Samochód na "2 lata" ?!

Data: 2012-01-04 11:41:42
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
Dziękuję za wszystkie wypowiedzi. Trochę rozjaśniliście mój-tępy umysł.

- Pewnie będzie benzyna zamiast diesla. Jakoś ciężką mam rękę do motoryzacji a skoro o benzyniaka łatwiej zadbać... A że ostatnio paliwo do diesla poszybowało w górę...

- Trochę mam dylemat w kwestii: starszy-większy vs mniejszy-młodszy. Dla mnie i i dla kobiety w zupełności wystarczy auto na 2 osoby + bagaże a od niedzieli ktoś na tylną kanapę w postaci np. "dwóch szwagrów". Corsa 3 drzwiowa pewnie sztywniejsza (nie wiem czy za 3ooo dostanę 4/5), Tico, Micro, Punto (papierowe auto - także raczej odpada...chociaż jest w czym wybierać)... pewnie też by wystarczyły. I jeszcze jak dla mnie słowo-klucz: "spalanie" -> akceptowalne 6-7l mułowatej jazdy. Tym bardziej, że będzie to pierwszy samochód... czyli tak naprawdę do nauki jazdy.

- Trochę boli, że za podobne pieniądze mogę mięć coś pokroju Pony, Sunny, Lantra, Accent, Scirocco, Espero, Lanos, Nexia. Tylko nie chcę też żeby przy moich zarobkach auto więcej stało jak jeździło jak na razie. Jeszcze nie wiem...

- Nie znam się... ale widzę duże lobby Daewoo na grupie. Zawsze myślałem, że nic ciekawego to to nie jest... a tu proszę. Idealny byłby Lanos w Gazie? 3000 powinny wystarczyć...

Data: 2012-01-04 13:02:08
Autor: Maciek
Samochód na "2 lata" ?!
Dnia Wed, 04 Jan 2012 11:41:42 +0100, XWindowsMen napisa³(a):

s³owo-klucz: "spalanie" -> akceptowalne 6-7l mu³owatej jazdy.

MIeszkasz w miescie czy na wsi?

Jesli toto ma palic 6-7 l benzyny po miescie, to moim zdaniem ogranicza to
twoj wybor do silnikow 900-1100 cm3.

Jesli z LPG, to silnik moze byc wiekszy, ale pamietaj, ze w starszych
instalacjach samochod zuzywa tez benzyne przy odpalaniu i rozgrzewaniu.

--
Maciek

Karkulowsia³ zwartusia³
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-01-04 21:45:46
Autor: Dysiek
Samochód na "2 lata" ?!
- Trochê boli, ¿e za podobne pieni±dze mogê miêæ co¶ pokroju Pony, Sunny, Lantra, Accent, Scirocco, Espero, Lanos, Nexia. Tylko nie chcê te¿ ¿eby przy moich zarobkach auto wiêcej sta³o jak je¼dzi³o jak na razie. Jeszcze nie wiem...

Kup albo Pony albo Lanosa. Sredniej wielkosci, niezle maszynki, czesci tanie i za 3.000 powinny byc zadbane i moze nawet z LPG.

Dysiek

Samochód na "2 lata" ?!