Samoch贸d na "2 lata" ?!

Data: 2011-12-29 19:59:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
Samoch贸d na "2 lata" ?!

U偶ytkownik "XWindowsMen" <xwindowsUSUNTOCODUZEmen@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jdhb5s$9kr$1inews.gazeta.pl...

Sami widzicie o co mi chodzi...generalnie.

1) Ma je藕dzi膰 - nie wygl膮da膰.
2) Osi膮gi mnie nie interesuj膮...niech tylko b臋dzie ciut szybszy od mojego roweru.
3) Chcia艂bym co艣 w gazie... aczkolwiek przy moich przebiegach nie b臋d臋 si臋 upiera艂. Byle nie chla艂 wi臋cej jak 6-7l/100km
4) Tak... wiem, za 3ooo PLN to mog臋 co najwy偶ej dobry rower kupi膰 a nie samoch贸d... ale naprawd臋, mog臋 "zdzier偶y膰" 偶e tu "troch臋" rdzy i tam co艣 do poklepania...byle nie by艂 klejony z 3w1 auto.

Za 4tys z艂 moge sprzeda膰 Ci Megane '97
1,6 8V LPG
Klima (sprawna)
Centralny, el szyby
Samoch贸d sprawny, je偶dz膮cy na codzien, spala ok 8l LPG/100km
Dwa komplety opon.

Do zrobienia - reperaturki tylnych nadkoli.
Cena 4000 bez negocjacji. Generalnie nie mam plan贸w sprzeda偶y, wiec zupe艂nie mi nie zale偶y. Samoch贸d nale偶y do mojej dziewczyny. Przebieg ~230tys

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

U偶ywane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na 艣mieci - 120L - 40z艂

Samoch贸d na "2 lata" ?!