Samoch贸d na "2 lata" ?!

Data: 2012-01-06 13:32:36
Autor: R
Samoch贸d na "2 lata" ?!

Tak, wiem. 6/7l to raczej chodzi艂o mi o spalanie na trasie. Domy艣lam
si臋, 偶e mniej to pewnie tylko... rowerem spal臋.

Zaczepnie zapytam... a mo偶e jaka艣 Skoda? Falicia wygl膮da okazale. Nawet
s膮 modele z LPG ~< 3ooo PLN. Pi臋kne to to nie jest mo偶e... ale chyba do
muzeum jeszcze si臋 nie nadaje? Myl臋 si臋?

Siostra ma Fel臋 AD 2000 (rejestracja 2001). Ja mam Lagun臋 AD 2000. Fel膮 je藕dzi膰 si臋 da, proste jak konstrukcja cepa, ale w 艣rodku mi臋dzy tym a lagun膮 to przepa艣膰 dw贸ch dekat, a oba auta maj膮  po 12 lat.

R.

Samoch贸d na "2 lata" ?!