"Samobójstwo" szyfranta Zielonki

Data: 2010-06-03 05:37:46
Autor: Pistacjusz
"Samobójstwo" szyfranta Zielonki
Przypominam, że zwłoki szyfranta znaleziono w ten sposób, że
spacerujący nad rzeką przechodzeń zauważył przywiązany do drzewa
mocnym drutem kawałek nogi. Resztę ciała, w kawałkach znaleziono na
przestrzeni kilkuset metrów.

Data: 2010-06-03 14:41:23
Autor: RedLite
W dniu 2010-06-03 14:37, Pistacjusz pisze:

[...]

O w mordę! W życiu nie słyszałem o bardziej brutalnym samobójstwie.

Data: 2010-06-03 06:27:23
Autor: Pistacjusz
On 3 Cze, 14:41, RedLite <si...@ocho.es> wrote:
> [...]

> przestrzeni kilkuset metrów.

O w mordę! W życiu nie słyszałem o bardziej brutalnym samobójstwie.

No :)
Najciekawsze jest zachowanie prokuratury która nie wszczyna śledztwa
bo nie ma podstaw do zakładania udziału osób trzecich :)

Data: 2010-06-03 17:19:14
Autor: jadrys
[...]

Skąd masz takie dane?

Data: 2010-06-03 09:05:17
Autor: Pistacjusz
On 3 Cze, 17:19, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> spacerujący nad rzeką przechodzeń zauważył przywiązany do drzewa
> mocnym drutem kawałek nogi. Resztę ciała, w kawałkach znaleziono na

Zaraz jak znaleźli była w tv krótka rozmowa z osobą która znalazła
nogę.
Później przez dwa-trzy dni szukali kawałków po całym terenie.
Wtedy jeszcze nie było wiadomo, ktro więc nie ukrywali tych
informacji.

Data: 2010-06-03 18:42:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-03 18:05, Pistacjusz pisze:
[...]

Faktycznie, teraz sobie przypomniałem że coś takiego rzeczywiście miało miejsce.

Data: 2010-06-03 20:19:24
Autor: Muniek

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:40018051-af08-4468-8207-41c51c840f09a20g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Chlopina za duzo wiedzial.
Np. to, ze bedzie zamach na Prezydenta.

Data: 2010-06-03 22:10:26
Autor: raff
Pistacjusz pisze:
[...]

A to zlosliwiec - samobojca.

Celowo sobie przywiazal noge i rozwlokl cialo na odcinku dlugosci kilkuset metrow by zmylic sledztwo.

R.

"Samobójstwo" szyfranta Zielonki