

Data: 2012-01-09 21:54:28
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-09 21:16, Użytkownik Shrek napisał:

[...]

I tutaj nie do końca masz rację, swojego czasu głośny był
przypadek nieumyślnego rozbicia czaszki gapiowi przy prowadzeniu
akcji gaśniczej. Zapadł wyrok skazujący.
Może go potem zmieniono w kolejnych instancjach, tego już
nie nagłaśniali.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-09 22:13:14
Autor: Shrek
On 2012-01-09 21:54, RadoslawF wrote:

I tutaj nie do końca masz rację, swojego czasu głośny był
przypadek nieumyślnego rozbicia czaszki gapiowi przy prowadzeniu
akcji gaśniczej. Zapadł wyrok skazujący.

To jakby co innego niż udzielanie pierwszej pomocy.

Shrek.

Data: 2012-01-10 12:49:56
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-09 22:13, Użytkownik Shrek napisał:

I tutaj nie do końca masz rację, swojego czasu głośny był
przypadek nieumyślnego rozbicia czaszki gapiowi przy prowadzeniu
akcji gaśniczej. Zapadł wyrok skazujący.

To jakby co innego niż udzielanie pierwszej pomocy.

Nie jest to dokładnie to samo ale coś bardzo podobnego.
Gdyby czaszkę rozbił strażak w trakcie pracy to wszystko
w porządku i ubezpieczenie to pokrywa, ale to był pomagający
ochotnik i za swój niezamierzony czyn musiał odpowiedzieć
przed sądem.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-10 19:23:12
Autor: Shrek
On 2012-01-10 12:49, RadoslawF wrote:
[...]

Raczej średniopodobnego.

Shrek.

Data: 2012-01-09 16:20:48
Autor: qwerty
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jeerqa$g70$1@node2.news.atman.pl...
A to że jeśli zrobimy mu krzywdę w ramach udzielania tej pomocy
to też jest przestępstwo nie napisałeś. Pytanie czy wiedziałeś
o tym.

Tutaj się chyba mylisz. Ratownik też potrafi połamać żebra i jakoś nikt go po sądach nie ciąga.

Data: 2012-01-09 19:27:09
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-09 16:20, Użytkownik qwerty napisał:

[...]

Jeśli połamie ale uratuje życie to owszem, ale są też inne możliwości.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-09 20:21:26
Autor: qwerty
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jefbhv$1r0$2@node2.news.atman.pl...
Jeśli połamie ale uratuje życie to owszem, ale są też inne możliwości.

Jeżeli jest podejrzenie uszkodzenie rdzenia kręgowego (połamany kręgosłup) to zalecane jest nie ruszanie ofiary. Jeżeli miejsce grozi wybuchem lub osoba nie oddycha / nie ma pulsu to jest siła wyższa. Osobiście nie spotkałem się, aby osoba która nie ma odpowiedniej wiedzy ale próbująca ratować życie została oskarżona. Na pewno mniej zaszkodzi zrobienie np. 20 uciśnięć i 2 wdechy (poprawnie chyba wynosi 30:2), niż pozostawienie człowieka bez jakiejkolwiek pomocy.

Data: 2012-01-09 21:18:31
Autor: Shrek
On 2012-01-09 20:21, qwerty wrote:
[...]

Na dobrą sprawę, to w pierwszym okresie ważne są uciśnięcia. Przez minutę krew jest jeszcze natlenowana i może się zjawi ktoś, kto wie co i jak.

Shrek.

Data: 2012-01-09 21:57:00
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-09 21:18, Użytkownik Shrek napisał:

[...]

Pogotowie przyjedzie po kwadransie, skoro Ty coś robisz to pewnie
wszyscy tylko będą się przyglądać.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-09 22:15:00
Autor: Shrek
On 2012-01-09 21:57, RadoslawF wrote:

[...]

Ja akurat wiem, co ile trzeba w kolesia "dmuchnąć". A po kwadransie, to jak nie będziesz miał pomocnika, to sam padniesz z wysiłku.

Shrek.

Data: 2012-01-10 12:47:39
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-09 22:15, Użytkownik Shrek napisał:

[...]

To szkoda że zabierasz głos w wątku w którym rozmawiamy o sytuacji kiedy
takiej pomocy mają udzielać ludzie tego nie wiedzący, przynajmniej
od strony zawodowej.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-10 19:24:50
Autor: Shrek
On 2012-01-10 12:47, RadoslawF wrote:

[...]

A co to ma do rzeczy w kwestii odpowiedzialności?

przynajmniej
od strony zawodowej.

Od strony zawodowej, to raczej mało kto ma. Ja też raczej średnio.

Shrek.

Data: 2012-01-10 20:25:20
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-10 19:24, Użytkownik Shrek napisał:

[...]

Lekarze czy ratownicy medycznie są lub powinni być ubezpieczeni,
typowy kowalski nie będzie.

przynajmniej
od strony zawodowej.

Od strony zawodowej, to raczej mało kto ma. Ja też raczej średnio.

Czyli posiadając wiedzę nie posiadasz ubezpieczenia na wypadek
jakby jednak coś nie wyszło.
Ja wiem że nasze przepisy jeszcze nie przypominają amerykańskich
ale przy dobrym adwokacie udowodnią że stracili utrzymanie
dzieci do końca studiów i małżonki/małżonka do końca jego
życia i zapłaci sprawca.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-10 20:32:27
Autor: Shrek
On 2012-01-10 20:25, RadoslawF wrote:

[...]

Dalej nie wiem co to ma za znaczenie. Wiedza co ile uciśnięć mostka należy kolesia nadmuchać nie czyni mnie ani lekarza ani ratownika.

od strony zawodowej.

Od strony zawodowej, to raczej mało kto ma. Ja też raczej średnio.

Czyli posiadając wiedzę nie posiadasz ubezpieczenia na wypadek
jakby jednak coś nie wyszło.

Możesz mieć rację. Nie zastanawiałem się czy moje prywatne OC to obejmuje.

Ja wiem że nasze przepisy jeszcze nie przypominają amerykańskich
ale przy dobrym adwokacie udowodnią że stracili utrzymanie
dzieci do końca studiów i małżonki/małżonka do końca jego
życia i zapłaci sprawca.

Niech próbują. W sprawie cywilnej można zgłosić dowolnie głupi wniosek. Gorzej z wygraniem;) Na dzień dobry niech spróbują udowodnić, że przeprowadzenie restutyzacji zaszkodziło kolesiowi, który nie oddychał samodzielnie;)

Shrek.

Data: 2012-01-10 20:50:39
Autor: 'Tom N'
Shrek w <news:jei3o9$i$1inews.gazeta.pl>:

Na dzień dobry niech spróbują udowodnić, że przeprowadzenie restutyzacji zaszkodziło kolesiowi, który nie oddychał samodzielnie;)

Mogą próbować udowodnić, że przeprowadzano jakieś szamańskie czynności i im
to może wyjść...

Tego "trudnego" słowa, którego użyłeś praktycznie prawie nie da się znaleźć:
<http://www.google.pl/#hl=pl&q=restutyzacja>, więc opowiedz na czym toto
polega :P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-10 20:58:03
Autor: Shrek
On 2012-01-10 20:50, 'Tom N' wrote:
[...]

Fakt;) Resuscytacja. Widzisz - nie znam się jak ratownik medyczny;)

A teraz niech mnie pozwą:P

Shrek.

Data: 2012-01-09 15:02:46
Autor: Johnson
Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
W dniu 2012-01-09 14:24, Ja pisze:

A konkretnie o zachowanie dziennikarzy.

Gdzie ty żyjesz? Zachowanie dziennikarzy jest całkiem standardowe.

Data: 2012-01-09 16:01:43
Autor: Ja

Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości news:jees24$n3f$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-01-09 14:24, Ja pisze:

A konkretnie o zachowanie dziennikarzy.

Gdzie ty żyjesz? Zachowanie dziennikarzy jest całkiem standardowe.

Ja nie pytam, gdzie zyje, i czy jest standardowe. Widac mamy standardy prosto z kibla.
Pytam o ocene moralną.

Data: 2012-01-09 16:59:00
Autor: Johnson
Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
W dniu 2012-01-09 16:01, Ja pisze:

Pytam o ocene moralnÂą.

To na grupę religijna precz ;)

Data: 2012-01-09 19:52:31
Autor: Ja

Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości news:jef2s2$evm$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-01-09 16:01, Ja pisze:

Pytam o ocene moraln?.

To na grupę religijna precz ;)

No tak. Zapomnialem, ze prawo nie ma wiele wspolnego z moralnoscia.
Ale z drugiej strony religia tez nie. Slowo "moralnosc" kojarzy ci sie z religia?
Zbyt duze spustoszenie w umyslach Polakow zrobil kosciol - chyba najbardziej zdemoralizowana instytucja na swiecie. Zaraz po prawnikach. Albo i przed.
Dla mnie moralnosc oznacza nie krzywdzenie drugiego czlowieka, i pomaganie, jak sie da.
Religia nie ma tu nic do rzeczy.

Data: 2012-01-09 22:11:31
Autor: Johnson
W dniu 2012-01-09 19:52, Ja pisze:

Ale z drugiej strony religia tez nie. Slowo "moralnosc" kojarzy ci sie z
religia?

Oczywiście. Istota religii polega na narzucaniu wymyślonej przez nią moralności.

Zbyt duze spustoszenie w umyslach Polakow zrobil kosciol - chyba najbardziej
zdemoralizowana instytucja na swiecie. Zaraz po prawnikach.

Odrobinę logiki. Prawnicy to nie instytucja.

Data: 2012-01-10 10:25:45
Autor: Iksinski

Użytkownik "Ja" <ja@spam.pl> napisał w wiadomości news:jefd0f$blh$1news.dialog.net.pl...

Dla mnie moralnosc oznacza nie krzywdzenie drugiego czlowieka, i pomaganie, jak sie da.

No to w zasadzie Ci dziennikarze, którzy kręcili starali się pomóc mu najlepiej jak mogli.
Przecież całe to zdarzenie było obliczone na wywołanie emocji, poruszenie opinii publicznej i zwrócenie uwagi na problem.
Dziennikarze filmując i puszczając nagranie w eter, bardzo temu prokuratorowi w tym pomogli. Wszystko zgodnie z Twoją filozofią, więc o co się czepiasz? ;-)

Data: 2012-01-12 13:23:09
Autor: Ja

Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości news:jeh081$ds5$1mx1.internetia.pl...

[...]

Po tym, co się okazalo pozniej, w sumie racja. Przeciez on nie probowal popelnic samobojstwa, tylko odstail szopke. Strzelil se w policzek.
Oczywiscie na sile robi sie z tego probe samobojstwa. Najlepiej by bylo, jak by sie okazalo, ze mu wlos z brody dostal sie do rany,
wdala sie gangrena, i trzeba glowe amputowac :)
Wszystko to wygladalo na z gory zaplanowane, i przeprowadzone wedlug scislego planu.

Data: 2012-01-09 19:56:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2012 16:01, Ja pisze:

Gdzie ty żyjesz? Zachowanie dziennikarzy jest całkiem standardowe.

Ja nie pytam, gdzie zyje, i czy jest standardowe. Widac mamy standardy
prosto z kibla.

Kibel to twój dom rodzinny.

Pytam o ocene moralną.

NTG

Data: 2012-01-09 19:59:43
Autor: Ja

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4f0b3857$1news.home.net.pl...
[...]

No tak. Bydle, Johnson i Lawa. Trzy gwiazdy tej grupy.
Nie boicie sie slonca? Podobno od niego trolle kamienieja. chociaz jak widac, wy sie trzymacie dobrze.

Data: 2012-01-09 20:03:12
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2012 19:59, Ja pisze:

No tak. Bydle, Johnson i Lawa. Trzy gwiazdy tej grupy.
Nie boicie sie slonca? Podobno od niego trolle kamienieja. chociaz jak
widac, wy sie trzymacie dobrze.

Akurat to ty się przyznawałeś do podziemnych tradycji...

CBDO

Data: 2012-01-09 20:52:08
Autor: Tomasz Pyra
On Mon, 9 Jan 2012 16:01:43 +0100, Ja wrote:

[...]

Standardy moralne są takie, że tabloidy płacą za zdjęcia które zachęcą
klientów do kupienia gazety i zjedzenia jogurtu reklamowanego na sąsiedniej
stronie.
Trup jest bardzo dobrym przykładem motywu takiego zachęcającego zdjęcia.

Trzeba więc pstrykać póki leży i nikt go nie zasłania.
No i pełno żołnierzy naokoło, więc pewnie za chwilę dziennikarzy stamtąd
wyrzucą - trzeba się spieszyć.

Data: 2012-01-09 15:03:30
Autor: Bydlę
On 2012-01-09 14:24:58 +0100, "Ja" <ja@spam.pl> said:

mozna zobaczyc film z tego zdarzenia

I oglądałeś bo chciałeś zobaczyć krew, trupa czy z innego powodu?

co dzialo sie POZNIEJ. A konkretnie o zachowanie dziennikarzy.

Proszę:
<http://imageshack.us/photo/my-images/72/pomocw.jpg/>
Dziennikarz ratuje niedoszłego samobójcę.
Uważasz, że powinno to robić trzech? Ośmiu? Szesnastu?

 Przeciez DO
KURWY NEDZY czlowiek umieral,

Bo chciał. Nawet użył broni palnej w tym celu...

--
Bydlę

Data: 2012-01-09 16:03:22
Autor: Ja

On 2012-01-09 14:24:58 +0100, "Ja" <ja@spam.pl> said:

mozna zobaczyc film z tego zdarzenia

I oglądałeś bo chciałeś zobaczyć krew, trupa czy z innego powodu?

Mtysle, ze gowno Cie to obchodzi. Nie o to pytalem. Ogladalem, bo to pokazali w telewizji, i nie chcialo mi sie lapac za pilota.

[...]

Nikt nie pyta o jego powody.
Dlaczego zawsze musi sie znalezc jakis idiota, ktory nie rozumie, o co ktos sie pyta, tylko filozofowac jak kretyn>

Data: 2012-01-09 18:31:33
Autor: Bydlę

On 2012-01-09 14:24:58 +0100, "Ja" <ja@spam.pl> said:

mozna zobaczyc film z tego zdarzenia

I oglądałeś bo chciałeś zobaczyć krew, trupa czy z innego powodu?

Mtysle, ze gowno Cie to obchodzi.

Nie musisz tu wyciągać języka, jakim posługujesz się ze swoją rodziną podczas uroczystych obiadów. Poza tym - popełniasz błąd zakłądając, że wolno mi zapytać cię o cokolwiek.
Przyszedłeś w miesce publiczne zadając pytanie - musiałeś się liczyć z tym, że ktoś ci odpowie lub zada pytanie. Ba! Oczywiste musiało być i to, że część wypowiedzi może iść innym torem, niż ten, którym chiałbyś, by szły.
Twoja prymitywna reakcja dowodzi dwóch rzeczy: trafiłem w czuły punkt (a to drugie to już wypunktowałem).

[...]

No i co? Dowód na kłamliwą twą tezę pozostanie bez twej reakcji?
Nie wiesz jak odpwiedzieć, czy wciaż szukasz w słowniku wyrazów plugawych?

Przeciez DO
KURWY NEDZY czlowiek umieral,

Bo chciał. Nawet użył broni palnej w tym celu...

Nikt nie pyta o jego powody.

A jednak ta odpowiedź - choć wciąż nie rozumiesz - jest na miejscu.

Dlaczego zawsze musi sie znalezc jakis idiota, ktory nie rozumie
, o co ktos
sie pyta,

Pozwolisz, że - nie używając języka, którego nauczyli cię rodzice - strawestuję:

Dlaczego zawsze w takich sytuacjach musi się znaleźć delikwent, który nie rozumie co znaczy zadania pytania na otwartej grupie dyskusyjnej?

(pytanie o nieumiejętność poniesienia konsekwencji swoich działań u takiego osobnika chyba już zadawałem)

--
Bydlę

Data: 2012-01-11 17:05:15
Autor: Bydlę
On 2012-01-09 19:54:23 +0100, "Ja" <ja@spam.pl> said:

[...]

Rozumiem, że ten język obowiązuje tam, gdzie cię urodzono.
Ślązakiem nie jesteś - co najwyżej flancowanym.

, ze mi odpowiadasz na cos, vo nie
ja napisalem :)

Bo nie rozumiesz, że pokazałem ci zdjęcie przeczące twej kłamliwej tezie. I wciąż nie masz odwagi by to skomentować. Bo fakty dowdzą czegoś innego, niż sobie ubzdurałeś.
Dlatego ten cytat.

Przecież doskonale wisz, tylko nie potrafisz się do tego przyznać publicznie...

--
Bydlę

Data: 2012-01-09 19:55:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2012 16:03, Ja pisze:

I oglądałeś bo chciałeś zobaczyć krew, trupa czy z innego powodu?

Mtysle, ze gowno Cie to obchodzi. Nie o to pytalem. Ogladalem, bo to
pokazali w telewizji, i nie chcialo mi sie lapac za pilota.

Tak się tłumacz, buraku...

[ciach]

  Przeciez DO
KURWY NEDZY czlowiek umieral,

Bo chciał. Nawet użył broni palnej w tym celu...

Nikt nie pyta o jego powody.

"A gówno cię te powody obchodzą."

Data: 2012-01-10 10:42:45
Autor: Maciek
W dniu 2012-01-09 15:03, Bydlę pisze:
Bo chciał. Nawet użył broni palnej w tym celu...
I mamy argument za ograniczeniem dostępu do broni kolejnej grupie
społecznej. Jak widać wojsko też do tego przywileju nie dorosło ;-)

Maciek

Data: 2012-01-09 15:36:16
Autor: SQLwiel
Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
W dniu 2012-01-09 14:24, Ja pisze:
Witam.

Wszyscy wiemy, co sie dzis stalo.  Jeden z prokuratorĂłw wojskowych probowal
[...]

Dziennikarze to kurwy i to z najniższej półki. Nie wiedziałeś? Welcome to reality!
(Choć o fizycznym, technicznym udzielaniu pomocy, to przedpiścy napisali słusznie (łącznie z uszanowaniem jego woli) - nie jesteś fachowcem, to się nie wpieprzaj, bo pójdziesz siedzieć... Choć jakieś tam nasze koślawe /"prawo"/ nakazuje, m.in. posiadaczom Prawa Jazdy aktywnie udzielać pomocy.)

Wedlug polskiego prawa nieudzielenie pomocy jest
chyba przestepstwem!!!
Tylko niewezwanie.

Ten ped do sensacji za wszelka cene zaczyna u mnie
wywolywac odruch wymniotny. RZYGAC sie chce, jak sie na to patrzy.

Tak, na TVN, Polsat, ale też na TVP, gdy pałali świętym oburzeniem na FAKT, gdy zamieścił zdjęcia zabitego Milewicza i tego Araba, a sami nie lepsi, jeśliby dotyczyło to kogoś spoza ich ferajny. Kurwy, powiadam.

.... zdarzyło mi się spotkać uczciwego i przyzwoitego prawnika. Jednego. Dziennikarza, jak dotąd, nie.

--
Tnx. SQLwiel.

Data: 2012-01-09 15:52:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2012 14:24, Ja pisze:

[...]

Dziecko... Myśl!

Jakby się oni wszyscy rzucili do ratowania, to by go zadeptali!

Data: 2012-01-09 16:07:29
Autor: Ja

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4f0aff40$1news.home.net.pl...
[...]

Taa? Ze zdjec wynika, ze on lezal miedzy biurkiem, a oknem. A chociazby zlapac to biurko i wywalic na bok, zeby lekarz mial lepszy dostep jak przyjedzie. Pomagac mozna na wiele sposobow. Na prawde przydalo by sie wam pare lat w kopalni, gdzie pomoc jest na porzadku dziennym. Zobaczyli byscie, jak sie pomaga w czasie wypadku.

Data: 2012-01-09 19:50:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2012 16:07, Ja pisze:

[...]

Och, dumny górnik się odezwał... Dawno nie byłeś na jakiejś "zadymie" w stolicy i cię nosi?

Data: 2012-01-09 20:00:54
Autor: Ja

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4f0b36f1news.home.net.pl...
[...]

gdzie mieszkasz? przy najblizszej zadymie cie odwiedze.

Data: 2012-01-09 20:15:08
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2012 20:00, Ja pisze:

Och, dumny górnik się odezwał... Dawno nie byłeś na jakiejś "zadymie" w
stolicy i cię nosi?

gdzie mieszkasz? przy najblizszej zadymie cie odwiedze.

Mój adres masz przed nosem.

Z góry uprzedzam, że jak się przypadkiem postrzelisz, też nie będę ciebie ratował, bo nie mam kwalifikacji ;->

Data: 2012-01-10 10:11:32
Autor: to
Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
begin Ja
gdzie mieszkasz? przy najblizszej zadymie cie odwiedze.

GroĹşba karalna?

Data: 2012-01-12 13:24:51
Autor: Ja
Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f0c0ed4$0$1457$65785112news.neostrada.pl...
begin Ja

gdzie mieszkasz? przy najblizszej zadymie cie odwiedze.

Groźba karalna?

A nie moge go odwiedzic z flachą, zeby sobie pogadac o udzielaniu pierwszej pomocy?

Data: 2012-01-12 13:49:09
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 12.01.2012 13:24, Ja pisze:
[...]

Nie możesz, bo ja sobie nie życzę zadawać się z takim gnojem jak ty, a
jeśli spróbujesz wejścia siłowego to możesz pechowo trafić np. na chwilę
rąbania drzewa siekierą. A wiadomo - gdzie drwa rąbią tam wióry lecą...

Data: 2012-01-13 21:06:37
Autor: Ja

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4f0ed6c5$1news.home.net.pl...

[...]

Dobra. To najpierw wrzuce flache, i zobaczymy, jaka bedzie reakcja.

P.S. Sam jestes gnoj. ja jestem emeryt :)

Data: 2012-01-13 21:23:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.01.2012 21:06, Ja pisze:

[...]

Zatrzymanie obywatelskie chuligana zaśmiecającego cudzy teren prywatny i rzucającego niebezpiecznymi przedmiotami.

P.S. Sam jestes gnoj. ja jestem emeryt :)

Raczej degenerat.

Data: 2012-01-09 20:12:07
Autor: Ja
[...]

Mysle, ze kazdy trzezwo myslacy uczciwy obywatel po zetknieciu z prawnikami predzej czy pozniej zacznie rzucac miechem.
Powinienes byc przyzwyczajony.

Ja w kazdym razie wysiadam. To nie jest grupa prawnicza, tylko jakas matrixowa. Tu nic nie jest rzecywiste, a na proste pytanie nie mozna dostac normalnej odpowiedzi.
Wywalam ta grupe z obserwowanych.

Data: 2012-01-09 20:23:51
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2012 20:12, Ja pisze:

Ja w kazdym razie wysiadam. To nie jest grupa prawnicza, tylko jakas
matrixowa. Tu nic nie jest rzecywiste, a na proste pytanie nie mozna dostac
normalnej odpowiedzi.
Wywalam ta grupe z obserwowanych.

Ooo, tchórzliwy anonimek się obraził... Jak to przeżyjemy...

Data: 2012-01-10 10:10:43
Autor: to
[...]

No nie, kolejny nawiedzony w stylu "jak nie byłeś na pszotku to nie znasz rzycia". Jak siedzicie w kopalni to i przechodzicie stosowne szkolenia, więc pomagacie bo umiecie, to naturalne. Większość ludzi (w tym ja) nie ma pojęcia, jak można pomóc człowiekowi z dziurą w głowie w inny sposób, niż dzwoniąc po karetkę. A to chyba zrobiono.

Data: 2012-01-11 17:21:34
Autor: qwerty
Użytkownik "Ja"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jeevqp$4o5$1@news.dialog.net.pl...
[...]

http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/01/a77cb5d0a9b4d7067e3e7c044bd54893.jpeg
i tyle w tym temacie.

Data: 2012-01-09 17:51:52
Autor: Czeslawek
[...]

+++

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-01-09 20:59:26
Autor: WAM
On Mon, 9 Jan 2012 14:24:58 +0100, "Ja" <ja@spam.pl> wrote:

Ten ped do sensacji za wszelka cene zaczyna u mnie wywolywac odruch wymniotny. RZYGAC sie chce, jak sie na to patrzy.
polecam http://www.teatr-polski.pl/plays,details,24,0,1,trup.html

WAM

Data: 2012-01-10 07:47:36
Autor: _ąćęłńóśźż.
Próba samobojcza prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
Operatorzy zachowali się poprawnie.
Każdy powinien robić to, co umie najlepiej.
Nakręcony materiał na pewno będzie wykorzystany jako dowód w śledztwie.
A nie umiejąc ratować można więcej zaszkodzić, niż pomóc.

-- -- -

Data: 2012-01-10 19:26:34
Autor: Shrek
On 2012-01-10 08:47, _ąćęłńóśźż. wrote:
Operatorzy zachowali się poprawnie.
Każdy powinien robić to, co umie najlepiej.
Nakręcony materiał na pewno będzie wykorzystany jako dowód w śledztwie.
A nie umiejąc ratować można więcej zaszkodzić, niż pomóc.

Teoretycznie można. W praktyce jak już jest potrzebna pomoc, to ciężko zaszkodzić więcej niż przez zaniechanie pomocy.

Shrek.

Data: 2012-01-10 10:20:30
Autor: to
[...]
                                                 ^^^^
Niestety pisać Cię w tej kopalni nie nauczyli...

Data: 2012-01-12 13:28:49
Autor: Ja

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f0c10ee$0$1457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A konkretnie to co napisalem zle? Chodzi o brak polskich znakow? To akurat jest celowe, i w internecie ma scisle okreslone wytlumaczenie.
Nie wszyscy, ktorzy pisza na polskich grupach, mieszkaja w Polsce. Nie wszyscy maja polskiego windowsa, i polskie znaki.
Wielu widzi krzaki, a nie polskie znaki.

Data: 2012-01-12 13:42:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-12 13:28, Ja pisze:
[...]

Chodzi o kropkę po wykrzykniku. Ot, taki przedgimnazjalny błąd.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-12 18:22:15
Autor: sqlwiel
OT, formalnie itd... Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
W dniu 2012-01-12 13:42, Liwiusz pisze:

[...]

i dodam: przecinek przed "i".
Recydywa.
Najwyraźniej nie uczyli.
Albo, jak to mówią u nas na Ślunsku - trza było na szkoła kamiyniami nie ciepać!

Co do offtopicznego i niemerytorycznego meritum - nieużywanie w internecie polskich znaków lub ich nieprawidłowe używanie świadczy o lenistwie/ignoranctwie/nieuctwie i hwctj. (tak, "h", bo ze Ślunska piszę)

:)

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-13 21:08:53
Autor: Ja

Użytkownik "sqlwiel" <jak-login@gmail.com> napisał w wiadomości news:jen4s8$d74$1inews.gazeta.pl...

Co do offtopicznego i niemerytorycznego meritum - nieużywanie w internecie polskich znaków lub ich nieprawidłowe używanie świadczy o lenistwie/ignoranctwie/nieuctwie i hwctj. (tak, "h", bo ze Ślunska piszę)

Malo jak widze wiesz o internecie. Uzywanie polskich znakow na forach potafi znacznie utrudnic czytanie ludziom poza granicami Polski.
To jest niepisana zasada podwazana najczesciej przez nawiedzonych malo wiedzacych "yntelygentow" z przerosnietym ego.

Data: 2012-01-15 13:06:37
Autor: to
[...]

GĂłwno prawda.

To jest
niepisana zasada podwazana najczesciej przez nawiedzonych malo
wiedzacych "yntelygentow" z przerosnietym ego.

To była niepisana zasada 15 lat temu, od dobrych kilku lat używa się po prostu UTF-8, które "działa" na każdym w miarę nowym systemie choćby znajdował się w afrykańskim buszu, a bez polskich znaków diakrytycznych piszą tylko analfabeci i teoretycy-gawędziarze. --

Data: 2012-01-15 15:15:09
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 15.01.2012 14:06, to pisze:

Malo jak widze wiesz o internecie. Uzywanie polskich znakow na forach
potafi znacznie utrudnic czytanie ludziom poza granicami Polski.

Gówno prawda.

Och, nie do końca - niektórym potrafi utrudnić. Ale takim ludziom czytanie potrafi tez utrudnić używanie zdań nieco bardziej złożonych, niż podstawowe zdania proste ;)

[...]

UTF jak UTF - normalny pecet z porządnym oprogramowaniem potrafi sobie poradzić z dowolną stroną kodową, byleby była prawidłowo oznaczona.

Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.