Samochód z wypożyczalni z OC sprawcy - jakie szanse

Data: 2011-06-15 23:09:11
Autor: Michał Gut
Samochód z wypożyczalni z OC sprawcy - jakie szanse
info z aso fiata sprzed pol roku:
jesli samochod uzywany jest do dzialalnosci gospodarczej to zwroca ci za jego najem.
jesli nei jest to trzeba sie sadzic

Data: 2011-06-15 23:54:00
Autor: yabba
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:itb71e$gbi$1portraits.wsisiz.edu.pl...
info z aso fiata sprzed pol roku:
jesli samochod uzywany jest do dzialalnosci gospodarczej to zwroca ci za jego najem.
jesli nei jest to trzeba sie sadzic

Info z ASO Fiata ze stycznia: "Proszę, oto kluczyki do bezpłatnego samochodu zastępczego."
Samochód zastępczy był w cenie naprawy z OC sprawcy.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-06-16 00:28:33
Autor: huri_khan
Samochód z wypo¿yczalni z OC sprawcy - jakie szanse
Dnia Wed, 15 Jun 2011 23:09:11 +0200, Micha³ Gut napisa³(a):

info z aso fiata sprzed pol roku:
jesli samochod uzywany jest do dzialalnosci gospodarczej to zwroca ci za jego najem.
jesli nei jest to trzeba sie sadzic

Nie mam dzia³alno¶ci i bez s±dzenia PZU zwróci³o 2 ty¶ PLN za wynajem
samochodu z OC sprawcy. ASO niech zajmuje siê naprawianiem, a nie udzielaniem porad prawnych. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-06-16 05:53:38
Autor: J.F.
On Thu, 16 Jun 2011 00:28:33 +0200,  huri_khan wrote:
[...]

Z tym ze wiesz - jednemu zwroca bez problemow, a innemu powiedza ze
sie nie nalezy, stluczka bedzie kosztowala 2000, a za wypozyczenie
zaplaci 5000. J.

Data: 2011-06-16 06:54:26
Autor: Massai
J.F. wrote:

On Thu, 16 Jun 2011 00:28:33 +0200,  huri_khan wrote: > Dnia Wed, 15 Jun 2011 23:09:11 +0200, Micha³ Gut napisa³(a):
> [...]

Z tym ze wiesz - jednemu zwroca bez problemow, a innemu powiedza ze
sie nie nalezy, stluczka bedzie kosztowala 2000, a za wypozyczenie

No i od tych 5k nigdzie nie dostanie lepszego oprocentowania ni¿
odsetki ustawowe ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-16 13:55:00
Autor: =Marcos=
[...]

No i co - st³uczka kosztuje 2000, auto stoi w serwisie tydzieñ. St³uczka kosztuje 10000, auto stoi w serwisie przez tydzieñ. Niby czemu prawo do wypo¿yczenia mia³oby byæ zale¿ne od kwoty naprawy?

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://galeria.wyprawa.info <- zdjêcia z podró¿y

Data: 2011-06-16 19:55:58
Autor: J.F
Samochód z wypo¿yczalni z OC sprawcy - jakie szanse
U¿ytkownik "=Marcos="  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Nigdzie nic takiego nie napisalem. Tylko tyle ze ze poszkodowany ryzykuje spora kwote.
Z jednej strony jest uczciwe traktowanie poszkodowanych, z drugiej - uczciwe traktowanie ubezpieczyciela - moglem do i z pracy taksowka jezdzic, nie musialem wypozyczac auta na 14 dup, z trzeciej sad ktory moze ocenic co jest uzasadnione ... a z czwartej my wszyscy, ktorzy skladki placimy :-)
Jak poszkodowany dostanie na lakierowanie swojego zlomu w ASO, za utrate wartosci, za straty moralne, na wynajem auta .. to jak myslicie - kto za to zaplaci ? :-)

Ale w ustawie powinno byc zapisane ze auto zastepcze nalezy sie do czasu wyceny szkody bezwzglednie :-)
Bo to co niektore firmy wyprawiaja to sie w glowie nie miesci - rzeczoznawca sie z panem skontaktuje w ciagu dwoch tygodni. Sam bym chyba pobiegl do wypozyczalni :-)

J.

Data: 2011-06-20 02:04:11
Autor: Micha³
Samochód z wypo¿yczalni z OC sprawcy - jakie szanse
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³(a):
> [...]

Nigdzie nic takiego nie napisalem. Tylko tyle ze ze poszkodowany ryzykuje spora kwote.

a s± u nas wypo¿yczalnie 50pln/dzieñ czy co¶ ko³o tego ?

pozdrawiam.

--

Samochód z wypożyczalni z OC sprawcy - jakie szanse