Samochód do ok 5-6 tys

Data: 2015-09-24 16:24:50
Autor: t
Samochód do ok 5-6 tys
Megane 1 ph2 , lagune 1 ph2 (ph2 czyli po liftingu). Xara, p306 .
Za te pieniÄ…dze to trzeba patrzec na stan, a nie na marke.
Sam obecnie uzytkuje megi 1 ph2 kombi i sie nie chce psuć , mam ją już od 6 lat i jakiś 70tys km.

Pozdrawiam

Data: 2015-09-24 19:51:34
Autor: abn140
Samochód do ok 5-6 tys

U¿ytkownik "t" <tx@ok.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mu113d$q49$1mx1.internetia.pl...
Megane 1 ph2 , lagune 1 ph2 (ph2 czyli po liftingu). Xara, p306 .
Za te pieni±dze to trzeba patrzec na stan, a nie na marke.
Sam obecnie uzytkuje megi 1 ph2 kombi i sie nie chce psuæ , mam j± ju¿ od 6 lat i jaki¶ 70tys km.

Pozdrawiam
mniej wiecej takie auta jak wyzej....
ja mam podobny dylemat....
efekt poszukiwan? ponad rok bez auta i bujanie sie 'pozyczkami' od kumpli z komisu....
doszlo do tego ze wezme COKOLWIEK byleby bylo w jako takim stanie....
np zrodzil sie taki dylemat, narazie potencjalny tylko...
calkiem inne auta ale co byscie brali - oba to fiaty z JTD:
marea kombi
czy
punto?
auta oba budzetowe wiec chodzi o dostepnosc - pewnie zatrzesienie - i taniosc czesci..., awaryjnosc....
punto w okolicach 5000 - srednie sztuki, co jakis czas dobre, bdb raczej brak.
marea - da sie dostac prawie ideal.

Data: 2015-09-24 20:17:46
Autor: J.F.
Samochód do ok 5-6 tys
U¿ytkownik "abn140"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mu1d75$mb7$1@speranza.aioe.org...
[...]

eee ... ale to calkiem inne auta.
Szukasz wygodnego kombiaka, czy miejskiego kompakta ?
Silnik akurat dla uproszczenia ten sam.

marea - da sie dostac prawie ideal.

No to w czym problem ?

Mnie tam luzno marea/alfa chodzila po glowie, ale jak posluchalem w komisie jednego silnika JTD, to mi troche przeszlo ...

J.

Samochód do ok 5-6 tys