SamochĂłd na "2 lata" ?!

Data: 2011-12-29 10:30:46
Autor: MadMan
SamochĂłd na "2 lata" ?!
Dnia Thu, 29 Dec 2011 10:16:58 +0100, XWindowsMen napisał(a):

Pomożecie?

Kup Swifta. Ja kupiłem i się nie zawiodłem. No, może dobrze trafiłem...
:)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-12-29 11:21:26
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 10:30, MadMan pisze:

Kup Swifta. Ja kupiłem i się nie zawiodłem. No, może dobrze trafiłem...
Podoba mi się jeszcze Nissan Sunny... ale jak stałem w Biedronce w kolejce to mówili, że jak u azjata co¶ walnie to już na amen i ceny czę¶ci zaporowe...

Data: 2011-12-29 11:26:24
Autor: Dysiek
Samochód na "2 lata" ?!
Podoba mi się jeszcze Nissan Sunny... ale jak stałem w Biedronce w kolejce to mówili, że jak u azjata co¶ walnie to już na amen i ceny czę¶ci zaporowe...

Za 3 tys to bedzie jeszcze made in japan i gwarantuje ci, ze w silniku nic ci nie padnie o ile ktos w miare dbal. A co do tego ze na amen i ze czesci zaporowe to zwykla legenda miejska.

Dysiek

Data: 2011-12-29 11:54:08
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 11:26, Dysiek pisze:

[...]

OK - to już nie powtarzam dalej tej legendy :)

Data: 2012-01-03 12:26:49
Autor: Jakub Witkowski
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 11:21, XWindowsMen pisze:
[...]

Ujeżdżam nissana primerę z podobnego okresu, już nie japończyk, ale i tak mechanicznie
bardzo przyzwoity, a ceny czę¶ci do¶ć przeciętne. Zreszt± jak to w starych samochodach.
Najgorzej że blachy ruda żre.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2011-12-29 12:14:49
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin MadMan
Kup Swifta. Ja kupiłem i się nie zawiodłem. No, może dobrze trafiłem...
:)

Kolejny samochód, w którym pojęcie "bezpieczeństwa biernego" nie istnieje...

Data: 2011-12-30 09:19:23
Autor: XWindowsMen
SamochĂłd na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 13:14, to pisze:
begin MadMan

Kup Swifta. Ja kupiłem i się nie zawiodłem. No, może dobrze trafiłem...
:)

Kolejny samochód, w którym pojęcie "bezpieczeństwa biernego" nie
istnieje...

A Sunny?

Data: 2011-12-30 12:54:57
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin XWindowsMen
A Sunny?

Nie wiem, ale nie spodziewam siÄ™ rewelacji.

Data: 2011-12-30 12:11:07
Autor: s2k
SamochĂłd na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 13:14, to pisze:
begin MadMan

Kup Swifta. Ja kupiłem i się nie zawiodłem. No, może dobrze trafiłem...
:)

Kolejny samochód, w którym pojęcie "bezpieczeństwa biernego" nie
istnieje...

Za 3000 chcesz bezpieczeństwo?!

SamochĂłd na "2 lata" ?!