Samoch贸d na "2 lata" ?!

Data: 2011-12-29 10:16:58
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
K艂aniam si臋 bardzo nisko :)

Nieciekawa sytuacja mnie zmusi艂a, abym w ci膮gu miesi膮ca kupi艂 auto...a z racji faktu, 偶e nie mam nikogo pod r臋k膮 - pytam was o zdanie - co wybra膰?

Poni偶ej chcia艂bym wymieni膰 kilka aut kt贸re by mnie interesowa艂y... gdyby艣cie mogli napisa膰 o nich wi臋cej "-" ale r贸wnie偶 "+"...by艂bym wdzi臋czny.

Citroen AX
Daewoo Lanos/Tico/Nexia
Fiat Cinquecento/Punto/Tipo/Uno/Siena/Palio
Ford Escort ("m贸j" faworyt...dobre wyposa偶enie za relatywnie ma艂e pieni膮dze... gdzie jest haczyk?) Fiesta/Sierra
Mazda 323
Opel Astra/Corsa/Kadett
Peugeot 106/205/306
Skoda Felicia/Favorit
Toyota Celica/Corolla
VW Golf/Polo
Volvo... mo偶e jakie艣 stare?

Sami widzicie o co mi chodzi...generalnie.

1) Ma je藕dzi膰 - nie wygl膮da膰.
2) Osi膮gi mnie nie interesuj膮...niech tylko b臋dzie ciut szybszy od mojego roweru.
3) Chcia艂bym co艣 w gazie... aczkolwiek przy moich przebiegach nie b臋d臋 si臋 upiera艂. Byle nie chla艂 wi臋cej jak 6-7l/100km
4) Tak... wiem, za 3ooo PLN to mog臋 co najwy偶ej dobry rower kupi膰 a nie samoch贸d... ale naprawd臋, mog臋 "zdzier偶y膰" 偶e tu "troch臋" rdzy i tam co艣 do poklepania...byle nie by艂 klejony z 3w1 auto.

Pomo偶ecie?

Data: 2011-12-29 10:26:45
Autor: Jarek Andrzejewski
Samoch骴 na "2 lata" ?!
On Thu, 29 Dec 2011 10:16:58 +0100, XWindowsMen
<xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> wrote:

Citroen AX

dorzu do listy saxo i zamiast gazu pomy秎 o wolnoss眂ym dieslu (1,4
lub 1,5, w peugeocie 106 te bywa zdaje si)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-29 10:49:43
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!

dorzu膰 do listy saxo i zamiast gazu pomy艣l o wolnoss膮cym dieslu (1,4
lub 1,5, w peugeocie 106 te偶 bywa艂 zdaje si臋)

ciezko bedzie znalezc jezdzacego wolnossacego ktory sie trzyma kupy, ale polecam. jezdzilem p106 swego czasu w stanie tragicznym i nie powiem:) fajna zabawka:)
odpalal w kazdy mroz, malo zarl i jezdzil

Data: 2011-12-29 11:18:12
Autor: PM
Samoch骴 na "2 lata" ?!

Citroen AX

dorzu do listy saxo i zamiast gazu pomy秎 o wolnoss眂ym dieslu (1,4
lub 1,5, w peugeocie 106 te bywa zdaje si)

1.4 top ZUO ;-)
problemy z przegrzewaniem i odkszta砪aj眂 si g硂wic
1,5 - ok.

najta駍ze chyba b阣zie tico z LPG.

Data: 2011-12-29 11:19:47
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 10:26, Jarek Andrzejewski pisze:

dorzu do listy saxo i zamiast gazu pomy秎 o wolnoss眂ym dieslu (1,4
lub 1,5, w peugeocie 106 te bywa zdaje si)

Zapomnia砮m o Saxo w砤秐ie. Podoba mi si. Przegl眃am alledrogo i gdzieniegdzie nawet z gazem mo縩a dosta :) Orientujesz si mo縠 jak wygl眃aj ceny cz甓ci? Wiadomo... w jednym aucie dro縮ze to a ta駍ze tamto - chodzi mi o proste uog髄nienie. Jak to si kszta硉uje u francuz體?

Data: 2011-12-29 11:20:49
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
[...]

Oprocz rzadkich/luksusowaych marek ceny czesci sa bardzo podobne niezaleznie marki i modelu.

Dysiek

Data: 2011-12-29 12:13:33
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin XWindowsMen
dorzu膰 do listy saxo i zamiast gazu pomy艣l o wolnoss膮cym dieslu (1,4
lub 1,5, w peugeocie 106 te偶 bywa艂 zdaje si臋)

Zapomnia艂em o Saxo w艂a艣nie. Podoba mi si臋.

http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=51407b9a-
d838-4ba0-8618-14986ce80f02&sel=130126B8-9E2D-4638-AEB4-9B1F63D84249

Data: 2011-12-29 12:18:23
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin to

http://tiny.pl/hjcqr

Data: 2011-12-29 13:42:39
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 13:18, to pisze:

http://tiny.pl/hjcqr

Dzi臋ki... wiem... Chyba tylko w czo艂gu jest bezpiecznie. Na ch艂opski rozum... nie kupowa膰 nic mniejszego jak Punt/Golf/ZX? Tak? To mi da namiastk臋, 偶e nie wyl膮duje na OIOM'ie?

Data: 2011-12-29 12:46:37
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin XWindowsMen
Dzi臋ki... wiem... Chyba tylko w czo艂gu jest bezpiecznie. Na ch艂opski
rozum... nie kupowa膰 nic mniejszego jak Punt/Golf/ZX? Tak? To mi da
namiastk臋, 偶e nie wyl膮duje na OIOM'ie?

Punto i ZX raczej nie da.

Np. Lanos jest ca艂kiem mocny:
http://tiny.pl/hjcq4

Golf taki, jakiego da si臋 kupi膰 za 3 tys. raczej bezpieczny nie b臋dzie...

Data: 2011-12-29 11:32:57
Autor: s2k
Samoch骴 na "2 lata" ?!
[...]

Bro bo縠 przed starym dieslem, ci眊硑 k硂pot i wysokie koszta eksploatacji. Diesel musi mie super kondycje : kompresja, mocny akumulator, rozrusznik w supertanie, alternator w super stanie, pompa wtryskowa w super stanie, 秝iece 縜rowe w superstanie. Jeden parametr odpada od normy i czekasz na 秏ieciark a zapalisz na line.

Przerobione na swojej sk髍ze.

Data: 2011-12-29 11:40:42
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:32, s2k pisze:
[...]

No to nie wiem jakiego mia砮 tego diesla i w jakim stanie, ale ja mam 14 letniego 1,9TD z przebiegiem licznikowym 405000 i jako nie mia砮m/ nie mam problem體 z odpaleniem w zim. Wystarczy zadba o 秝iece i aku to diesel musi wtedy odpali.

Data: 2011-12-30 11:56:14
Autor: s2k
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:40, Kamil 'Model' pisze:
[...]

Mia砮m nowe aku centra plus i nowe 秝iece 縜rowe Beru. Samoch骴 to Ford Fiesta 1991 r budy a silniki trzy i ka縟y g體niany.
Co Ci z aku i 秝iec jak kompresja nieidealna?!

Data: 2011-12-30 12:37:14
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 11:56, s2k pisze:

Mia砮m nowe aku centra plus i nowe 秝iece 縜rowe Beru. Samoch骴 to Ford
Fiesta 1991 r budy a silniki trzy i ka縟y g體niany.
Co Ci z aku i 秝iec jak kompresja nieidealna?!

Kumpel mia mondka mk1 1,8TD i te jak przysz硑 lekkie mrozy to nie odpala. A kompresje mia prawie ksi笨kow (by砤 sprawdzana), nowe 秝iece, nowe aku oraz rozrusznik po regeneracji (kr阠i jak g硊pi). Jak by硂 powy縠j -5 stopni to fura mu hula砤, jak by硂 poni縠j -5 to praktycznie nie do odpalenia samoch骴 (chyba 縠 by zawzi阾y i go 砮chta d硊go to w ko馽u odpali). Wi阠 chyba te opinie o silniku fordowym 1,8D/TD nie by硑 wzi阾e z kapelusza, 縠 jak tylko lekkei mrozy to forda nie odpalisz. Jednym s硂wem ford g體no wort.
Przez ostatnie 6 lat je縟筷 trzecim dieslem i 縜den nie mia problem體 z odpaleniem. Pierwszy by golf MK2 1,6D (silnik nie mia najlepszej kompresji, pali troszk oleju jakie 1,5 litra na 10kkm) odpala w zim (w miar dobre aku, w silne mrozy zabierany na noc do domu, nowe 秝iece), druga by砤 astra F z 1,7D oplowskim silnikiem (s砤be to to, mulaste, ale bezawaryjne) po wymianie aku pali砤 w mrozy (bez ruszania 秝iec). Aktualnie mam Golfa MK3 1,9TD i pali bez problemu. Teraz b阣zie jego 4 zima w moich r阫ach, po wymianie aku (zaraz po kupnie w 2008r) i wymianie jaki miesi眂 temu jednej 秝iecy. I jako nie mam problem體. Fura gara縪wana pod chmurk :)

Data: 2011-12-29 11:55:34
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 11:32, s2k pisze:

[...]

Stary? Czyli jaki? Do kt髍ego roku "pi x drzwi" wystrzega si diesla?

Data: 2011-12-29 15:46:11
Autor: AL
Samoch骴 na "2 lata" ?!
[...]

ja na wlasnej skorze (choc auto sluzylo wiele lat zonie na dojazdy do pracy) przerobilem m.in., AX 1.5D (ta mocniejsza wersje 58KM).  Autko dziennie robilo po 70-80km min - racdzej bez problemowo.
Sprzedawalismy je znajomemu jakies 2 lata temu jak na liczniku mial ok. 350tys km a silnik wciaz byl pelny wigoru.
Wiem, ze do dzisiaj jezdzi (gdzies w Krakowie) i sie trzyma kupy.
Bardzo przyjemne to bylo autko - i b.tanie w eksploatacji - zima miescil sie w 4-4.5l/100km (Katowice - zazwyczaj z 3-4rema osobami na pokladzie).

Kiedys mialem tez F.Escorta (kupilem jako 2 lataka i sprzedawalem jako 5-cio latka) - rocznik 1996 - wersja RFN :)
Ze wszystkich aut jaki mialem to F.Escort byl najbardziej awaryjny - niemal skarbonka - najgorzej je wspominam.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-12-30 11:58:37
Autor: s2k
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 15:46, AL pisze:
[...]

Bo kupi g體no:) Nie wa縩e czy FORD, BMW, AUDI ,FIAT jak dor縩iete to si b阣zie psu. Z tego co pami阾am liczniczek Escorcika kasowa si po 100 000 na 000 000 tak?;]

Data: 2011-12-30 12:44:59
Autor: AL
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 11:58, s2k pisze:
[...]

kupilem z oryg. przebiegiem ok 60kkm (jako 2latka z wszelkimi fakturami, przegladami, etc) - samochod nie byl dorzniety.

Sprzedawalem z lekko powyzej 100kkm
O ile pamietam - licznik sie nie kasowal po 100kkm

Jeszcze jedno - rdza na tylnych blotnikach - niesamowicie trudna do zwalczenia.

Teraz obserwuje focusa sasiada - rdza, rdza, rdza - tylna klapa i dolne brzegi drzwi.

Firmowe mondeo MK3 - dolne ranty tylnych drzwi po 6-ciu latach - rdza

Ford to po prostu juz tak ma.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-03 12:22:23
Autor: Jakub Witkowski
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 11:58, s2k pisze:

Ze wszystkich aut jaki mialem to F.Escort byl najbardziej awaryjny -
niemal skarbonka - najgorzej je wspominam.

Bo kupi g體no:)

R罂ne opinie maj ludzie o r罂nych modelach i r罂ne urban legend kr笨.
Ale nawet fani forda polecaj inne modele, nawet star sierr, zamiast escorta

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog by niepowa縩e,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada w cz甓ci

Data: 2012-01-03 13:57:53
Autor: Maciek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Dnia Tue, 03 Jan 2012 12:22:23 +0100, Jakub Witkowski napisa(a):

R罂ne opinie maj ludzie o r罂nych modelach i r罂ne urban legend kr笨.
Ale nawet fani forda polecaj inne modele, nawet star sierr, zamiast escorta

U mnie w "szeroko pojetej rodzinie" byl Escort, kupiony jako 3-latek,
sprzedany jako 13-latek. Najslabsza wersja silnikowa, czyli 1.3 i 60 KM.

Rocznie robil 10-15 tys. Sprawowal sie dobrze, kosztownych napraw nie bylo,
rdzewial ale bez przesady. Dalo sie nim trzymac stale 130-150 w dluzszych
trasach i palil wtedy ok. 9 l/100. Przy spokojnej jezdzie 6-7 l.

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-29 12:12:15
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Jarek Andrzejewski
dorzu膰 do listy saxo i zamiast gazu pomy艣l o wolnoss膮cym dieslu (1,4 lub
1,5, w peugeocie 106 te偶 bywa艂 zdaje si臋)

Super auta, jak komu艣 si臋 ko艅czyny znudzi艂y albo ma wok贸艂 siebie pole si艂owe.

Data: 2011-12-29 13:14:48
Autor: =Marcos=
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Citroen AX

dorzu do listy saxo i zamiast gazu pomy秎 o wolnoss眂ym dieslu (1,4
lub 1,5, w peugeocie 106 te bywa zdaje si)

Je糳zi砮m przez 4 lata Peugeotem 106 1.0 LPG (mia wtedy 10-14 lat). Teraz je縟筷 od 8 miesi阠y Fordem Focusem TDCi z 2003 roku i ju by u mechanika wi阠ej razy (tak z 8, za ka縟ym razem z czym innym - wszystko si nagle zacz瓿o sypa po p蟪 roku bezawaryjnej jazdy).

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://galeria.wyprawa.info <- zdj阠ia z podr罂y

Data: 2011-12-29 19:40:20
Autor: zdan
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 13:14, =Marcos= pisze:
[...]

Czyli moje odczucia co do tego czego (bo autem tego nie nazw)
by硑 w砤禼iwe. A kiedy tutaj chcieli mnie zje舵, jak napisa砮m,
縠 to bardzo drogi w naprawach samoch骴. I te co chwil z nim
w serwisie by砮m.

Piotr Zdankiewicz

Data: 2011-12-29 20:22:38
Autor: =Marcos=
Samoch骴 na "2 lata" ?!
[...]

W砤秐ie mam bardzo ambiwalentny stosunek do Focusa. Super si trzyma drogi, bardzo przyjemnie si prowadzi i jest wygodny dla wysokiego kierowcy (du縪 por體nania nie mam, wg ilo禼i przejechanych km: Peugeot 106, Toyota Corolla kombi 1999, Peugeot Partner, Peugeot 206, Toyota Yaris, Ford Ka, Fiat Panda). Ale co z tego jak psuj si w nim rzeczy, kt髍e mo縩a zdiagnozowa chyba tylko magicznie. 痚by naprawi pierdo酬 z 砤dowaniem (diody prostownicze w alternatorze, jak si okaza硂), musia砮m zostawi auto u r罂nych mechanik體 3 razy i wymieniali rzeczy w ciemno, a trafili (komputer nic nie sugerowa).

Data: 2011-12-30 12:10:24
Autor: s2k
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 20:22, =Marcos= pisze:
[...]

Czasami komputer w FOCUSIE nie jest od VAG?!;]
Jak tu u mechanika 砤dowanie robisz to co si dziwisz. Je糳zisz do niewykwalifikowanej kadry i psioczysz;P
Super fachowcy jak nie umiej zmierzy 砤dowania.
Uwa縜j 縠by Ci ko砤 podczas jazdy nie odpad硑!
Ojcze prowad!

Data: 2011-12-30 12:05:07
Autor: s2k
Samoch骴 na "2 lata" ?!

Czyli moje odczucia co do tego czego (bo autem tego nie nazw)
by硑 w砤禼iwe. A kiedy tutaj chcieli mnie zje舵, jak napisa砮m,
縠 to bardzo drogi w naprawach samoch骴. I te co chwil z nim
w serwisie by砮m.

Nowy z salonu mia砮 czy dojechane 10 letnie g體no?

Data: 2011-12-30 22:37:33
Autor: zdan
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 12:05, s2k pisze:

[...]

Pytasz czy g體no z salonu czy g體no 10 letnie? A jaka to r罂nica?
Jak go kupi砮m mia 4 lata i by serwisowany w ASO.

Piotr Zdankiewicz

Data: 2011-12-30 12:04:06
Autor: s2k
Samoch骴 na "2 lata" ?!
[...]

TDCi Cammon Rail bardzo wymagaj眂y system zasilania w wydaniu 2003r to czego ty si spodziewa?! Przecie kto to kupi 縠by t硊c kilometry i nawet jak wydaje Ci si 縠 ma 200 000 na liczniku to z pewno禼i ma ko硂 500 000.Kto ten szajs Ci sprzeda bo ju nie by硂 czym jecha;/

Nie ma jak benzna, jest du縪 mniej wymagaj眂a, jej serwis jest nie por體nywalnie 砤twiejszy i ta駍zy.

Druga sprawa, gdzie go serwisujesz? Tego sprz阾u nie powinien dotykac kto bez poj阠ia wk砤daj眂 najta駍ze cz甓ci.

Napisz prosz liste co Ci si posypa硂.

Data: 2011-12-29 10:30:46
Autor: MadMan
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Thu, 29 Dec 2011 10:16:58 +0100, XWindowsMen napisa(a):

Pomo縠cie?

Kup Swifta. Ja kupi砮m i si nie zawiod砮m. No, mo縠 dobrze trafi砮m...
:)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-12-29 11:21:26
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 10:30, MadMan pisze:

Kup Swifta. Ja kupi砮m i si nie zawiod砮m. No, mo縠 dobrze trafi砮m...
Podoba mi si jeszcze Nissan Sunny... ale jak sta砮m w Biedronce w kolejce to m體ili, 縠 jak u azjata co walnie to ju na amen i ceny cz甓ci zaporowe...

Data: 2011-12-29 11:26:24
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Podoba mi si jeszcze Nissan Sunny... ale jak sta砮m w Biedronce w kolejce to m體ili, 縠 jak u azjata co walnie to ju na amen i ceny cz甓ci zaporowe...

Za 3 tys to bedzie jeszcze made in japan i gwarantuje ci, ze w silniku nic ci nie padnie o ile ktos w miare dbal. A co do tego ze na amen i ze czesci zaporowe to zwykla legenda miejska.

Dysiek

Data: 2011-12-29 11:54:08
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 11:26, Dysiek pisze:

[...]

OK - to ju nie powtarzam dalej tej legendy :)

Data: 2012-01-03 12:26:49
Autor: Jakub Witkowski
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:21, XWindowsMen pisze:
[...]

Uje縟縜m nissana primer z podobnego okresu, ju nie japo馽zyk, ale i tak mechanicznie
bardzo przyzwoity, a ceny cz甓ci do舵 przeci阾ne. Zreszt jak to w starych samochodach.
Najgorzej 縠 blachy ruda 縭e.

Data: 2011-12-29 12:14:49
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin MadMan
Kup Swifta. Ja kupi艂em i si臋 nie zawiod艂em. No, mo偶e dobrze trafi艂em...
:)

Kolejny samoch贸d, w kt贸rym poj臋cie "bezpiecze艅stwa biernego" nie istnieje...

Data: 2011-12-30 12:54:57
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin XWindowsMen
A Sunny?

Nie wiem, ale nie spodziewam si臋 rewelacji.

Data: 2011-12-30 12:11:07
Autor: s2k
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 13:14, to pisze:
[...]

Za 3000 chcesz bezpiecze艅stwo?!

Data: 2011-12-29 10:33:28
Autor: Kajetan Malkontowicz
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 10:16, XWindowsMen pisze:

Citroen AX
ci臋偶ko znale藕膰 sensowny egzemplarz

Daewoo Lanos/Tico/Nexia
Tanie cz臋艣ci, toczyd艂a, og贸lnie da si臋 co艣 dopasowa膰 do Twoich oczekiwa艅
Fiat Cinquecento/Punto/Tipo/Uno/Siena/Palio
Za du偶y rozrzut. Mi臋dzy CC a Palio jest przepa艣膰.
Ford Escort ("m贸j" faworyt...dobre wyposa偶enie za relatywnie ma艂e
pieni膮dze... gdzie jest haczyk?) Fiesta/Sierra
Escort to rdza. A co do wyposa偶enia - za 3k z艂 to si臋 m贸dl 偶eby
standardowe rzeczy dzia艂a艂y. Stare tanie auto z bajerami to k艂opoty na
dzie艅 dobry.
Mazda 323
Za 3k? Chyba zeskrobana z latarni.
Opel Astra/Corsa/Kadett
Do kupienia, rdzewieje.
Peugeot 106/205/306
Skoda Felicia/Favorit
Rdzewieje, ale za ma艂a cen臋 masz w miar臋 niezawodne auto.
Toyota Celica/Corolla
Za t膮 cen臋 zapomnij, ewentualnie 艣ci膮gni臋ta z przystanku.
VW Golf/Polo
VW trzyma cen臋, nie da si臋.

Z takim bud偶etem szukaj prostego taniego w utrzymaniu auta w dobrym
stanie, a nie luksusowych staruszk贸w w kt贸rych si臋 co chwila co艣 b臋dzie
sypa膰. Celuj w Opla/De艂u/Skod臋.

--
pozdrowienia
Kajetan

Data: 2011-12-29 11:19:49
Autor: PM
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Fiat Cinquecento/Punto/Tipo/Uno/Siena/Palio
Za du偶y rozrzut. Mi臋dzy CC a Palio jest przepa艣膰.

palio w mie艣cie z偶era艂 10L lpg jak na 1.2L to jaki艣 horror.

Data: 2011-12-29 11:23:33
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 11:19, PM pisze:
Fiat Cinquecento/Punto/Tipo/Uno/Siena/Palio
Za du偶y rozrzut. Mi臋dzy CC a Palio jest przepa艣膰.

palio w mie艣cie z偶era艂 10L lpg jak na 1.2L to jaki艣 horror.

CC... tak paln膮艂em z sufitu. W moim przedziale to celuje pewnie w Punto/Tipo/Uno... nie wiem czy co艣 lepszego z Fiata uci膮gn臋 z 3ooo...?

Data: 2011-12-29 12:20:43
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin XWindowsMen
CC... tak paln膮艂em z sufitu. W moim przedziale to celuje pewnie w
Punto/Tipo/Uno... nie wiem czy co艣 lepszego z Fiata uci膮gn臋 z 3ooo...?

Ca艂a ta mena偶eria to trumny na ko艂ach. Tu masz Seicento:
http://tiny.pl/hjcq9

CC i Uno s膮 jeszcze gorsze. Tipo niby wi臋ksze, ale ju偶 w swoich czasach uchodzi艂 za papierow膮 konstrukcj臋.

Data: 2011-12-30 09:18:29
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 11:19, PM pisze:

palio w mie艣cie z偶era艂 10L lpg jak na 1.2L to jaki艣 horror.

:( Kto艣 jeszcze mo偶e potwierdzi膰/zaprzeczy膰?

Data: 2011-12-30 16:11:08
Autor: s2k
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 09:18, XWindowsMen pisze:
W dniu 29.12.2011 11:19, PM pisze:

palio w mie艣cie z偶era艂 10L lpg jak na 1.2L to jaki艣 horror.

:( Kto艣 jeszcze mo偶e potwierdzi膰/zaprzeczy膰?

a cos ty sie spodziewal?

Data: 2012-01-03 12:30:44
Autor: Jakub Witkowski
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 09:18, XWindowsMen pisze:
W dniu 29.12.2011 11:19, PM pisze:

palio w mie艣cie z偶era艂 10L lpg jak na 1.2L to jaki艣 horror.

:( Kto艣 jeszcze mo偶e potwierdzi膰/zaprzeczy膰?

Si贸demk臋 LPG to kompakt mo偶e spali, ale na trasie.
W mie艣cie (prawdziwym mie艣cie! Czytaj: 艣rednia <= 20km/h)
wspomniane 10L to nadal niedu偶o...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog膮 by膰 niepowa偶ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada膰 w cz臋艣ci

Data: 2011-12-30 18:21:31
Autor: Artur Ma艣l膮g
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:19, PM pisze:
Fiat Cinquecento/Punto/Tipo/Uno/Siena/Palio
Za du偶y rozrzut. Mi臋dzy CC a Palio jest przepa艣膰.

palio w mie艣cie z偶era艂 10L lpg jak na 1.2L to jaki艣 horror.

Jaki to horror - ca艂kiem normalne zu偶ycie. Tylko jeszcze jedno
pytanie, co kto uwa偶a za miasto...

Data: 2011-12-29 10:46:23
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!
w tej cenie trafisz niezbyt nadgryzionego punciaka z lpg, tico wybierasz jakie chcesz ale to bardzo bardzo male jest, lanos to pancerny samochod i naprawia sie jak punciaka - mlotkiem i srubokretem;)

te auta sa w miare ekonomiczne(zwlaszcza w naprawach wiec jak cos sie spartoli to za grosze kupujesz czesci).

punto 1 znam dosc dobrze i jesli mialbym wybierac to nie balbym sie. upierdliwe moga byc zapieczone sruby po mechanikach od siedmiu bole艣ci, ktorzy montuja tanie sruby maszynowe nieodporne na korozje...
ale jak oddasz innemu mechanikowi to niech sie meczy:)

ogolnie w tym pulapie cen bierzesz co jest
np
http://otomoto.pl/fiat-punto-C22310768.html

za 1750 ale pewnie ukryte niespodzianki to ogolnie w budzecie zarezerwuj na te cuda 500pln

jest w czym wybierac:)

Data: 2011-12-29 10:47:51
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
post scriptum
jak wybierzesz jakiekolwiek auto na gaz KONIECZNIE sprawdz date waznosci butli.
nie chcialbys chyba kupowac butli i wielozaworu za pincet czy osiemset po pierwsztm roku twojej eksploatacji:)

Data: 2011-12-29 11:53:32
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 10:46, Micha艂 sirapacz Gut pisze:

jest w czym wybierac:)

Widz臋, ogl膮dam...dzi臋ki! :)

Data: 2011-12-29 12:16:37
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Micha艂 sirapacz Gut
w tej cenie trafisz niezbyt nadgryzionego punciaka z lpg

http://www.euroncap.com/Player.aspx?
nk=06738b88-7775-40b8-9fb3-0c5548c186d7&sel=5E6626EA-D7A5-45E6-AB16-
A978FA645313

tico wybierasz
jakie chcesz

Tutaj dodatkowa atrakcja w postaci mo偶liwo艣ci przebicia klatki piersiowej kolumn膮 kierownicz膮.

Data: 2011-12-29 12:17:39
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin to

http://tiny.pl/hjcq7

Data: 2011-12-29 17:48:20
Autor: .Peeter
Samoch贸d na "2 lata" ?!
"to" wrote:
http://www.euroncap.com/Player.aspx?
nk=06738b88-7775-40b8-9fb3-0c5548c186d7&sel=5E6626EA-D7A5-45E6-AB16-
A978FA645313
http://tiny.pl/hjcq7

To ju偶 szrotwagen golf mk3 jest znacznie bezpieczniejszy... Fakt,
偶e golfy s膮 szpetne, pospolite, maj膮 biedne wyposa偶enie i s膮 lubiane
przez tjuningowc贸w z ma艂ych miejscowo艣ci, ale za to zadbany jest
nie do zajechania. Z silnik贸w - 1.8 AAM 75KM - je藕dzi ca艂kiem zno艣nie
jak na swoje marne 75 koni, na pewno jest bardziej dynamiczny od ~50
konnych pokurcz贸w, pije oko艂o 8 w mie艣cie przy normalnej je藕dzie,
a przy tym jest ca艂kiem wytrzyma艂y. Jest jeszcze 1.8 w wersji 90
konnej, znacznie 偶wawszej, chlej膮ce i nie jad膮ce 2.0 8v, oraz 2.0 16v,
kt贸re ca艂kiem fajnie si臋 zbiera, ale wypi膰 te偶 lubi. O 1.9TD nie m贸wi臋,
wprawdzie silnik nie do zabicia, tylko co z tego, jak mk3 z tym
silnikiem mo偶e s艂u偶y膰 najwy偶ej jako wytrz膮sarka cellulitu, albo cela
do tortur akustycznych. A no i jeszcze jedna wada mk3 - RDZA -
- 偶re chyba ka偶dy egzemplarz, najcz臋stsze miejsca to tylna klapa,
nadkola, progi, drzwi, pod艂oga i przednie b艂otniki...

Mimo wszystko to imho ciekawa pozycja obok Escorta, tylko nie wiem,
czy da si臋 kupi膰 za 3kpln mk3 w sensownym stanie.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-12-29 22:19:45
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin .Peeter
Mimo wszystko to imho ciekawa pozycja obok Escorta, tylko nie wiem, czy
da si臋 kupi膰 za 3kpln mk3 w sensownym stanie.

Za 3 tys.? Raczej w膮tpi臋...

Data: 2011-12-30 08:44:07
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 23:19, to pisze:
begin .Peeter

Mimo wszystko to imho ciekawa pozycja obok Escorta, tylko nie wiem, czy
da si kupi za 3kpln mk3 w sensownym stanie.

Za 3 tys.? Raczej w眛pi...

Za 3k PLN to mo縩a poszuka sensownego MK2. Cho ja mam MK3 na sprzedanie za niewiele wi阫sze pieni眃ze (5,5K PLN) z silnikiem 1,9TD i klim

Data: 2011-12-30 09:23:08
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 30.12.2011 08:44, Kamil 'Model' pisze:
[...]

Mondeo to "to samo co Escort" czy co si zmieni硂? Jaki szrot widz za 3k ju...

Data: 2011-12-30 09:33:09
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 09:23, XWindowsMen pisze:
[...]

Akurat mowa by砤 o golfie, ale mondeo mk1 tak samo szybko gnije jak escort. Do tego wi阫sze, ci昕sze i wi阠ej pali.

Data: 2012-01-05 08:12:24
Autor: karbar
Samoch骴 na "2 lata" ?!
On 30.12.2011 09:33, Kamil 'Model' wrote:

Mondeo to "to samo co Escort" czy co si zmieni硂? Jaki szrot widz za
3k ju...
Akurat mowa by砤 o golfie, ale mondeo mk1 tak samo szybko gnije jak
escort. Do tego wi阫sze, ci昕sze i wi阠ej pali.

Je糳zi砮m Escortem z 1996 roku, dziadek je糳zi te takim autem. Do tego w秗骴 bliskich znajomych mia砮m u縴tkownika escorta z 1999r. Rdzewia硑. Ranty nadkoli, progi, troch pod硂gi, jeden mia odtwarzane tylne pod硊縩ice.

Teraz je縟筷 Mondeo z 1996 roku - na pewnym forum mondeo mia硂 opini rdzewiej眂ego, ale w mniej newralgicznych punktach i musz stwierdzi, 縠 pod硂g i progi mam zdrowe. W tym roku zacz瓿y wychodzi b眀le na rantach nadkoli i na tylnym s硊pku (to miejsce mnie zaskoczy硂).

Je縠li chodzi o spalanie to je糳zi砮m escortem kombi 1,6 16v benzyna i we Wroc砤wiu w mrozy dochodzi do 11 litr體/100km. Spokojnie jad眂 po autostradzie uda硂 mi si zej舵 do nieca硑ch 7. Przy 140-150km/h na autostradzie bra ko硂 8,2-8,4.

Moje mondeo te jest kombi, silnik 1,8 16v benzyna (115 koni), w mrozy we Wroc砤wiu dochodzi do 12,5 litra. W trasach go jeszcze dobrze nie policzy砮m, ale ko硂 7,5 l/ 100km przy spokojnej, autostradowej je糳zie.

B眃 co b眃. Uwa縜m zakup 14-15 letnich ford體 za do舵 ryzykowny ze wzgl阣u na blachy. Nie wiem jak inne auta, podejrzewam 縠 mimo wszystko blachy to najwi阫szy problem znakomitej wi阫szo禼i samochod體 za 3 tysi眂e...

pozdrawiam
karbar

Data: 2011-12-30 12:55:31
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Kamil 'Model'
Mimo wszystko to imho ciekawa pozycja obok Escorta, tylko nie wiem,
czy da si臋 kupi膰 za 3kpln mk3 w sensownym stanie.

Za 3 tys.? Raczej w膮tpi臋...

Za 3k PLN to mo偶na poszuka膰 sensownego MK2.

Ale mk2 zbyt bezpieczny nie jest, szczeg贸lnie bior膮c pod uwag臋 jego wiek...

Data: 2011-12-30 13:46:18
Autor: s2k
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 08:44, Kamil 'Model' pisze:
[...]

I nie trzeba czeka na 秏ieciark?Kiedy wymieniony rozrz眃?!

Data: 2011-12-30 14:27:52
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 13:46, s2k pisze:
[...]

Na 秏ieciark w sensie??
痚 niby zgni硑??
By硑 wymieniane progi, b硂tniki przednie i pospawana troszk pod硂ga (by硑 ze 2 czy 3 miejsca gdzie robi砤 si dziurka w pod硂dze). Troch ognisk rdzy zosta硂 (na tylnej klapie, na nadkolu) ale bez dziur, ot po po prostu na tylnej klapie pod ramk tablicy i na nadkolu od kamieni czy piachu wytar si lakier i tam pojawi si rdzawy nalot.
Rozrz眃 wymieniany 55000 km temu. Na liczniku 405kkm, czy przebieg prawdziwy?? tego nie jestem w stanie stwierdzi. Jak wiadomo w Golfie MK3 licznik resetuje si po 300kkm, a m骿 wy秝ietla 105kkm.
Musz zmieni bo on ma 3 furtki, 縪na w ci笨y a do niego ci昕ko b阣zie zapakowa w髗ek i w og髄e.
Mia zosta w rodzinie, ale jednak idzie do sprzeda縴. Mia砤 nim je糳zi 縪na, ale stwierdzili秏y, 縠 sprzedajemy jej cors, mojego golfa i kupujemy dwa nowsze i wi阫sze autka.
Sobie chce kupi Zafir lub co podobnego, a dla niej co wielko禼i astry. Na pewno co bezpieczniejszego ni corsa B.

Data: 2011-12-30 14:32:01
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 14:27, Kamil 'Model' pisze:
[...]

P.S. jakby co to link do og硂szenia
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9td-klima-C22166563.html

Data: 2011-12-30 16:08:22
Autor: s2k
Samoch骴 na "2 lata" ?!
[...]

Na 秏ieciark w sensie ze jak jest 秎isko to ona najlepiej uci眊nie 縠by odpali na line:)

Data: 2012-01-02 08:16:40
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 16:08, s2k pisze:
[...]

Hehe... Nie nie trzeba mie 秏ieciarki pod r阫.

Data: 2011-12-30 13:45:39
Autor: s2k
Samoch贸d na "2 lata" ?!
[...]

Nik艂e szanse na samoch贸d a nie ulepione g贸wno.

Data: 2011-12-29 16:04:05
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!
ale on przeciez szuka auta do 3k co jezdzi - nie ludzisz sie chyba ze konstrukcja 15 letnia bedzie porownywalna z obecnymi, abstrachujac od zmeczenia materialu czy spawania z 2 sztuk.

Data: 2011-12-29 15:17:31
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Micha艂 sirapacz Gut
ale on przeciez szuka auta do 3k co jezdzi - nie ludzisz sie chyba ze
konstrukcja 15 letnia bedzie porownywalna z obecnymi, abstrachujac od
zmeczenia materialu czy spawania z 2 sztuk.

Ale mo偶e by膰 lepsza lub gorsza. :> --

Data: 2011-12-29 18:25:24
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 16:17, to pisze:
begin Micha艂 sirapacz Gut

[...]

pod katem taniosci czesci dajewo i punciaki nie do pobicia:)

Data: 2011-12-29 18:29:59
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Micha艂 sirapacz Gut
pod katem taniosci czesci dajewo i punciaki nie do pobicia:)

To prawda, ale Lanos wygrywa zdecydowanie pod wzgl臋dem bezpiecze艅stwa:
http://tiny.pl/hjcq4

No i jest te偶 du偶o wi臋kszym, bardziej komfortowym autem.

Data: 2011-12-30 17:44:11
Autor: Sebastian Kaliszewski
Samoch贸d na "2 lata" ?!
to wrote:
begin Micha艂 sirapacz Gut

pod katem taniosci czesci dajewo i punciaki nie do pobicia:)

To prawda, ale Lanos wygrywa zdecydowanie pod wzgl臋dem bezpiecze艅stwa:
http://tiny.pl/hjcq4

Ale przegrywa pod wzgl臋dem spalania

No i jest te偶 du偶o wi臋kszym, bardziej komfortowym autem.

Tylko czy OP potrzebuje wi臋kszego?

\SK

Data: 2011-12-30 23:52:45
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Sebastian Kaliszewski
Tylko czy OP potrzebuje wi臋kszego?

Lanos jaki艣 przeogromny nie jest...

Data: 2011-12-29 11:31:40
Autor: karbar
Samoch贸d na "2 lata" ?!
On 29.12.2011 10:16, XWindowsMen wrote:

Ford Escort ("m贸j" faworyt...dobre wyposa偶enie za relatywnie ma艂e
pieni膮dze... gdzie jest haczyk?)

Wygodny, do艣膰 du偶y, poprawnie si臋 prowadzi. Halogeny nie s膮 tylko dla ozdoby - naprawd臋 do艣wietlaj膮 pobocze. Silnik 1,6 16v i 1,8 16v dobrze radz膮 sobie z autkiem, 1,8 td z intercoolerem fajnie ci膮gnie i ma艂o pali - niestety cz臋sto dor偶ni臋ty.

Ale co do wad:
- rdza! nadkola, progi, pod艂u偶nice, pod艂oga - jak ju偶 si臋 zacz臋艂a, a si臋 zacz臋艂a, uwierz, niesamowicie trudna do opanowania - naprawy nieop艂acalne
- 1,6 16v i 1,8 16v benzynowe sporawo pal膮, 1,8 td cz臋sto zar偶ni臋ty i s膮 du偶e problemy przy odpalaniu na mrozie, 1,3 - s艂aby, w miar臋 oszcz臋dny, prosty w naprawach, 1,4 - pali sporo wi臋cej ni偶 1,3, je藕dzi niewiele lepiej ni偶 1,3 - mz bez sensu.
- w autach teraz dost臋pnych notorycznie padaj膮 skrzynki przeka藕nik贸w;
- szybko zu偶ywaj膮 si臋 nieoryginalne prze艂膮czniki zespolone (odbijanie kierunkowskaz贸w, samoczynne w艂膮czanie 艣wiate艂 drogowych, grzanie si臋 manetki a偶 do utraty 艣wiate艂 mijania w艂膮cznie);
- cz臋ste drobne i upierdliwe niedomagania element贸w elektronicznych pod mask膮 - nie unieruchamiaj膮 samochodu, ale powoduj膮 falowanie obrot贸w, ga艣ni臋cie po wci艣ni臋ciu sprz臋g艂a etc.

Auto og贸lnie fajne, ale nie daj si臋 nabra膰 na 艂adny wygl膮d karoserii - to co najgorsze jest od do艂u.

pozdrawiam
karbar

Data: 2011-12-29 11:37:16
Autor: J.F
Samoch贸d na "2 lata" ?!
U偶ytkownik "karbar"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

moj widac dorzniety, bo duzo pali. Ale moj opakowany w mondeo.

Ale co do wad:
- rdza! nadkola, progi, pod艂u偶nice, pod艂oga - jak ju偶 si臋 zacz臋艂a, a si臋 zacz臋艂a, uwierz, niesamowicie trudna do opanowania - naprawy nieop艂acalne

Ale to jest dokladnie to - kolega szuka samochodu na 2 lata :)

- 1,6 16v i 1,8 16v benzynowe sporawo pal膮, 1,8 td cz臋sto zar偶ni臋ty i s膮 du偶e problemy przy odpalaniu na mrozie

Mam dwa, ten starszy nie ma problemow. Chyba kwestia zadbania o swiece.

J.

Data: 2011-12-29 12:07:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:37, J.F pisze:
Ale co do wad:
- rdza! nadkola, progi, pod硊縩ice, pod硂ga - jak ju si zacz瓿a, a
si zacz瓿a, uwierz, niesamowicie trudna do opanowania - naprawy
nieop砤calne

Ale to jest dokladnie to - kolega szuka samochodu na 2 lata :)

I jak kupi nie sprawdzaj眂, to do nast阷nej zimy nie doje糳zi.
Jak kupi i da si nabra, 縠 to powierzchownie do zrobienia, to si wp阣zi w koszty "na dzie dobry".

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc砤w, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-30 19:58:59
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:37, J.F pisze:
Ale to jest dokladnie to - kolega szuka samochodu na 2 lata :)
A przeje藕dzi 2 lata np. bez pod艂u偶nic, czy znajdzie magika, kt贸ry je
przyzwoicie zregeneruje, za te 1-2 tys.?

Maciek

Data: 2011-12-29 11:52:38
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 11:31, karbar pisze:

[...]

Wniosek? Taki dla laika? 艁adnie wygl膮da i nic wi臋cej?

Data: 2011-12-29 11:56:13
Autor: karbar
Samoch贸d na "2 lata" ?!
On 29.12.2011 11:52, XWindowsMen wrote:

Wniosek? Taki dla laika? 艁adnie wygl膮da i nic wi臋cej?

Nie, auto fajne, bardzo lubi艂em swojego Escorta, ale jak przy zakupie nie zauwa偶ysz przegnitej pod艂ogi czy pod艂u偶nic, z miejsca pakujesz si臋 w du偶e koszty.

pozdrawiam
karbar

Data: 2011-12-29 11:59:47
Autor: J.F
Samoch贸d na "2 lata" ?!
U偶ytkownik "XWindowsMen"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Nie. Auto w sam raz na dwa lata. Za rok wyjda dziury :-)

J.

Data: 2011-12-30 20:00:31
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:59, J.F pisze:
Nie. Auto w sam raz na dwa lata. Za rok wyjda dziury :-)
Albo za 2 tygodnie jak si臋 oka偶e, 偶e samoch贸d trzyma si臋 na szpachli i
偶ywicy :->

Maciek

Data: 2011-12-30 05:36:42
Autor: MarcinJM
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:31, karbar pisze:
- szybko zu縴waj si nieoryginalne prze潮czniki zespolone (odbijanie
kierunkowskaz體, samoczynne w潮czanie 秝iate drogowych, grzanie si
manetki a do utraty 秝iate mijania w潮cznie);

Rozumiem, ze oryginalne sie nie zuzywaja?
Po co wiec ludzie montuja nieoryginalne? ;)
Escorta mialem tydzien, na dluzej nie starczylo mi nerwow.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-12-30 09:37:15
Autor: karbar
Samoch骴 na "2 lata" ?!
On 30.12.2011 05:36, MarcinJM wrote:
[...]

Nieoryginalne zu縴waj si _szybciej_ :) Pad mi orygina, kupi砮m oryginaln u縴wk - poje糳zi 1,5 roku. Nast阷nie kupi砮m nowy zamiennik - poje糳zi rok.

No w砤秐ie nie wiem, niekt髍zy niesamowicie psiocz na Escorta. Je糳zi砮m 3 lata autem, kt髍e mia硂 11 lat jak je kupi砮m. By硂 ostro bite niestety. Opr骳z eksploatacji, musia砮m wymieni te prze潮czniki ;), do tego raz skrzynka przeka糿ik體 - kupi砮m u縴wan na szrocie za 100z i przesmarowanie rozrusznika, przeczyszczenie wtyczek pod mask, wyp硊kanie w benzynie zaworu bocznikowego powietrza (? potocznie krokowca). Auto zrobi硂 jakie 70 tysi阠y ze mn. No...i pr骲owa砮m co z rdz zrobi, ale posz硂 du縪 kasy, a rdza 秏iej眂 si wychodzi砤 w innych miejscach.

XWindowsMen - je縠li nie masz kana硊 i kogo, kto zna si na blachach i podwoziach, nie bierz Escorta - bo z du縴m prawdopodobie駍twem pierwszego przegl眃u rejestracyjnego nie przejdzie - pod硊縩ice do roboty - jakie 600-800z albo wi阠ej.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2011-12-30 11:52:53
Autor: J.F
Samoch骴 na "2 lata" ?!
U縴tkownik "MarcinJM"  napisa w wiadomo禼i
[...]

Jak to zwykle - zamiennik 200zl, oryginal 1200 ....

Kazdy ma nadzieje.

J.

Data: 2011-12-30 05:49:47
Autor: Grejon
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:31, karbar pisze:
On 29.12.2011 10:16, XWindowsMen wrote:

Ford Escort ("m骿" faworyt...dobre wyposa縠nie za relatywnie ma砮
pieni眃ze... gdzie jest haczyk?)

- szybko zu縴waj si nieoryginalne prze潮czniki zespolone (odbijanie
kierunkowskaz體, samoczynne w潮czanie 秝iate drogowych, grzanie si
manetki a do utraty 秝iate mijania w潮cznie);

To tam przeka糿ik體 nie ma?

--
Grzegorz Jo馽a    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-30 09:39:32
Autor: karbar
Samoch骴 na "2 lata" ?!
On 30.12.2011 05:49, Grejon wrote:
[...]

Przeka糿ik 秝iate drogowych chyba jest. Co do mijania...no kruca bomba, na forum escorta radzili kupi przeka糿ik z wersji skandynawskiej, kt髍y automatycznie w潮cza 秝iat砤 po w潮czeniu silnika, w砤秐ie po to, by prze潮cznik oszcz阣za. Ale pytaj bardziej obeznanych...

pozdrawiam
karbar

Data: 2011-12-30 20:05:14
Autor: Maciek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 05:49, Grejon pisze:
To tam przeka糿ik體 nie ma?
Jest do drogowych. Do mijania zasilanie idzie niestety przez
prze潮cznik, albo przez przeka糿ik 秝iate dziennych (w wersji
skandynawskiej).

Maciek

Data: 2011-12-31 08:17:56
Autor: MarcinJM
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 20:05, Maciek pisze:
[...]

Ale problem lezy po stronie nietrwalosci mechanicznej, a nie elektrycznej. Z tego co wiem.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-12-31 22:32:56
Autor: Maciek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-31 08:17, MarcinJM pisze:
Ale problem lezy po stronie nietrwalosci mechanicznej, a nie elektrycznej. Z tego co wiem.
Problem體 jest kilka. W przypadku 秝iate mijania to wypalaj眂e si i
przegrzewaj眂e styki. W przypadku kierunkowskaz體/秝iate drogowych
wyst阷uje problem mechaniczny (p阫aj眂y kapturek silikonowy). W
przypadku nieodbijania kierunkowskaz體 - zn體 problem mechaniczny, czyli
wyrabiaj眂e si d紈igienki zwalniaj眂e kierunki.

Maciek

Data: 2011-12-29 11:34:44
Autor: Pszemol
Samoch贸d na "2 lata" ?!
U偶ytkownik "XWindowsMen" <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jdhb5s$9kr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niebardzo - rozpi臋to艣膰 masz niez艂膮 - astra, sierra, corolla i tico?
To chcesz du偶e auto na 5 os贸b czy wypierdka na dwie, z trudem?

[...]

Daewoo Espero?
Kupisz w dobrym stanie technicznym i bez rdzy nawet za 2000z艂.

Data: 2011-12-29 11:51:09
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 11:34, Pszemol pisze:

Niebardzo - rozpi臋to艣膰 masz niez艂膮 - astra, sierra, corolla i tico?
To chcesz du偶e auto na 5 os贸b czy wypierdka na dwie, z trudem?

Nie znam si臋 - wrzuci艂em to... co wyrzuci艂o alledrogo z opcjami: do 3000 PLN, u偶ywane, + ewe. LPG, "wsiada膰 i jecha膰"

Daewoo Espero?
Kupisz w dobrym stanie technicznym i bez rdzy nawet za 2000z艂.

A z minus贸w? Opr贸cz tego, 偶e Daewoo i 藕le si臋 kojarzy? Orientujesz si臋 ile to pali?

Data: 2011-12-29 11:52:51
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:51, XWindowsMen pisze:
W dniu 29.12.2011 11:34, Pszemol pisze:

Niebardzo - rozpi阾o舵 masz niez潮 - astra, sierra, corolla i tico?
To chcesz du縠 auto na 5 os骲 czy wypierdka na dwie, z trudem?

Nie znam si - wrzuci砮m to... co wyrzuci硂 alledrogo z opcjami: do 3000
PLN, u縴wane, + ewe. LPG, "wsiada i jecha"

Daewoo Espero?
Kupisz w dobrym stanie technicznym i bez rdzy nawet za 2000z.

A z minus體? Opr骳z tego, 縠 Daewoo i 糽e si kojarzy? Orientujesz si
ile to pali?

Jak espero to tylko z silnikiem 2,0 8V. Silnik nie do zabicia, pod gaz idealny, a spali pewnie z 12l gazu

Data: 2011-12-29 12:01:23
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 11:52, Kamil 'Model' pisze:

Jak espero to tylko z silnikiem 2,0 8V. Silnik nie do zabicia, pod gaz
idealny, a spali pewnie z 12l gazu

Reszta silnik體 lipna czy co? To to ma je糳zi a nie za(*&^%$#^& po drodze...niech si rodzice jeszcze mn troch naciesz...

Data: 2011-12-29 12:16:54
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 12:01, XWindowsMen pisze:
[...]

No by jeszcze 1,5 16V i 1,8 8V ale one nie by硑 ju takie dobre i wytrzyma砮 jak 2,0 8V. 1,5 trzeba wysoko kr阠i aby jecha硂 a pali tyle samo co 2,0 a 1,8 spali nawet wi阠ej ni 2,0. Zreszt 2,0 to stara niezawodna konstrukcja opla. R罂nice w mocy praktycznie znikome: 1,5 ma 90KM, 1,8 95KM a 2,0 105KM. 2,0 ma najlepszy d蟪 i jest bardzo elastyczny

Data: 2011-12-29 12:31:59
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 12:16, Kamil 'Model' pisze:

[...]

Spalanie 7-8l jest realne?

Data: 2011-12-29 13:37:00
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 12:31, XWindowsMen pisze:
[...]

Trasa jak najbardziej ale miasto trzeba si spodziewa 10l.

Data: 2011-12-29 16:08:12
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!

Daewoo Espero?
Kupisz w dobrym stanie technicznym i bez rdzy nawet za 2000z艂.

A z minus贸w? Opr贸cz tego, 偶e Daewoo i 藕le si臋 kojarzy? Orientujesz si臋
ile to pali?

daewoo to akurat dobrze
bajecznie tanie czesci, lanos to niezla konstrukcja i ponoc z dobrymi silnikami.
tylko nie bierz matiza - zaklinam!

Data: 2011-12-29 23:29:25
Autor: pavellz
Samoch贸d na "2 lata" ?!

[...]

Czemu? Mia艂em 10-latka, eks-firm贸wka (nieznany przebieg) eksploatowana
nast臋pnie przez nastolatk臋, kt贸ra uczy艂a si臋 nim je藕dzi膰. Poza zar偶ni臋tymi 艂o偶yskami k贸艂
w momencie zakupu (od 20 z艂/szt., - wbrew obiegowej opinii o CXach wytrzyma艂y 40 000 km, potem
- nie wiem, sprzeda艂em auto), padaj膮cymi gumami zawieszenia (naprawa kosztowa艂a mnie ca艂e 60 z艂)
nie mog臋 temu autu niczego zarzuci膰... No mo偶e to, 偶e po 10 latach robi膮 si臋 poma艂u dziury
w progach i tylnych nadkolach (w ka偶dym razie do naprawienia...).

A 偶e nie jest to czo艂g - c贸偶, jak na te lata i takie pieni膮dze - nie wymagajmy zbyt du偶o...
Na szcz臋艣cie nie je藕dzi si臋 tym 180 po autostradach...

Pzdr
Pawe艂

Data: 2011-12-30 10:22:58
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!
mechanicznie i naprawy bajka ale mialem przyjemnosc widziec tico po zderzeniu z poldkiem

koles z poloneza przeciera艂 szmatka tylny zderzak a koles z matiza sta艂 i patrzy艂 si臋 na zdemolowany przod swojego auta.
najbardziej mnie zszokowalo ze maska nie pogi臋艂a si臋 jak zwykle w samochodach "po艂ama艂a", tylko przypomina艂a zwini臋t膮 w harmonijk臋 foli臋 aluminiow膮....

og贸lnie dopoki masz anio艂a na ramieniu to i kaszlakiem i cieniasem i matizem mozna popyla膰.

sam kiedys chcia艂em sobie kupi膰 tico jako maly samochodzik do omijania korkow;)

Data: 2011-12-30 10:26:07
Autor: Chris
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Micha艂 sirapacz Gut nabazgra艂(a):

[...]

Z przodu masz inn膮 stref臋 zgniotu i specjalnie tak si臋 艂ami wszystko :) co nie znaczy 偶e to bezpieczne auto :):):):)

Sam mia艂em tak kiedy艣 jak kole艣 mercem wjecha艂 w dup臋, u mnie 3 ryski na zde偶aku i nic wi臋cej a merc skasowany z przodu (atrapa do ch艂odnicy dosz艂a, 艣wiat艂a rozbite, maska pogi臋ta) nawet o艣wiadczenia nie chcia艂o mi si臋 pisa膰 bo u mnie straty 0 ...

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2011-12-30 12:09:23
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!

Z przodu masz inn膮 stref臋 zgniotu i specjalnie tak si臋 艂ami wszystko :)
co nie znaczy 偶e to bezpieczne auto :):):):)

艂amie to s艂owo klucz
tam sie zwin臋艂o jak folia:)
taka gesta harmonijka

Data: 2011-12-30 12:25:40
Autor: Pszemol
Samoch贸d na "2 lata" ?!
U偶ytkownik "Micha艂 sirapacz Gut" <michal@sircomp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jdk653$mbt$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Tak ma by膰!

Data: 2011-12-30 12:24:34
Autor: Pszemol
Samoch贸d na "2 lata" ?!
U偶ytkownik "Micha艂 sirapacz Gut" <michal@sircomp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jdjvti$kop$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Ty chyba nie rozumiesz fizyki...
Je艣li auto po wypadku wygl膮da jak nowe, to ca艂e si艂y bezw艂adno艣ci
posz艂y na pasa偶er贸w i ich ko艣ci...
Auto MA SI臉 zniszczy膰! S艂ysza艂e艣 o "strefach kontrolowanego zgniotu"?
To co sta艂o sie z daewoo wed艂ug Twojego opisu 艣wiadczy dobrze
o bezpiecze艅stwie tego auta.

Data: 2011-12-30 12:58:05
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!

[...]

no nie sadze - poldek to dosc miekki samochod - tyle ze ciezki.
to co sie stalo z matizem (jego maska) to z pewnoscia nie bylo dzialanie strefy kontrolowanego zgniotu.

sily bezwladnosci beda takie same w przyblizeniu. jesli auto wyglada jak nowe to znaczy ze dobrze zaprojektowane. albo to w co uderzylo bylo zdecydowanie bardziej miekkie.

Data: 2011-12-30 13:17:55
Autor: Pszemol
Samoch贸d na "2 lata" ?!
U偶ytkownik "Micha艂 sirapacz Gut" <michal@sircomp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jdk90c$n1h$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Je艣li kierowca po wypadku wysiad艂 bez szkody, drzwi si臋 w kabinie
nie zaci臋艂y a maska w harmoszk臋 zwini臋ta to JAK NAJBARDZIEJ
zadzia艂a艂y w艂a艣nie strefy kontrolowanego zgniotu a Ty nie wiesz co m贸wisz.

sily bezwladnosci beda takie same w przyblizeniu. jesli auto wyglada jak nowe to znaczy ze dobrze zaprojektowane. albo to w co uderzylo bylo zdecydowanie bardziej miekkie.

Pa艂a z fizyki. Strefa zgniotu powoduje 偶e wyhamowywanie na przeszkodzie
TRWA D艁U呕EJ a zatem przyspieszenie (w tym wypadku op贸藕nienia) s膮
zdecydowanie mniejsze ni偶 gdyby auto nie odkszta艂ci艂o si臋 tylko wyhamowa艂o
bez poch艂aniania energii na zgniatanie.

Data: 2011-12-30 13:54:33
Autor: RoMan Mandziejewicz
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Hello Micha,

Ty chyba nie rozumiesz fizyki...
Je秎i auto po wypadku wygl眃a jak nowe, to ca砮 si硑 bezw砤dno禼i
posz硑 na pasa縠r體 i ich ko禼i...
Auto MA SI zniszczy! S硑sza砮 o "strefach kontrolowanego zgniotu"?
To co sta硂 sie z daewoo wed硊g Twojego opisu 秝iadczy dobrze
o bezpiecze駍twie tego auta.
no nie sadze - poldek to dosc miekki samochod - tyle ze ciezki.

Ci昕ki? 1115kG to ci昕ki?

to co sie stalo z matizem (jego maska) to z pewnoscia nie bylo dzialanie
strefy kontrolowanego zgniotu.

Maska na pewno nie nalezy do stref zgniotu. Jedyne co, to ma nie
przebic przedniej szyby i odci辨 kierowcy g硂wy - dlatego si sk砤da.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-12-30 15:54:36
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!
no nie sadze - poldek to dosc miekki samochod - tyle ze ciezki.

Ci臋偶ki? 1115kG to ci臋偶ki?

e no nie mam juz w rodzinie caro ale o ile pamietam to z 1,5 tony to wazy

to co sie stalo z matizem (jego maska) to z pewnoscia nie bylo dzialanie
strefy kontrolowanego zgniotu.

Maska na pewno nie nalezy do stref zgniotu. Jedyne co, to ma nie
przebic przedniej szyby i odci膮膰 kierowcy g艂owy - dlatego si臋 sk艂ada.
tak ale jest roznica pomiedzy normalnym polamaniem maski a zwinieciem:)

Data: 2011-12-30 16:26:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Hello Micha,

no nie sadze - poldek to dosc miekki samochod - tyle ze ciezki.
Ci昕ki? 1115kG to ci昕ki?
e no nie mam juz w rodzinie caro ale o ile pamietam to z 1,5 tony to wazy

琹e pami阾asz.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-12-30 15:57:34
Autor: Micha艂 sirapacz Gut
Samoch贸d na "2 lata" ?!
zwracam honor - faktycznie tylko 1115....:))))))))))))))
matiz 780 :)

Data: 2011-12-30 17:48:56
Autor: Sebastian Kaliszewski
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Micha艂 sirapacz Gut wrote:
mechanicznie i naprawy bajka ale mialem przyjemnosc widziec tico po zderzeniu z poldkiem

Tico czy Matiza?

Akurat po艣r贸d maluch贸w Matiz w tamtych czasach dostawa艂 najwi臋cej gwiazdek za bezpiecze艅stwo.

[...]

Czyli zadzia艂a艂o jak trzeba.

og贸lnie dopoki masz anio艂a na ramieniu to i kaszlakiem i cieniasem i matizem mozna popyla膰.

sam kiedys chcia艂em sobie kupi膰 tico jako maly samochodzik do omijania korkow;)

Ale co innego Tico a co innego Matiz

pzdr
\SK

Data: 2011-12-29 12:11:41
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin XWindowsMen
[...]

Kup Lanosa. W razie czego da si臋 go tanio naprawi膰, ma w miar臋 normaln膮 wielko艣膰 i jest relatywnie bezpieczny (3 gwiazdki).

Escort jest tani, bo ulega biodegradacji. Unikaj ma艂ych popierdu艂ek w stylu AX/Saxo/106/205 itp. bo to s膮 auta, w kt贸rych po stosunkowo niewielkiej st艂uczce mo偶na wyl膮dowa膰 na intensywnej terapii -- koszmarnie niebezpieczne.

Data: 2011-12-29 13:33:23
Autor: pwz
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 13:11, to pisze:
Kup Lanosa. W razie czego da si臋 go tanio naprawi膰, ma w miar臋 normaln膮
wielko艣膰 i jest relatywnie bezpieczny (3 gwiazdki).
(...)

Popieram. Bardzo dobry pomys艂. Nawet gdyby (odpuka膰!) dany egzemplarz by艂 ju偶 mocno sfatygowany, da si臋 go tanio (w por贸wnaniu do 'zachodnich') aut doprowadzi膰 do u偶ywalno艣ci. Tanie cz臋艣ci, tani serwis.
pwz

Data: 2011-12-29 13:37:05
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 13:33, pwz pisze:
[...]

S艂ysza艂em, 偶e pali w granicach 10-11l... a przecie偶 to "tylko Lanos" :/ Prawda?

Data: 2011-12-29 13:50:11
Autor: pwz
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 13:37, XWindowsMen pisze:
[...]

M贸j stary (10 lat) Lanos pali艂 do 10 l w mie艣cie (i do 8 l w trasie), ale mia艂 silnik 1,6 - 105KM. Mo偶na postara膰 si臋 o Lanosa o mniejszej pojemno艣ci silnika, a najlepiej z gazem, wtedy nie takie straszne to spalanie.
pwz

Data: 2011-12-29 13:59:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Hello pwz,

Popieram. Bardzo dobry pomys. Nawet gdyby (odpuka!) dany egzemplarz
by ju mocno sfatygowany, da si go tanio (w por體naniu do
'zachodnich') aut doprowadzi do u縴walno禼i. Tanie cz甓ci, tani serwis.
S硑sza砮m, 縠 pali w granicach 10-11l... a przecie to "tylko Lanos" :/
Prawda?
M骿 stary (10 lat) Lanos pali do 10 l w mie禼ie (i do 8 l w trasie),
ale mia silnik 1,6 - 105KM. Mo縩a postara si o Lanosa o mniejszej pojemno禼i silnika, a najlepiej z gazem, wtedy nie takie straszne to spalanie.

Ale niekoniecznie mniejsza pojemno舵 silnika oznacza mniejsze spalanie
w mie禼ie... Poza tym - to mocno zalezy od stylu jazdy. Jak du縪
je糳zi砮m w trasy, to w mie禼ie je糳zi砮m znacznie spokojniej i
spalanie w miescie mia砮m nizsze ni trasach - dok砤dnie odwrotnie ni
u Ciebie - 秗ednio w mie禼ie 8, 秗ednio w trasie 10. Tyle, 縠 trasa
to by砤 w wi阫szo禼i A4.

Teraz je縟筷 w trasy rzadko i w efekcie spalanie w mie禼ie wzros硂 do
10 a jak si zapomn to i wi阠ej :(

--
Best regards,

Data: 2011-12-29 15:02:46
Autor: J.F
Samoch贸d na "2 lata" ?!
U偶ytkownik "XWindowsMen"  napisa艂 w wiadomo艣ci
S艂ysza艂em, 偶e pali w granicach 10-11l... a przecie偶 to "tylko Lanos" :/ Prawda?

a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
z silnikiem 0,7 ?

jak sie samochodu uzywa, to on pali, i tylko nubira pali za duzo :-)

J.

Data: 2011-12-29 15:22:37
Autor: PM
Samoch贸d na "2 lata" ?!

a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
z silnikiem 0,7 ?

jak sie samochodu uzywa, to on pali, i tylko nubira pali za duzo :-)

hyundai atos prime z 2000 z silnikiem 999
pali艂 jakie艣 max 7L w Pozna艅skich korkach.

Data: 2011-12-30 09:04:27
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 15:22, PM pisze:

hyundai atos prime z 2000 z silnikiem 999
pali艂 jakie艣 max 7L w Pozna艅skich korkach.

"Fajny"... ale nie za 3k

Data: 2011-12-30 09:24:03
Autor: PM
Samoch贸d na "2 lata" ?!

hyundai atos prime z 2000 z silnikiem 999
pali艂 jakie艣 max 7L w Pozna艅skich korkach.

"Fajny"... ale nie za 3k

no nie
za 3tys to masz cztery zetixy.

Data: 2011-12-29 15:30:49
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
z silnikiem 0,7 ?

Zapytalbym jaki pali? Uzytkowalem juz pare sztuk i zaden powyzej 10 litrow nie bral w miescie. Silniki od 1.5 do 2.0 benzynowe.

Dysiek

Data: 2011-12-29 19:53:52
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Zapytalbym jaki pali? Uzytkowalem juz pare sztuk i zaden powyzej 10 litrow
nie bral w miescie. Silniki od 1.5 do 2.0 benzynowe.

Np. Escort 1.6 16v 艂yka艂 mi w zimie pod 13l benzynki - doda膰 nale偶y, 偶e to wszystko w du偶ym mie艣cie, zakorkowanym, jazda zazwyczaj po "tr贸jk膮cie", praca, sklep, dom. Odcinki do ~12km do tego przemieszczanie si臋 z naciskiem na dynamiczne gdzie to tylko mo偶liwe. Z Focusem 1.8 jest podobnie +1l do przedstawionych warto艣ci.

Data: 2011-12-29 20:05:52
Autor: Rafa Grzelak
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Dysiek wrote:

> a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
> z silnikiem 0,7 ?
> Zapytalbym jaki pali? Uzytkowalem juz pare sztuk i zaden powyzej 10
litrow nie bral w miescie. Silniki od 1.5 do 2.0 benzynowe.

Fiatowskim 1.6 nie trzeba sie specjalnie starac, zeby wyjsc ponad 10l.

--
Pozdrawiam, Rafa.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-29 22:29:39
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Fiatowskim 1.6 nie trzeba sie specjalnie starac, zeby wyjsc ponad 10l.

To cienkie te silniki - Nissan Primera 2.0 benzyna, automat - max. 10 litrow w miescie i to zima [Wroclaw]. Inne - np. Honda Civic 1.5 znacznie ponizej 10 litrow.

Dysiek

Data: 2011-12-30 09:06:31
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 21:05, Rafa Grzelak pisze:

Fiatowskim 1.6 nie trzeba sie specjalnie starac, zeby wyjsc ponad 10l.

Wiesz mo縠 co w Palio montowali? Co wi阠ej mo縠sz powiedzie? Osi眊i 秗ednio mnie interesuj... raczej to by tyle nie chla... Wiem, wiem... na powietrze to 縜den nie b阣zie je糳zi - tylko takie sondowanie robi :)

Data: 2011-12-30 09:27:57
Autor: PM
Samoch骴 na "2 lata" ?!

Wiesz mo縠 co w Palio montowali? Co wi阠ej mo縠sz powiedzie? Osi眊i 秗ednio mnie interesuj... raczej to by tyle nie chla... Wiem, wiem... na powietrze to 縜den nie b阣zie je糳zi - tylko takie sondowanie robi :)

przeciez pisa砮m縠 palio 1999 1,2 8v spala ponad 10L LPG w miescie,
trasa to jakie 8L (minimum).

bez sensu - bo moc i komfort pod psem.

Data: 2011-12-30 11:27:42
Autor: J.F
Samoch骴 na "2 lata" ?!
U縴tkownik "XWindowsMen"  napisa w
W dniu 29.12.2011 21:05, Rafa Grzelak pisze:
Fiatowskim 1.6 nie trzeba sie specjalnie starac, zeby wyjsc ponad 10l.
Wiesz mo縠 co w Palio montowali?

1.6 100KM i 1.4 ... mniej KM :-)

Co wi阠ej mo縠sz powiedzie? Osi眊i 秗ednio mnie interesuj... raczej to by tyle nie chla... Wiem, wiem... na powietrze to 縜den nie b阣zie je糳zi - tylko takie sondowanie robi :)

Jak sie koniki pogania to one potem spocone i duzo pija :-)

Uwazaj - w Polsce byl tylko Palio Weekend - kombi.
Teraz sciagaja takze Palio - krotsze.

No i blizniacza do palio - siena. sedan.

O klime w nich trudno.

J.

Data: 2011-12-29 20:27:59
Autor: J.F.
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Dnia Thu, 29 Dec 2011 15:30:49 +0100, Dysiek napisa(a):
a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
z silnikiem 0,7 ?

Zapytalbym jaki pali?

Kazden jeden benzyniak, z wyjatkiem malucha
Uzytkowalem juz pare sztuk i zaden powyzej 10 litrow nie bral w miescie. Silniki od 1.5 do 2.0 benzynowe.

do * takie uzytkowanie :-)

J.

Data: 2011-12-30 18:40:24
Autor: Artur Ma秎眊
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 15:30, Dysiek pisze:
a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
z silnikiem 0,7 ?

Zapytalbym jaki pali? Uzytkowalem juz pare sztuk i zaden powyzej 10 litrow
nie bral w miescie. Silniki od 1.5 do 2.0 benzynowe.

Nie wiem jak LPG (od dawna tego w zasadzie nie u縴wam, ale LPG
musi pali wi阠ej ni benzyny), ale na benzynie 10 to standard
- z tym, 縠 zale縴 silnie to od trasy. Podawa砮m par dni temu
wyniki z DC - jedna trasa 11 km i 10l/100km., druga 17km
i 8l/100km. ~10 niezale縩ie od pojemno禼i (raz troch mniej,
raz ciut wi阠ej, no jak kto si postara to wi阠ej te si uda,
pojemno禼i od 1.3 w g髍), ~8 to ju zale縴 od samochody/pojemno禼i
i stylu jazdy.

Data: 2011-12-30 17:57:37
Autor: Sebastian Kaliszewski
Samoch贸d na "2 lata" ?!
J.F wrote:
U偶ytkownik "XWindowsMen"  napisa艂 w wiadomo艣ci
S艂ysza艂em, 偶e pali w granicach 10-11l... a przecie偶 to "tylko Lanos" :/ Prawda?

a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
z silnikiem 0,7 ?

Swiftolot 1.3 -- o艣miu zim膮 nie przekracza艂, na trasie <6. Przy ostrej je藕dzie nadal <7.

\SK

Data: 2011-12-30 19:16:50
Autor: J.F
Samoch贸d na "2 lata" ?!
U偶ytkownik "Sebastian Kaliszewski"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j761t8-o1c.ln1@bozon.softax.pl...
J.F wrote:
a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
z silnikiem 0,7 ?

Swiftolot 1.3 -- o艣miu zim膮 nie przekracza艂, na trasie <6. Przy ostrej je藕dzie nadal <7.

A co wy wiecie o ostrej jezdzie :-)

J.

Data: 2011-12-29 20:04:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
Samoch贸d na "2 lata" ?!

U偶ytkownik "pwz" <pwz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jdhmmk$tbm$1node2.news.atman.pl...
[...]

ju偶 widze, jak mu Lanos pali 6-7 litr贸w LOL
W mie艣cie ze藕re spokojnie 10litr贸w, a na trasie wcale nie wiele mniej, je艣li b臋dzie chcia艂 jecha膰 ~120km/h

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

U偶ywane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na 艣mieci - 120L - 40z艂

Data: 2011-12-29 20:19:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Hello Kuba,

W dniu 2011-12-29 13:11, to pisze:
Kup Lanosa. W razie czego da si go tanio naprawi, ma w miar normaln
wielko舵 i jest relatywnie bezpieczny (3 gwiazdki).
Popieram. Bardzo dobry pomys. Nawet gdyby (odpuka!) dany egzemplarz by
ju mocno sfatygowany, da si go tanio (w por體naniu do 'zachodnich') aut doprowadzi do u縴walno禼i. Tanie cz甓ci, tani serwis.
ju widze, jak mu Lanos pali 6-7 litr體 LOL

W trasie pokonywanej p硑nnie? Bez problem體. M骿 rekord to 6.24l/100km
przy wakacyjnym przeje糳zie z Bieszczad na Mazury. Jazda prawie stale
niemal pustymi drogami wojew骴zkimi. Przy je縟縤e normalnej: G硊bczyce
(ostatnie tankowanie) - Wiede - Opole (zn體 tankowanie) przejechane
r體no 700km i zatankowane po powrocie pod korek 49 litr體 - wychodzi
7l/100km. W Czechach troch autostrad - og髄nie jazda z pr阣ko禼iami
przepisowymi do +10km/h.

W mie禼ie ze紃e spokojnie 10litr體,

Niespokojnie - 10l/100km to ju dynamiczna jazda. Ale mozna spali i
wi阠ej, tylko szkoda opon ;)

a na trasie wcale nie wiele mniej, je秎i b阣zie chcia jecha
~120km/h

120km/h to w砤snie 7l/100km. 13l/100km to _秗ednia_ na autostradzie,
przy normalnym ruchu w dzie powszedni i je糳zie jak tylko si da
mozliwie najszybciej.
Maksymalnie 16.5l/100km na autostradzie przy pedale w pod硂dze i
pr阣ko禼i maksymalnej.

Stosunkowo ma硂 je糳zi砮m po zwyk硑ch drogach, 縠by poda 秗ednie
spo縴cie przy dynamicznej je糳zie na nich - moje trasy, to by砤
g丑wnie A4 :( Ale na trasie Opole - Szczecin - Opole (kawa砮k A4,
reszta 3 i S3) przy je糳zie dynamicznej (szczecin-Opole 4h45m) by硂 to
ok. 10l/100km.

ednia wieloletnia (8 lat) z czas體 gdy je糳zi砮m g丑wnie w trasy i
robi砮m rocznie ok. 30kkm, wynosi砤 9.3l/100km.

--
Best regards,

Data: 2011-12-29 20:37:52
Autor: Kuba \(aka cita\)
Samoch骴 na "2 lata" ?!

U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:8843456356$20111229201920squadack.com...
ednia wieloletnia (8 lat) z czas體 gdy je糳zi砮m g丑wnie w trasy i
robi砮m rocznie ok. 30kkm, wynosi砤 9.3l/100km.

to tylko potwierdza moj teze. Oczywi禼ie wszystko co powy縠j napisa砮 jest pewnie prawd, ale wszystko zale縴 od stylu jazdy.
Skoro jednak 秗ednia wysz潮 Ci >9 litr體, a 6,24 jest rekordem na trasie - to jakby na ten samoch骴 nie patrze, ale do najoszcz阣niejszych nie nale縴, bior眂 pod uwage, ze nie jest specjalnie ci昕ki, du縴, czy mocny...
Jako samoch骴 do t硊czenia - nie mam nic przeciwko, ale mimo wszystko jest wiele ciekazwszych samochod體, przy okazji wygodniejszych i oszcz阣niejszych.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka +  Lisica
Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
Volvo FL618 '97 250KM

U縴wane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na 秏ieci - 120L - 40z

Data: 2011-12-29 20:51:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Hello Kuba,

[...]

Przy ponad po硂wie jazdy na A4 - nie zapominaj. To znacz眂o podnosi
spo縴cie.

a 6,24 jest rekordem na trasie - to jakby na ten samoch骴 nie
patrze, ale do najoszcz阣niejszych nie nale縴,

Spokojnie - podalem Ci inn tras - 7l/100km bez specjalnych wyrzecze
- jazda przepisowa.

bior眂 pod uwage, ze nie jest specjalnie ci昕ki, du縴, czy mocny...

Jest zdecydowanie za mocny jak na swoj malutka mas i jednak bardzo
klasyczne zawieszenie.

Jako samoch骴 do t硊czenia - nie mam nic przeciwko, ale mimo wszystko jest
wiele ciekazwszych samochod體, przy okazji wygodniejszych i oszcz阣niejszych.

I znacznie dro縮zych. W 1999 roku nowego samochodu kompaktowego z
silnikiem 106KM za 34450PLN poza Lanosem nie kupi砮. Wtedy te lepsze
kosztowa硑 50-60+ kPLN.

--
Best regards,

Data: 2011-12-29 21:13:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
Samoch骴 na "2 lata" ?!

U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:8946764285$20111229205109squadack.com...

I znacznie dro縮zych. W 1999 roku nowego samochodu kompaktowego z
silnikiem 106KM za 34450PLN poza Lanosem nie kupi砮. Wtedy te lepsze
kosztowa硑 50-60+ kPLN.

dobra dobra ... teraz rozmawiamy o samochodach za jedn wyp潮t...

Data: 2011-12-29 19:44:43
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Kup Lanosa. W razie czego da si臋 go tanio naprawi膰, ma w miar臋 normaln膮
wielko艣膰 i jest relatywnie bezpieczny (3 gwiazdki).

Najrozs膮dniejszy wyb贸r w tej cenie, popieram.
Zreszt膮 to samo pr贸buje wyperswadowa膰 kole偶ance. Chce na 1 samoch贸d kupi膰 czento, srejczento czy inny shit ze stref膮 kontrolowanego zgniotu ko艅cz膮cej si臋 z silnikiem w baga偶niku ;-)

Data: 2011-12-30 04:12:46
Autor: Grejon
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 19:44, Maciek pisze:

Najrozs眃niejszy wyb髍 w tej cenie, popieram.
Zreszt to samo pr骲uje wyperswadowa kole縜nce. Chce na 1 samoch骴
kupi czento, srejczento czy inny shit ze stref kontrolowanego zgniotu
ko馽z眂ej si z silnikiem w baga縩iku ;-)

Kolega pope硁i ten b潮d - kupi od wujka Seicento, bo "tanie cz甓ci". Mo縠 i tanie ale sypa硂 si bardziej ni moja stara Megane z 2-krotnie wi阫szym przebiegiem. :)

Data: 2011-12-30 09:03:09
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 19:44, Maciek pisze:
[...]

Z ch臋ci膮... ale nie wiem...raty w postaci ci膮gni臋cia z sob膮 stacji CPN... 艣rednio mnie to bawi...

Data: 2011-12-30 09:09:49
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 13:11, to pisze:

[...]

W艂a艣nie... troch臋 si臋 gryz臋... bo za ten bud偶et to mam wyb贸r albo kupi膰 ciut nowsz膮 "popierd贸艂k臋" albo trafi臋 na co艣 wi臋kszego (Nexia/Palio/itp.) o wzgl臋dnie chyba lipnym stanie :/

Data: 2011-12-30 11:01:07
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W砤秐ie... troch si gryz... bo za ten bud縠t to mam wyb髍 albo kupi ciut nowsz "popierd蟪k" albo trafi na co wi阫szego (Nexia/Palio/itp.) o wzgl阣nie chyba lipnym stanie :/

Poszukaj jeszcze Hyundai Pony z silnikiem 1.5 benzyna. Czesto mozna kupic juz z instalacja gazowa. Za 3 tys bedzie w niezlym stanie, czesci sa w rozsadnych cenach, auto wygodne i strefa zgniotu nie konczy sie na bagazniku :-)

Dysiek

Data: 2011-12-30 13:03:26
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Dysiek
[...]

Raczej w艂a艣nie tam si臋 ko艅czy, no chyba, 偶e masz na my艣li uderzenie w ty艂 -- wtedy ko艅czy si臋 na silniku. ;>

Data: 2011-12-30 23:07:50
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 30.12.2011 11:01, Dysiek pisze:

[...]
:-)

My秎a砮m o Pony a napisa砮m Sunny :P Wygl眃a OK... kwestia czy kto ma co jeszcze do dodanie na jego temat?

Data: 2011-12-31 09:56:27
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!

[...]

Mialem i jezdzilem - dobre i niezawodne wozidlo. Gaz znosi bardzo dobrze - nigdy nie bylo problemow.

Dysiek

Data: 2011-12-31 19:28:51
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 31.12.2011 09:56, Dysiek pisze:

My秎a砮m o Pony a napisa砮m Sunny :P Wygl眃a OK... kwestia czy kto ma co
jeszcze do dodanie na jego temat?

Mialem i jezdzilem - dobre i niezawodne wozidlo. Gaz znosi bardzo dobrze -
nigdy nie bylo problemow.

Jaki silnik? Pami阾asz?

Data: 2012-01-01 13:10:21
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Mialem i jezdzilem - dobre i niezawodne wozidlo. Gaz znosi bardzo dobrze -
nigdy nie bylo problemow.

Jaki silnik? Pami阾asz?

1.5 benzyna

Dysiek

Data: 2012-01-03 07:14:48
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Dysiek
1.5 benzyna

http://www.euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36.aspx

Pony raczej lepszy nie jest... ;)

Data: 2011-12-29 12:13:12
Autor: Krzysiek Kielczewski
Samoch贸d na "2 lata" ?!
On 2011-12-29, XWindowsMen <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> wrote:

1) Ma je糳zi - nie wygl眃a.
2) Osi眊i mnie nie interesuj...niech tylko b阣zie ciut szybszy od mojego roweru.
3) Chcia砨ym co w gazie... aczkolwiek przy moich przebiegach nie b阣 si upiera. Byle nie chla wi阠ej jak 6-7l/100km
4) Tak... wiem, za 3ooo PLN to mog co najwy縠j dobry rower kupi a nie samoch骴... ale naprawd, mog "zdzier縴" 縠 tu "troch" rdzy i tam co do poklepania...byle nie by klejony z 3w1 auto.

Kup co w dobrym stanie za 1500z i 1500 zostaw na naprawy.

Pzdr,
Krzysiek Kie砪zewski

Data: 2011-12-29 12:23:09
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Krzysiek Kielczewski
Kup co艣 w dobrym stanie za 1500z艂 i 1500 zostaw na naprawy.

A ile na rehabilitacje po st艂uczce autem za 1500? ;)

Data: 2011-12-29 13:27:15
Autor: PM
Samoch贸d na "2 lata" ?!

A ile na rehabilitacje po st艂uczce autem za 1500? ;)

tyle samo.

Data: 2011-12-29 12:29:20
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin PM
A ile na rehabilitacje po st艂uczce autem za 1500? ;)

tyle samo.

Masz na my艣li pogrzeb? To raczej te偶 wi臋cej kosztuje...

Data: 2011-12-29 13:48:08
Autor: PM
Samoch贸d na "2 lata" ?!
A ile na rehabilitacje po st艂uczce autem za 1500? ;)

tyle samo.

st艂uczka jak sama nazwa wskazuje jest bez ofiar.

Masz na my艣li pogrzeb? To raczej te偶 wi臋cej kosztuje...

wi臋cej ni偶 co? inny pogrzeb?

Data: 2011-12-29 12:50:51
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin PM
st艂uczka jak sama nazwa wskazuje jest bez ofiar.

Co konkretnie w nazwie wskazuje na brak ofiar?

Data: 2011-12-29 14:31:25
Autor: Pszemol
Samoch贸d na "2 lata" ?!
U偶ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4efc622b$0$1459$65785112news.neostrada.pl...
begin PM

st艂uczka jak sama nazwa wskazuje jest bez ofiar.

Co konkretnie w nazwie wskazuje na brak ofiar?

Zwykle nie okre艣la si臋 taki st艂uczk膮 tylko wypadkiem.
Nie m贸w, 偶e nie wiedzia艂e艣.

Data: 2011-12-29 13:34:41
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin Pszemol
st艂uczka jak sama nazwa wskazuje jest bez ofiar.

Co konkretnie w nazwie wskazuje na brak ofiar?

Zwykle nie okre艣la si臋 taki st艂uczk膮 tylko wypadkiem. Nie m贸w, 偶e nie
wiedzia艂e艣.

Chyba Ci si臋 z kolizj膮 pomyli艂o. Poza tym to okre艣lenie ustawowe, a nie potoczne.

Data: 2011-12-29 15:00:16
Autor: PM
Samoch贸d na "2 lata" ?!

Chyba Ci si臋 z kolizj膮 pomyli艂o. Poza tym to okre艣lenie ustawowe, a nie
potoczne.

potoczne to mo偶e by膰 np. "przyjebanie" - kolizja, "rozjebanie si臋"- powa偶na kolizja ;-))
ale do rzeczy:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2524248

NIEGRO殴NY wypadek samochodowy禄

niestety stoi to w sprzeczno艣ci z ustawow膮 definicj膮 "wypadku", kt贸ry z definicji nie mo偶e by膰 niegro偶ny.
ale skoro przed chwil膮 sugerowa艂e艣, 偶e ustawowa regulacja Ci nie le偶y to dostosuj si臋 do zasad ze SJP.

Data: 2011-12-29 15:19:53
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin PM
[...]

W艂a艣nie o to chodzi -- niegro藕ny w normalnym samochodzie, gro藕ny w popierdu艂ce. S艂ysza艂e艣 kiedy艣 o czym艣 takim, jak skr贸t my艣lowy?

Data: 2011-12-29 17:31:30
Autor: nazgul
Samoch贸d na "2 lata" ?!

ale do rzeczy:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2524248

NIEGRO殴NY wypadek samochodowy禄

W艂a艣nie o to chodzi -- niegro藕ny w normalnym samochodzie, gro藕ny w
popierdu艂ce.

co Ty chrzanisz?
napisa艂e艣:
"A ile na rehabilitacje po st艂uczce autem za 1500?"

jak w aucie za 1500z艂 masz st艂uczk臋 to masz potocznie st艂uczk臋 lub niegro藕ny wypadek i ju偶. Ze st艂uczki nie zrobi si臋 wypadek.

S艂ysza艂e艣 kiedy艣 o czym艣 takim, jak skr贸t my艣lowy?

S艂ysza艂em. To jest wtedy jak o czym艣 chwilk臋 pomy艣lisz, gl臋dzisz o tym bez 艂adu i sk艂adu, a potem wyobra偶asz sobie, 偶e wszyscy odgadn膮 o co ci chodzi i jeszcze b臋d膮 potakiwa膰.

Domy艣lam si臋 偶e chodzi Ci o to, 偶e takie samo zdarzenie drogowe b臋dzie milsze dla kierowcy samochodu za 30.000 ni偶 za 3.000, no i racja.

ale po co brniesz w podwa偶anie sensu s艂owa "st艂uczka"?

Data: 2011-12-29 22:19:03
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin nazgul
S艂ysza艂e艣 kiedy艣 o czym艣 takim, jak skr贸t my艣lowy?

S艂ysza艂em.

Chyba jednak nie.

偶e wszyscy odgadn膮 o co ci
chodzi i jeszcze b臋d膮 potakiwa膰.

W miar臋 inteligentni nie maj膮 problem贸w.

Data: 2011-12-30 07:42:32
Autor: PM
Samoch贸d na "2 lata" ?!

begin nazgul

[...]

z potakiwaniem? chyba maj膮, albo si臋 nie odezwali ;-)

Tradycyjnie zje偶dzasz na manowce dyskusji.
Ja podtrzymuj臋 tez臋: po st艂uczce (w oboj臋tnie jakim samochodzie) nie trafiasz na rehabilitacj臋. Trzymaj si臋 znaczenia s艂贸w
bo zaraz powiesz "mocz" a myslec b臋dziesz np o wodzie w wazonie na cmentarzu.

Data: 2011-12-30 12:52:53
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin PM
W miar臋 inteligentni nie maj膮 problem贸w.

z potakiwaniem?

Z rozumieniem prostych zda艅 po polsku. G艂upi oczywistego skr贸tu my艣lowego niestety nie ogarnie. U偶y艂em wyrazu "st艂uczka" celowo, 偶eby podkre艣li膰 niewielkie skutki takiego zdarzenia w wi臋kszo艣ci innych aut. Jak wida膰 niekt贸rych to przeros艂o.

Data: 2012-01-04 22:36:25
Autor: nazgul
Samoch贸d na "2 lata" ?!

[...]

doskonale wiem co chcesz wykrztusi膰, ale wysil si臋 i napisz po polsku.

np. jak my艣lisz "samoch贸d" to piszesz "samoch贸d"
a nie "kalafior"

Data: 2011-12-29 12:31:08
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 12:13, Krzysiek Kielczewski pisze:

Kup co w dobrym stanie za 1500z i 1500 zostaw na naprawy.

Te tak my秎a砮m... ale jak w dobrym stanie to po co naprawia? :)
Jakie pomys硑? Nikt nie poleca 縜dnego VW!?

Data: 2011-12-29 12:36:38
Autor: Chris
Samoch骴 na "2 lata" ?!
XWindowsMen nabazgra(a):

W dniu 29.12.2011 12:13, Krzysiek Kielczewski pisze:
Kup co w dobrym stanie za 1500z i 1500 zostaw na naprawy.
Te tak my秎a砮m... ale jak w dobrym stanie to po co naprawia? :)
Jakie pomys硑? Nikt nie poleca 縜dnego VW!?

Bo za 3000 nie kupisz passata tdi :)

ps. poszukaj jeszcze nissana micra ... auta nie do zajechania

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by硂 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa縠nie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2011-12-30 09:16:10
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 12:36, Chris pisze:

ps. poszukaj jeszcze nissana micra ... auta nie do zajechania

Wszystkie generacje? K11 ju mog za 2,5k dosta... wszystko fajnie pi阫nie... nawet by mi odpowiada... Tylko 縠 "to" mi naopowiada o strefach zgniotu i jo :/

Data: 2011-12-30 09:30:41
Autor: Chris
Samoch骴 na "2 lata" ?!
XWindowsMen nabazgra(a):

[...]

Brat je糳zi Micr przez par lat (chyba 6 albo 7), mia przy tym par st硊czek (縜dna z jego winy i 縜dna powa縩a, typowo miejskie) i opr骳z strat na blacharce nic z tym autem nie by硂 robione opr骳z wymiany oleju, klock體 i lania paliwa .. kolega te mia micr i pozby si jej tylko dla tego 縠 wyprowadzi si na sta砮 do Szwajcarii i gdyby nie to dalej by ni je糳zi (tak m體i)
Ja i brat mamy pod 2m wzrostu i autko spokojnie mie禼i硂 dw骳h wysokich + dwie osoby z ty硊  + baga縠 jak trzeba by硂 gdzie pojecha na urlop :)

Data: 2011-12-30 10:57:59
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
ps. poszukaj jeszcze nissana micra ... auta nie do zajechania

Wszystkie generacje? K11 ju mog za 2,5k dosta... wszystko fajnie pi阫nie... nawet by mi odpowiada... Tylko 縠 "to" mi naopowiada o strefach zgniotu i jo :/

Micra K11 to faktycznie fajne auto, uczylem sie nia na prawko - i tu sie klania jedna rzecz - sprawdz czy ta wymarzona K11 nie jezdzila jako L.

Dysiek

Data: 2011-12-29 13:04:32
Autor: Krzysiek Kielczewski
Samoch贸d na "2 lata" ?!
On 2011-12-29, XWindowsMen <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> wrote:

Kup co w dobrym stanie za 1500z i 1500 zostaw na naprawy.

Te tak my秎a砮m... ale jak w dobrym stanie to po co naprawia? :)

N體ka sztuka to to nie b阣zie i psu si b阣zie. Dodam jeszcze jedno:
szukaj popularnego, cz甓ci ta駍ze.

Pzdr,
Krzysiek Kie砪zewski

Data: 2011-12-30 09:12:38
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 13:04, Krzysiek Kielczewski pisze:

N體ka sztuka to to nie b阣zie i psu si b阣zie. Dodam jeszcze jedno:
szukaj popularnego, cz甓ci ta駍ze.

To pozostaje mi Golf/Astra/Punto itp.

Data: 2011-12-30 10:58:58
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!

N體ka sztuka to to nie b阣zie i psu si b阣zie. Dodam jeszcze jedno:
szukaj popularnego, cz甓ci ta駍ze.

To pozostaje mi Golf/Astra/Punto itp.

Golf II jesli juz a i tak moze byc ciezko, Astra z lat '90 mega gnije a Punto to nie wiem :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2011-12-31 01:14:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
Samoch贸d na "2 lata" ?!
On 2011-12-30, XWindowsMen <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> wrote:

N體ka sztuka to to nie b阣zie i psu si b阣zie. Dodam jeszcze jedno:
szukaj popularnego, cz甓ci ta駍ze.

To pozostaje mi Golf/Astra/Punto itp.

No mniej-wi阠ej. Astry z tego przedzia硊 cenowego gnij (sam mam tak do
sprzedania, za 1.5kpln) Jak golfy  i punciaki - nie wiem. Wozide砶o na
dwa lata raczej kupisz w tym przedziale cenowym, pytanie tylko ile
b阣ziesz musia w mi阣zyczasie do硂縴.

Pzdr,
Krzysiek Kie砪zewski

Data: 2012-01-02 21:09:12
Autor: Adam P砤szczyca
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Sat, 31 Dec 2011 01:14:47 +0100, Krzysiek Kielczewski napisa(a):

No mniej-wi阠ej. Astry z tego przedzia硊 cenowego gnij (sam mam tak do
sprzedania, za 1.5kpln)
Jakby mia砤 gaz... ;)

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P砤szczyca (+48 502) 122 688

Data: 2011-12-29 12:35:40
Autor: PM
Samoch骴 na "2 lata" ?!

Kup co w dobrym stanie za 1500z i 1500 zostaw na naprawy.

o w砤秐ie
zapomnia砮m o citroenie ZX
kt髍y to jest super samochodem
w wersji bardzo taniej ale z widokiem na p罂niejsze danie w ko舵:
http://otomoto.pl/citroen-zx-tani-i-warto-polecam-C22166399.html

a ten to ju wypas:
http://allegro.pl/citroen-zx-1-9-disel-kombi-tanio-i2004252119.html

oczywi禼ie jak to w ZX, AX, R19, Peugeot 205 itp. sprawdzi tyln belk bo si sypie.

Data: 2011-12-29 12:25:43
Autor: to
Samoch骴 na "2 lata" ?!
begin PM
o w艂a艣nie
zapomnia艂em o citroenie ZX
kt贸ry to jest super samochodem
w wersji bardzo taniej ale z widokiem na p贸偶niejsze danie w ko艣膰:

I to w sensie dos艂ownym, d艂uuugo b臋d膮 si臋 zrasta膰:

http://www.youtube.com/watch?v=nX7_4dgIOkA

PS. We wszystkich testach, kt贸re poda艂em w tym w膮tku wyst臋puj膮 auta nowe, a nie przegnite 20-letnie.

Data: 2011-12-29 16:02:14
Autor: Staszek Sosenko
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 13:25, to pisze:

I to w sensie dos艂ownym, d艂uuugo b臋d膮 si臋 zrasta膰:

http://www.youtube.com/watch?v=nX7_4dgIOkA

PS. We wszystkich testach, kt贸re poda艂em w tym w膮tku wyst臋puj膮 auta nowe,
a nie przegnite 20-letnie.

Ju偶 nie dramatyzuj.

"A minor head injury is possible, but not life threatening, also, lower leg injuries are possible, but again, aren't life threatening."

W crash-te艣cie bra艂a udzia艂 wersja przedliftowa bez poduszki. W por贸wnaniu do przytoczonych przez Ciebie test贸w Saxo, SC i innych wynalazk贸w IMO ZX wypada ca艂kiem nie藕le.

Niestety trzeba powzi膮膰 jaki艣 kompromis. Id膮c Twoim tokiem my艣lenia powinien kupi膰 za te trzy klocki Volvo 240 ;)

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Kr贸lewskie Miasto Krak贸w ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-12-29 18:37:35
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Thu, 29 Dec 2011 16:02:14 +0100, Staszek Sosenko napisa(a):

Niestety trzeba powzi辨 jaki kompromis. Id眂 Twoim tokiem my秎enia powinien kupi za te trzy klocki Volvo 240 ;)

Co wcale nie jest niemozliwe i nie musi byc glupim pomyslem...

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-30 01:01:41
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 18:37, Maciek pisze:

Niestety trzeba powzi辨 jaki kompromis. Id眂 Twoim tokiem my秎enia
powinien kupi za te trzy klocki Volvo 240 ;)
Co wcale nie jest niemozliwe i nie musi byc glupim pomyslem...

"Ogl眃a砮m" w internecie... jak dla mnie bajka... lubi ten skandynawski-kanciasty wyraz twarzy :) Tylko, 縠 ssie... i to niby co bli縠j 11-12l :(

Data: 2012-01-01 21:37:10
Autor: Maciek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Dnia Fri, 30 Dec 2011 01:01:41 +0100, XWindowsMen napisa(a):

"Ogl眃a砮m" w internecie... jak dla mnie bajka... lubi ten skandynawski-kanciasty wyraz twarzy :) Tylko, 縠 ssie... i to niby co bli縠j 11-12l :(

Szukaj 80-konnego diesla. Pzypuszczam, ze ponad 7-8 nie spali.

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-29 22:26:59
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
"A minor head injury is possible, but not life threatening, also, lower leg injuries are possible, but again, aren't life threatening."

Ciezko zeby amputacja nogi spowodowala smierc ;-)

Dysiek

Data: 2011-12-29 12:56:23
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 12:35, PM pisze:

[...]

Naprawd warto? Jest sens w takie co si pakowa? Pytam bo si nie znam...700 PLN za auto? Z tego nie zrobi si skarbonka jak z F125p?

Data: 2011-12-29 13:14:35
Autor: PM
Samoch骴 na "2 lata" ?!

[...]

mia砮m ze 4 lata temu zx 1.9td z 94r przebieg ze 300kkm kupiony za 2500 i w sumie dzia.
belk sprawna kupi砮m za 150z i ok ;-)

tani i  nie powinien gni.
reasumujac warto.
zw砤szcza 1.9TD - nawet zrywny lub D - oszcz阣ny do舵.

Data: 2011-12-30 09:11:39
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 13:14, PM pisze:

[...]

Cz甓ci zamienne? Nie ma z nim problem體 w warsztacie? Troch jak z kosmosu wygl眃a... Hydraulika si nie sypie?

Data: 2012-01-04 22:27:32
Autor: nazgul
Samoch贸d na "2 lata" ?!

reasumujac warto.
zw艂aszcza 1.9TD - nawet zrywny lub D - oszcz臋dny do艣膰.

Cz臋艣ci zamienne? Nie ma z nim problem贸w w warsztacie?

z ZX??? to by艂a francuska podr贸ba golfa - 偶adnych problem贸w.

Troch臋 jak z > kosmosu wygl膮da...

no juz nie marud藕

Hydraulika si臋 nie sypie?

po raz hydraulika w citroenach si臋 nie sypie
po dwa w ZX nie ma hydrauliki (opr贸cz wspomagania kierownicy).

Data: 2011-12-30 20:30:36
Autor: Nex@pl
Samoch骴 na "2 lata" ?!

Kup co w dobrym stanie za 1500z i 1500 zostaw na naprawy.

Pzdr,
Krzysiek Kie砪zewski

VW Scirocco II, spokojnie do 1000 co dostaniesz z lpg, ew. gaznik czy inne elementy to golf 1/2, wiec najtaniej niemalze.

Data: 2011-12-29 18:53:25
Autor: Hants
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Hyundai Accent, albo Lantra z gazem.

Data: 2011-12-30 09:01:57
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 19:53, Hants pisze:
Hyundai Accent, albo Lantra z gazem.

Co艣 wi臋cej? Widz臋, 偶e to tanie jest i jeszcze na warsztat wystarczy... jakie艣 "-"... ewe. "+"!?

Data: 2011-12-29 19:59:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
Samoch贸d na "2 lata" ?!

[...]

Za 4tys z艂 moge sprzeda膰 Ci Megane '97
1,6 8V LPG
Klima (sprawna)
Centralny, el szyby
Samoch贸d sprawny, je偶dz膮cy na codzien, spala ok 8l LPG/100km
Dwa komplety opon.

Do zrobienia - reperaturki tylnych nadkoli.
Cena 4000 bez negocjacji. Generalnie nie mam plan贸w sprzeda偶y, wiec zupe艂nie mi nie zale偶y. Samoch贸d nale偶y do mojej dziewczyny. Przebieg ~230tys

Data: 2011-12-29 23:16:18
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Thu, 29 Dec 2011 10:16:58 +0100, XWindowsMen napisa(a):

Moje 0,03 PLN.

Daewoo Lanos/Tico/Nexia

Lanos i Nexia tak.

Fiat Cinquecento/Punto/Tipo/Uno/Siena/Palio

Palio jest OK.

Ford Escort ("m骿" faworyt...dobre wyposa縠nie za relatywnie ma砮 pieni眃ze... gdzie jest haczyk?)

Rdza zre go zywcem, ale jak trafisz utrzymany egzemplarz, to jezdzi fajnie.
Tylko ze 1.6 jest paliwozerny, a 1.3 strasznie mulowaty. Nie wiem jak z
dieslem.

Sierra

Do muzeum.

Opel Astra

Pierwsze jedynki byly ponoc najbardziej niezawodne. Uwaga na rdze.

Kadett

Muzeum.

Skoda Felicia/Favorit

Tak, proste i solidne. Felicia 1,9D godna polecenia.

Volvo... mo縠 jakie stare?

Jak najbardziej, tylko ciezko bedzie znalezc za te pieniadze.

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-29 23:56:51
Autor: Adam P砤szczyca
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Thu, 29 Dec 2011 23:16:18 +0100, Maciek napisa(a):

Sierra
Do muzeum.
Wiesz, na takim 硂縰z baldahimem, co nieraz w muzeach pa砤cowych sa mo縩a
si nie糽e wyspa. A Sierra je糳zi, je糳zi...

Data: 2011-12-30 00:38:31
Autor: J.F.
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Thu, 29 Dec 2011 23:56:51 +0100, Adam P砤szczyca napisa(a):
[...]

Juz nie, bo ma 20 lat i nawet jej korozja dala rade :-)
Poza tym nie ma klimy :-)

J.

Data: 2012-01-02 21:10:56
Autor: Adam P砤szczyca
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Fri, 30 Dec 2011 00:38:31 +0100, J.F. napisa(a):

A Sierra je糳zi, je糳zi...

Juz nie, bo ma 20 lat i nawet jej korozja dala rade :-)

Ju ma nowe progi :D

Poza tym nie ma klimy :-)

No niestety. Ale mia砮m na oku tak z klim :D

Data: 2011-12-30 08:24:58
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Thu, 29 Dec 2011 23:56:51 +0100, Adam P砤szczyca napisa(a):

A Sierra je糳zi, je糳zi...

Ja wiem i zreszta lubie scierki, tyko ze trafienie jej w dobrym stanie, za
kase podana przez watkotworce graniczy chyba z cudem.

No chyba ze w latach 80. Ford lepiej zabezpieczal elementy nosne nadwozia.

Masz Sierre? Napisz, jak sie sprawuje.

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-30 11:48:40
Autor: J.F
Samoch骴 na "2 lata" ?!
U縴tkownik "Maciek"  napisa w wiadomo禼i grup
[...]

Ogolnie blachy lepiej zabezpieczal, jak bylo z nosnymi to nie wiem.

Masz Sierre? Napisz, jak sie sprawuje.

Ja kiedys kupilem sierre "na rok".  I przejezdzilem nia 8 lat. W tym czasie byla raz u mechanika.
Troche robilem sam, ale pod autem nigdy nie bylem :-)

I pod koniec nadal niezle jezdzila, tylko rozwalilem miske na kamieniu i juz mi sie nie chcialo naprawiac.
No bo jednak rdza juz przezarla, silnik dymi, wszystko mocno zuzyte  - ale czego chciec od 20 letniego auta :-)

J.

Data: 2012-01-02 21:13:33
Autor: Adam P砤szczyca
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Dnia Fri, 30 Dec 2011 11:48:40 +0100, J.F napisa(a):

[...]

To si kupuje silnik, robi zawiech i blachark, dzi阫i czemu za jakie
2000z ma si kilka lat spokoju :D

Data: 2012-01-02 21:11:38
Autor: Adam P砤szczyca
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Fri, 30 Dec 2011 08:24:58 +0100, Maciek napisa(a):

Ja wiem i zreszta lubie scierki, tyko ze trafienie jej w dobrym stanie, za
kase podana przez watkotworce graniczy chyba z cudem.

Nie, wystarczy nie ba si auta, z kt髍ym trzeba troch zrobi.
No chyba ze w latach 80. Ford lepiej zabezpieczal elementy nosne nadwozia.

Nie :D

Masz Sierre? Napisz, jak sie sprawuje.

Je糳zi, je糳zi, je糳zi...

Data: 2011-12-30 04:16:12
Autor: Grejon
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 23:16, Maciek pisze:

Rdza zre go zywcem, ale jak trafisz utrzymany egzemplarz, to jezdzi fajnie.
Tylko ze 1.6 jest paliwozerny, a 1.3 strasznie mulowaty. Nie wiem jak z
dieslem.

1.6 paliwo縠rny? A to nie jest Zetec-SE stosowany w Focusie?

Data: 2011-12-30 09:00:00
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 30.12.2011 04:16, Grejon pisze:

[ciach]

Z tego co czytam to ju da砮m sobie spok骿 z Escortem...

Data: 2011-12-30 08:59:04
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 23:16, Maciek pisze:

Palio o dziwo mo縩a znale兼 na Allegro za 2,5 PLN... gdzie jest haczyk? Wygl眃a na du縴 samoch骴... wyposa縠nie wystarczaj眂e... o co chodzi? :)

Nexia... te niczego sobie... "lepsza" mimo wszystko od Fiata?

Data: 2011-12-30 09:35:57
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-30 08:59, XWindowsMen pisze:
[...]

palio wygl眃a tylko na du縴 samoch骴. Strasznie w眘ki jest i ma硂 miejsca w 秗odku. Nexia to kadett i innej budzie i ze znaczkiem daewoo. Wn阾rze i mechanika praktycznie identyczna co w kadecie

Data: 2011-12-30 10:13:07
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 30.12.2011 09:35, Kamil 'Model' pisze:

[...]

Palio ju mi chyba przesz硂 w takim b眃 razie... Nexia al'a Kadett - czyta na "+" czy "-"!? Jako strasznie surowy stan mi nie przeszkadza... Bentley to to pewnie nie jest...

Data: 2011-12-30 10:44:18
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Palio ju偶 mi chyba przesz艂o w takim b膮d藕 razie... Nexia al'a Kadett -
czyta膰 na "+" czy "-"!? Jako艣 strasznie surowy stan mi nie
przeszkadza... Bentley to to pewnie nie jest...

Zastan贸w si臋 jeszcze Nexia pewnie spali por贸wnywalnie co Lanos, a przecie偶 nie chcesz rat na CPNie ;-).
Nie oszukuj si臋, je偶eli chcia艂by艣 je藕dzi膰 po du偶ym zakorkowanym mie艣cie robi膮c kr贸tkie odcinki to ka偶dy samoch贸d Ci poci膮gnie sporo paliwa. Koledze ma艂y diesel 1.4 TDI spala 7l a jeszcze nie ma mroz贸w.
W benzynie na trasach zauwa偶ysz drastyczny spadek spalania i w tych za艂o偶onych 6-7l przy spokojnej je藕dzie si臋 mie艣cisz.

Data: 2011-12-30 14:19:20
Autor: Maciek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Dnia Fri, 30 Dec 2011 10:13:07 +0100, XWindowsMen napisa(a):

Palio ju mi chyba przesz硂 w takim b眃 razie... Nexia al'a Kadett - czyta na "+" czy "-"!?

Nexia i Lanos to bedzie dosc miekko zawieszony "golas" do spokojnej jazdy.
Ja bym bral.

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-02 21:14:16
Autor: Adam P砤szczyca
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Dnia Fri, 30 Dec 2011 08:59:04 +0100, XWindowsMen napisa(a):

Palio o dziwo mo縩a znale兼 na Allegro za 2,5 PLN... gdzie jest haczyk? Wygl眃a na du縴 samoch骴... wyposa縠nie wystarczaj眂e... o co chodzi? :)

FIAT - ludzie si boj. Palio nie jest wielkie, ale tez i ma砮 nie jest. --

Data: 2012-01-04 22:54:15
Autor: nazgul
Samoch贸d na "2 lata" ?!

Palio o dziwo mo偶na znale藕膰 na Allegro za 2,5 PLN... gdzie jest haczyk?
Wygl膮da na du偶y samoch贸d... wyposa偶enie wystarczaj膮ce... o co chodzi? :)

FIAT - ludzie si臋 boj膮.

1 rdzewieje
2 du偶o pali.

no i si臋 psuje
np mi padl przeka藕nik kierunkowskaz贸w
kt贸ry jest tak aprjekowany ze popu膰 sie musi
napraw w艂asnor臋czna - 2g cyny + pr膮d
przeka藕nik na allegro - 70z艂.

Data: 2012-01-05 08:26:53
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Wed, 04 Jan 2012 22:54:15 +0100, nazgul napisa(a):

(...)

No nie, przekaznik padl? No to Fiat do dupy :)

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-08 09:09:40
Autor: PM
Samoch骴 na "2 lata" ?!

(...)

No nie, przekaznik padl? No to Fiat do dupy :)

owszem
czemu montuja takie g體no?
i to na kierownicy gdzie amplituda drga moze byc wy縮za ni w innym miejscu.

samoch骴 to suma cz甓ci, ale od producenta zalezy od kogo je kupi i jak z硂縴.

Data: 2012-01-02 19:08:43
Autor: Wojciech Wrodarczyk
Samoch贸d na "2 lata" ?!
[...]

Z moich do艣wiadcze艅, przejecha艂em w tico 240 kkm.
poza rdz膮 i fatalnymi fotelami (do 1,6m wzrostu ) ok.
pali w benz. ok. 4-6 l (trasa miasto) w gazie 6-7.
Jednak w obecnych rocznikach szukaj lepiej: z ma艂ym przebiegiem po dzisku, bez gazu, bo ga藕niki ju偶 siadaj膮. poza tym sw贸j wiek te偶 ju偶 jest.
Mia艂em te偶 lanosa, w miar臋 ok, ale 10lLPG/100km jak nic.
Fiat CC- tylko nie 700, nie wytrzymuj膮 przebieg贸w powy偶ej 170kkm, czyli teraz chyba ju偶 wszystkie. Najlepiej 1.1.
Polecam te偶 Seico 1.1 w miar臋 niezawodne (a jak zawodne to taniozawodne) autka, silnik OK, bez problem贸w dochodzi do 250kkm.
Z do艣wiadczenia ci臋偶ko dzisiaj kupi膰 sensowne : uno, punto palio, chyba pr臋dzej trafi si臋 sien臋 po dziadku.
Escorty uwaga na stan techniczny, te import z niemiec mog膮 by膰 zagadk膮 (tak si臋 naci膮艂em, bo dobrych  do艣wiadczeniach z focusem okaza艂o si臋 偶e escort to co innego).

Ople Astra - w dobrym stanie to dobre - proste tanie niezawodne.
Corsy - tylko nie 1.0
Kadet贸w nie znam
Reszty te偶 nie znam, tzn. znam corol臋, ale za 3kz艂 ba艂 bym si臋 kupi膰.

Generalnie szuka艂bym:
proste, tanie, bez gazu (gaz do zrobienia), po "dziadku" w sensie zadbane 1 lub 2 w艂a艣ciciel, od kilku i jeszcze raz zadbane, warto dop艂aci膰, np. do 4500 z艂 - za zadbane.

Najtnaiej (je艣li si臋 zmie艣cisz) wychodzi tico. dobry stan za 2,5 kz艂, lpg nowy 1.5 kz艂, razem 4kz艂. spalanie mniejsze ni偶 koszt biletu autobusowego.

Data: 2012-01-03 09:04:23
Autor: Kamil 'Model'
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 2012-01-02 19:08, Wojciech Wrodarczyk pisze:
W dniu 2011-12-29 10:16, XWindowsMen pisze:
K砤niam si bardzo nisko :)

Nieciekawa sytuacja mnie zmusi砤, abym w ci眊u miesi眂a kupi auto...a z
racji faktu, 縠 nie mam nikogo pod r阫 - pytam was o zdanie - co wybra?

Poni縠j chcia砨ym wymieni kilka aut kt髍e by mnie interesowa硑...
gdyby禼ie mogli napisa o nich wi阠ej "-" ale r體nie "+"...by砨ym
wdzi阠zny.

Citroen AX
Daewoo Lanos/Tico/Nexia
Fiat Cinquecento/Punto/Tipo/Uno/Siena/Palio
Ford Escort ("m骿" faworyt...dobre wyposa縠nie za relatywnie ma砮
pieni眃ze... gdzie jest haczyk?) Fiesta/Sierra
Mazda 323
Opel Astra/Corsa/Kadett
Peugeot 106/205/306
Skoda Felicia/Favorit
Toyota Celica/Corolla
VW Golf/Polo
Volvo... mo縠 jakie stare?

[...]

Z moich do秝iadcze, przejecha砮m w tico 240 kkm.
poza rdz i fatalnymi fotelami (do 1,6m wzrostu ) ok.
pali w benz. ok. 4-6 l (trasa miasto) w gazie 6-7.
Jednak w obecnych rocznikach szukaj lepiej: z ma硑m przebiegiem po
dzisku, bez gazu, bo ga糿iki ju siadaj. poza tym sw骿 wiek te ju jest.
Mia砮m te lanosa, w miar ok, ale 10lLPG/100km jak nic.
Fiat CC- tylko nie 700, nie wytrzymuj przebieg體 powy縠j 170kkm, czyli
teraz chyba ju wszystkie. Najlepiej 1.1.
Polecam te Seico 1.1 w miar niezawodne (a jak zawodne to taniozawodne)
autka, silnik OK, bez problem體 dochodzi do 250kkm.
Z do秝iadczenia ci昕ko dzisiaj kupi sensowne : uno, punto palio, chyba
pr阣zej trafi si sien po dziadku.
Escorty uwaga na stan techniczny, te import z niemiec mog by zagadk
(tak si naci背em, bo dobrych do秝iadczeniach z focusem okaza硂 si 縠
escort to co innego).

Ople Astra - w dobrym stanie to dobre - proste tanie niezawodne.
Corsy - tylko nie 1.0
Kadet體 nie znam
Reszty te nie znam, tzn. znam corol, ale za 3kz ba bym si kupi.

Generalnie szuka砨ym:
proste, tanie, bez gazu (gaz do zrobienia), po "dziadku" w sensie
zadbane 1 lub 2 w砤禼iciel, od kilku i jeszcze raz zadbane, warto
dop砤ci, np. do 4500 z - za zadbane.

Najtnaiej (je秎i si zmie禼isz) wychodzi tico. dobry stan za 2,5 kz,
lpg nowy 1.5 kz, razem 4kz. spalanie mniejsze ni koszt biletu
autobusowego.

Ja bym poleci jeszcze Cors B 1,5D. Moja kobitka ma, pali to to max. 4,5l ON. Niestety ruda lubi Opla, ale tragedii nie ma. Chcemy sprzeda 痮ny COrs, bo trzeba co wi阫szego. Ona ma rocznik 94, a chcemy za ni 2,5k PLN. Z wyposa縠nia to ma jedynie elektryczne lusterka. Brak nawet wspomagania.

Data: 2012-01-04 11:41:42
Autor: XWindowsMen
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dzi臋kuj臋 za wszystkie wypowiedzi. Troch臋 rozja艣nili艣cie m贸j-t臋py umys艂.

- Pewnie b臋dzie benzyna zamiast diesla. Jako艣 ci臋偶k膮 mam r臋k臋 do motoryzacji a skoro o benzyniaka 艂atwiej zadba膰... A 偶e ostatnio paliwo do diesla poszybowa艂o w g贸r臋...

- Troch臋 mam dylemat w kwestii: starszy-wi臋kszy vs mniejszy-m艂odszy. Dla mnie i i dla kobiety w zupe艂no艣ci wystarczy auto na 2 osoby + baga偶e a od niedzieli kto艣 na tyln膮 kanap臋 w postaci np. "dw贸ch szwagr贸w". Corsa 3 drzwiowa pewnie sztywniejsza (nie wiem czy za 3ooo dostan臋 4/5), Tico, Micro, Punto (papierowe auto - tak偶e raczej odpada...chocia偶 jest w czym wybiera膰)... pewnie te偶 by wystarczy艂y. I jeszcze jak dla mnie s艂owo-klucz: "spalanie" -> akceptowalne 6-7l mu艂owatej jazdy. Tym bardziej, 偶e b臋dzie to pierwszy samoch贸d... czyli tak naprawd臋 do nauki jazdy.

- Troch臋 boli, 偶e za podobne pieni膮dze mog臋 mi臋膰 co艣 pokroju Pony, Sunny, Lantra, Accent, Scirocco, Espero, Lanos, Nexia. Tylko nie chc臋 te偶 偶eby przy moich zarobkach auto wi臋cej sta艂o jak je藕dzi艂o jak na razie. Jeszcze nie wiem...

- Nie znam si臋... ale widz臋 du偶e lobby Daewoo na grupie. Zawsze my艣la艂em, 偶e nic ciekawego to to nie jest... a tu prosz臋. Idealny by艂by Lanos w Gazie? 3000 powinny wystarczy膰...

Data: 2012-01-04 13:02:08
Autor: Maciek
Samoch贸d na "2 lata" ?!
Dnia Wed, 04 Jan 2012 11:41:42 +0100, XWindowsMen napisa(a):

s硂wo-klucz: "spalanie" -> akceptowalne 6-7l mu硂watej jazdy.

MIeszkasz w miescie czy na wsi?

Jesli toto ma palic 6-7 l benzyny po miescie, to moim zdaniem ogranicza to
twoj wybor do silnikow 900-1100 cm3.

Jesli z LPG, to silnik moze byc wiekszy, ale pamietaj, ze w starszych
instalacjach samochod zuzywa tez benzyne przy odpalaniu i rozgrzewaniu.

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-04 21:45:46
Autor: Dysiek
Samoch骴 na "2 lata" ?!
- Troch boli, 縠 za podobne pieni眃ze mog mi赕 co pokroju Pony, Sunny, Lantra, Accent, Scirocco, Espero, Lanos, Nexia. Tylko nie chc te 縠by przy moich zarobkach auto wi阠ej sta硂 jak je糳zi硂 jak na razie. Jeszcze nie wiem...

Kup albo Pony albo Lanosa. Sredniej wielkosci, niezle maszynki, czesci tanie i za 3.000 powinny byc zadbane i moze nawet z LPG.

Dysiek

Data: 2012-01-06 05:53:55
Autor: JohnyK
Samoch骴 na "2 lata" ?!
Poszukaj Twingo. Nie wygl眃a, ale ma硂 pali, z gazem spotkasz nie raz i nie dwa. Nie po縠ra zbyt wiele paliwa. A w 秗odku jest du縪 miejsca, nawet po przesuni阠iu tylnej kanapy do przodu a wtedy nawet jeszcze baga縩ik jest. Wygodne, zwrotne i tanie.

JK

Data: 2012-01-08 10:15:31
Autor: XWindowsMen
Samoch骴 na "2 lata" ?!
W dniu 06.01.2012 14:53, JohnyK pisze:
[...]

R罂nice mi阣zy Twingo a Clio? Jakie mankamenty?

Samoch贸d na "2 lata" ?!