SamochĂłd na "2 lata" ?!

Data: 2011-12-29 12:13:12
Autor: Krzysiek Kielczewski
SamochĂłd na "2 lata" ?!
On 2011-12-29, XWindowsMen <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> wrote:

1) Ma jeĽdzić - nie wygl±dać.
2) Osi±gi mnie nie interesuj±...niech tylko będzie ciut szybszy od mojego roweru.
3) Chciałbym co¶ w gazie... aczkolwiek przy moich przebiegach nie będę się upierał. Byle nie chlał więcej jak 6-7l/100km
4) Tak... wiem, za 3ooo PLN to mogę co najwyżej dobry rower kupić a nie samochód... ale naprawdę, mogę "zdzierżyć" że tu "trochę" rdzy i tam co¶ do poklepania...byle nie był klejony z 3w1 auto.

Kup co¶ w dobrym stanie za 1500zł i 1500 zostaw na naprawy.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-12-29 12:23:09
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin Krzysiek Kielczewski
Kup coś w dobrym stanie za 1500zł i 1500 zostaw na naprawy.

A ile na rehabilitacje po stłuczce autem za 1500? ;)

Data: 2011-12-29 13:27:15
Autor: PM
SamochĂłd na "2 lata" ?!

A ile na rehabilitacje po stłuczce autem za 1500? ;)

tyle samo.

Data: 2011-12-29 12:29:20
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin PM
A ile na rehabilitacje po stłuczce autem za 1500? ;)

tyle samo.

Masz na myśli pogrzeb? To raczej też więcej kosztuje...

Data: 2011-12-29 13:48:08
Autor: PM
SamochĂłd na "2 lata" ?!
A ile na rehabilitacje po stłuczce autem za 1500? ;)

tyle samo.

stłuczka jak sama nazwa wskazuje jest bez ofiar.

Masz na myśli pogrzeb? To raczej też więcej kosztuje...

więcej niż co? inny pogrzeb?

Data: 2011-12-29 12:50:51
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin PM
stłuczka jak sama nazwa wskazuje jest bez ofiar.

Co konkretnie w nazwie wskazuje na brak ofiar?

Data: 2011-12-29 14:31:25
Autor: Pszemol
SamochĂłd na "2 lata" ?!
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4efc622b$0$1459$65785112news.neostrada.pl...
begin PM

stłuczka jak sama nazwa wskazuje jest bez ofiar.

Co konkretnie w nazwie wskazuje na brak ofiar?

Zwykle nie określa się taki stłuczką tylko wypadkiem.
Nie mów, że nie wiedziałeś.

Data: 2011-12-29 13:34:41
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin Pszemol
stłuczka jak sama nazwa wskazuje jest bez ofiar.

Co konkretnie w nazwie wskazuje na brak ofiar?

Zwykle nie określa się taki stłuczką tylko wypadkiem. Nie mów, że nie
wiedziałeś.

Chyba Ci się z kolizją pomyliło. Poza tym to określenie ustawowe, a nie potoczne.

Data: 2011-12-29 15:00:16
Autor: PM
SamochĂłd na "2 lata" ?!

Chyba Ci się z kolizją pomyliło. Poza tym to określenie ustawowe, a nie
potoczne.

potoczne to może być np. "przyjebanie" - kolizja, "rozjebanie się"- poważna kolizja ;-))
ale do rzeczy:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2524248

NIEGROŹNY wypadek samochodowy»

niestety stoi to w sprzeczności z ustawową definicją "wypadku", który z definicji nie może być niegrożny.
ale skoro przed chwilą sugerowałeś, że ustawowa regulacja Ci nie leży to dostosuj się do zasad ze SJP.

Data: 2011-12-29 15:19:53
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin PM
Chyba Ci się z kolizją pomyliło. Poza tym to określenie ustawowe, a nie
potoczne.

potoczne to może być np. "przyjebanie" - kolizja, "rozjebanie się"-
powaĹĽna kolizja ;-))
ale do rzeczy:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2524248

NIEGROŹNY wypadek samochodowy»

Właśnie o to chodzi -- niegroźny w normalnym samochodzie, groźny w popierdułce. Słyszałeś kiedyś o czymś takim, jak skrót myślowy?

Data: 2011-12-29 17:31:30
Autor: nazgul
SamochĂłd na "2 lata" ?!

ale do rzeczy:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2524248

NIEGROŹNY wypadek samochodowy»

Właśnie o to chodzi -- niegroźny w normalnym samochodzie, groźny w
popierdułce.

co Ty chrzanisz?
napisałeś:
"A ile na rehabilitacje po stłuczce autem za 1500?"

jak w aucie za 1500zł masz stłuczkę to masz potocznie stłuczkę lub niegroźny wypadek i już. Ze stłuczki nie zrobi się wypadek.

Słyszałeś kiedyś o czymś takim, jak skrót myślowy?

Słyszałem. To jest wtedy jak o czymś chwilkę pomyślisz, ględzisz o tym bez ładu i składu, a potem wyobrażasz sobie, że wszyscy odgadną o co ci chodzi i jeszcze będą potakiwać.

Domyślam się że chodzi Ci o to, że takie samo zdarzenie drogowe będzie milsze dla kierowcy samochodu za 30.000 niż za 3.000, no i racja.

ale po co brniesz w podważanie sensu słowa "stłuczka"?

Data: 2011-12-29 22:19:03
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin nazgul
Słyszałeś kiedyś o czymś takim, jak skrót myślowy?

Słyszałem.

Chyba jednak nie.

ĹĽe wszyscy odgadnÄ… o co ci
chodzi i jeszcze będą potakiwać.

W miarÄ™ inteligentni nie majÄ… problemĂłw.

Data: 2011-12-30 07:42:32
Autor: PM
SamochĂłd na "2 lata" ?!

begin nazgul

[...]

z potakiwaniem? chyba majÄ…, albo siÄ™ nie odezwali ;-)

Tradycyjnie zjeĹĽdzasz na manowce dyskusji.
Ja podtrzymuję tezę: po stłuczce (w obojętnie jakim samochodzie) nie trafiasz na rehabilitację. Trzymaj się znaczenia słów
bo zaraz powiesz "mocz" a myslec będziesz np o wodzie w wazonie na cmentarzu.

Data: 2011-12-30 12:52:53
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin PM
W miarÄ™ inteligentni nie majÄ… problemĂłw.

z potakiwaniem?

Z rozumieniem prostych zdań po polsku. Głupi oczywistego skrótu myślowego niestety nie ogarnie. Użyłem wyrazu "stłuczka" celowo, żeby podkreślić niewielkie skutki takiego zdarzenia w większości innych aut. Jak widać niektórych to przerosło.

Data: 2012-01-04 22:36:25
Autor: nazgul
SamochĂłd na "2 lata" ?!

[...]

doskonale wiem co chcesz wykrztusić, ale wysil się i napisz po polsku.

np. jak myślisz "samochód" to piszesz "samochód"
a nie "kalafior"

Data: 2011-12-29 12:31:08
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 12:13, Krzysiek Kielczewski pisze:

Kup co¶ w dobrym stanie za 1500zł i 1500 zostaw na naprawy.

Też tak my¶lałem... ale jak w dobrym stanie to po co naprawiać? :)
Jakie¶ pomysły? Nikt nie poleca żadnego VW!?

Data: 2011-12-29 12:36:38
Autor: Chris
Samochód na "2 lata" ?!
XWindowsMen nabazgrał(a):

[...]

Bo za 3000 nie kupisz passata tdi :)

ps. poszukaj jeszcze nissana micra ... auta nie do zajechania

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2011-12-30 09:16:10
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 12:36, Chris pisze:

ps. poszukaj jeszcze nissana micra ... auta nie do zajechania

Wszystkie generacje? K11 już mogę za 2,5k dostać... wszystko fajnie pięknie... nawet by mi odpowiadał... Tylko że "to" mi naopowiadał o strefach zgniotu i jo :/

Data: 2011-12-30 09:30:41
Autor: Chris
Samochód na "2 lata" ?!
XWindowsMen nabazgrał(a):

[...]

Brat jeĽdził Micr± przez parę lat (chyba 6 albo 7), miał przy tym parę stłuczek (żadna z jego winy i żadna poważna, typowo miejskie) i oprócz strat na blacharce nic z tym autem nie było robione oprócz wymiany oleju, klocków i lania paliwa .. kolega też miał micrę i pozbył się jej tylko dla tego że wyprowadził się na stałe do Szwajcarii i gdyby nie to dalej by ni± jeĽdził (tak mówił)
Ja i brat mamy pod 2m wzrostu i autko spokojnie mie¶ciło dwóch wysokich + dwie osoby z tyłu  + bagaże jak trzeba było gdzie¶ pojechać na urlop :)

Data: 2011-12-30 10:57:59
Autor: Dysiek
Samochód na "2 lata" ?!
[...]

Micra K11 to faktycznie fajne auto, uczylem sie nia na prawko - i tu sie klania jedna rzecz - sprawdz czy ta wymarzona K11 nie jezdzila jako L.

Dysiek

Data: 2011-12-29 13:04:32
Autor: Krzysiek Kielczewski
SamochĂłd na "2 lata" ?!
On 2011-12-29, XWindowsMen <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> wrote:

Kup co¶ w dobrym stanie za 1500zł i 1500 zostaw na naprawy.

Też tak my¶lałem... ale jak w dobrym stanie to po co naprawiać? :)

Nówka sztuka to to nie będzie i psuć się będzie. Dodam jeszcze jedno:
szukaj popularnego, czę¶ci tańsze.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-12-30 09:12:38
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 13:04, Krzysiek Kielczewski pisze:

Nówka sztuka to to nie będzie i psuć się będzie. Dodam jeszcze jedno:
szukaj popularnego, czę¶ci tańsze.

To pozostaje mi Golf/Astra/Punto itp.

Data: 2011-12-30 10:58:58
Autor: Dysiek
Samochód na "2 lata" ?!

Nówka sztuka to to nie będzie i psuć się będzie. Dodam jeszcze jedno:
szukaj popularnego, czę¶ci tańsze.

To pozostaje mi Golf/Astra/Punto itp.

Golf II jesli juz a i tak moze byc ciezko, Astra z lat '90 mega gnije a Punto to nie wiem :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2011-12-31 01:14:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
SamochĂłd na "2 lata" ?!
On 2011-12-30, XWindowsMen <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> wrote:

Nówka sztuka to to nie będzie i psuć się będzie. Dodam jeszcze jedno:
szukaj popularnego, czę¶ci tańsze.

To pozostaje mi Golf/Astra/Punto itp.

No mniej-więcej. Astry z tego przedziału cenowego gnij± (sam mam tak± do
sprzedania, za 1.5kpln) Jak golfy  i punciaki - nie wiem. Wozidełko na
dwa lata raczej kupisz w tym przedziale cenowym, pytanie tylko ile
będziesz musiał w międzyczasie dołożyć.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-02 21:09:12
Autor: Adam Płaszczyca
SamochĂłd na "2 lata" ?!
Dnia Sat, 31 Dec 2011 01:14:47 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

No mniej-więcej. Astry z tego przedziału cenowego gnij± (sam mam tak± do
sprzedania, za 1.5kpln)
Jakby miała gaz... ;)

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-12-29 12:35:40
Autor: PM
Samochód na "2 lata" ?!

Kup co¶ w dobrym stanie za 1500zł i 1500 zostaw na naprawy.

o wła¶nie
zapomniałem o citroenie ZX
który to jest super samochodem
w wersji bardzo taniej ale z widokiem na póżniejsze danie w ko¶ć:
http://otomoto.pl/citroen-zx-tani-i-warto-polecam-C22166399.html

a ten to już wypas:
http://allegro.pl/citroen-zx-1-9-disel-kombi-tanio-i2004252119.html

oczywi¶cie jak to w ZX, AX, R19, Peugeot 205 itp. sprawdzić tyln± belkę bo się sypie.

Data: 2011-12-29 12:25:43
Autor: to
Samochód na "2 lata" ?!
begin PM
o właśnie
zapomniałem o citroenie ZX
ktĂłry to jest super samochodem
w wersji bardzo taniej ale z widokiem na póżniejsze danie w kość:

I to w sensie dosłownym, dłuuugo będą się zrastać:

http://www.youtube.com/watch?v=nX7_4dgIOkA

PS. We wszystkich testach, które podałem w tym wątku występują auta nowe, a nie przegnite 20-letnie.

Data: 2011-12-29 16:02:14
Autor: Staszek Sosenko
SamochĂłd na "2 lata" ?!
W dniu 2011-12-29 13:25, to pisze:

I to w sensie dosłownym, dłuuugo będą się zrastać:

http://www.youtube.com/watch?v=nX7_4dgIOkA

PS. We wszystkich testach, które podałem w tym wątku występują auta nowe,
a nie przegnite 20-letnie.

JuĹĽ nie dramatyzuj.

"A minor head injury is possible, but not life threatening, also, lower leg injuries are possible, but again, aren't life threatening."

W crash-teście brała udział wersja przedliftowa bez poduszki. W porównaniu do przytoczonych przez Ciebie testów Saxo, SC i innych wynalazków IMO ZX wypada całkiem nieźle.

Niestety trzeba powziąć jakiś kompromis. Idąc Twoim tokiem myślenia powinien kupić za te trzy klocki Volvo 240 ;)

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-KrĂłlewskie Miasto KrakĂłw ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-12-29 18:37:35
Autor: Maciek
SamochĂłd na "2 lata" ?!
Dnia Thu, 29 Dec 2011 16:02:14 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

Niestety trzeba powzi±ć jaki¶ kompromis. Id±c Twoim tokiem my¶lenia powinien kupić za te trzy klocki Volvo 240 ;)

Co wcale nie jest niemozliwe i nie musi byc glupim pomyslem...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-30 01:01:41
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 18:37, Maciek pisze:

Niestety trzeba powzi±ć jaki¶ kompromis. Id±c Twoim tokiem my¶lenia
powinien kupić za te trzy klocki Volvo 240 ;)
Co wcale nie jest niemozliwe i nie musi byc glupim pomyslem...

"Ogl±dałem" w internecie... jak dla mnie bajka... lubię ten skandynawski-kanciasty wyraz twarzy :) Tylko, że ssie... i to niby co¶ bliżej 11-12l :(

Data: 2012-01-01 21:37:10
Autor: Maciek
Samochód na "2 lata" ?!
Dnia Fri, 30 Dec 2011 01:01:41 +0100, XWindowsMen napisał(a):

"Ogl±dałem" w internecie... jak dla mnie bajka... lubię ten skandynawski-kanciasty wyraz twarzy :) Tylko, że ssie... i to niby co¶ bliżej 11-12l :(

Szukaj 80-konnego diesla. Pzypuszczam, ze ponad 7-8 nie spali.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-12-29 22:26:59
Autor: Dysiek
Samochód na "2 lata" ?!
"A minor head injury is possible, but not life threatening, also, lower leg injuries are possible, but again, aren't life threatening."

Ciezko zeby amputacja nogi spowodowala smierc ;-)

Dysiek

Data: 2011-12-29 12:56:23
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 12:35, PM pisze:

[...]

Naprawdę warto? Jest sens w takie co¶ się pakować? Pytam bo się nie znam...700 PLN za auto? Z tego nie zrobi się skarbonka jak z F125p?

Data: 2011-12-29 13:14:35
Autor: PM
Samochód na "2 lata" ?!

[...]

miałem ze 4 lata temu zx 1.9td z 94r przebieg ze 300kkm kupiony za 2500 i w sumie dział.
belkę sprawna kupiłem za 150zł i ok ;-)

tani i  nie powinien gnić.
reasumujac warto.
zwłaszcza 1.9TD - nawet zrywny lub D - oszczędny do¶ć.

Data: 2011-12-30 09:11:39
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 29.12.2011 13:14, PM pisze:

[...]

Czę¶ci zamienne? Nie ma z nim problemów w warsztacie? Trochę jak z kosmosu wygl±da... Hydraulika się nie sypie?

Data: 2012-01-04 22:27:32
Autor: nazgul
SamochĂłd na "2 lata" ?!

reasumujac warto.
zwłaszcza 1.9TD - nawet zrywny lub D - oszczędny dość.

Części zamienne? Nie ma z nim problemów w warsztacie?

z ZX??? to była francuska podróba golfa - żadnych problemów.

TrochÄ™ jak z > kosmosu wyglÄ…da...

no juz nie marudĹş

Hydraulika siÄ™ nie sypie?

po raz hydraulika w citroenach siÄ™ nie sypie
po dwa w ZX nie ma hydrauliki (oprĂłcz wspomagania kierownicy).

Data: 2011-12-30 20:30:36
Autor: Nex@pl
Samochód na "2 lata" ?!

Kup co¶ w dobrym stanie za 1500zł i 1500 zostaw na naprawy.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

VW Scirocco II, spokojnie do 1000 co¶ dostaniesz z lpg, ew. gaznik czy inne elementy to golf 1/2, wiec najtaniej niemalze.

SamochĂłd na "2 lata" ?!