Samochód potrzebny, co wybrać?

Data: 2021-02-22 12:21:03
Autor: Cavallino
Samochód potrzebny, co wybrać?
Potrzebna jest dla starszego małżeństwa osobówka. Przewidywany
przebieg roczny - kilka tysięcy km. Jazda miejska + ze dwa razy do roku
wypad na drugi koniec Niemiec autobanami. Przewidywany czas eksploatacji
5 lat i nie więcej niż 10 lat. Preferencje użytkowników są Renault Clio
1,5 DCi albo tanio zakup, paliwo i naprawy i części, ale nie musicie się
sugerować :) Co byście doradzili?

Coś co nie jest śmierdzącym dieslem.To ma być nowe auto?

Data: 2021-02-22 13:23:09
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 22 Feb 2021 12:21:03 +0100, Cavallino napisał(a):

Coś co nie jest śmierdzącym dieslem.
Diesle nie śmierdzą bardziej niż inne spalinówki. A przynajmniej dla
kierowcy :)

To ma być nowe auto?
Nie, bo napisałem że ma być tanie i używane nie więcej niż 10 lat więc
na cholerę nowe?

--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-02-22 13:56:59
Autor: Cavallino
[...]

Śmierdzą jak najbardziej.
Nie wiem czemu, ale w ev czułem to najmocniej.

Oczywiście mówimy o dieslach obok, własny faktycznie śmierdzi tylko w garażu.

To ma być nowe auto?
Nie, bo napisałem że ma być tanie i używane nie więcej niż 10 lat więc
na cholerę nowe?

Punto?

Data: 2021-02-22 13:16:10
Autor: K
On 22/02/2021 12:56, Cavallino wrote:
[...]

to chyba te z wycietym dpfem i katem. zadenego sprawnego i nowoczesnego diesela nie czuc. to o czym piszesz to sie nazywa syndrom potwierdzenia.

Samochód potrzebny, co wybrać?