Samochód

Data: 2009-03-30 08:12:46
Autor: Icek
Samochód
Mam zamiar iść na prawo jazdy i mysle już o kupnie samochodu, tylko nie
wiem
jaki samochód byłby odpowiedni dla początkującej osoby, ile kosztuje oraz
jak duże są koszty utrzymania takiego samochodu? Na razie nie za bardzo
się
znam na samochodach i dopiero się zaczynam uczyć.
Mam nadzieje, że udzielicie mi kilka podstawowych rzeczy na temat
samochodów. :)
Dziękuje na odpowiedzi.

nie kupuj auta zanim nie bedziesz miec prawka bo tylko zapeszysz i bedziesz
20 razy zdawac. A fakt posiadania bedzie cie meczyl i korcil bo niby umiesz
juz jechac ale nie masz prawka.

Nie mysl tez, ze jak zdasz to ze umiesz juz jezdzic bo to nie prawda. Po
zdaniu bedziesz umiala zdac egzamin a nie jechac autem. To dopiero sie
nauczysz jak bedziesz jechac swoim.

Jak do miasta to cos mniejszego (seicento?) - male, ekonomiczne, latwiej
zaparkowac, na gaz to nawet malo pali, tanie.

jak na trase to cos wiekszego i mocniejszego troszke ale tu nic nie poradze)

Koszty? Mala pojemnosc male OC, tanie auto - brak koniecznowsci wykopowania
AC

Icek

Samochód