Samochód

Data: 2009-03-30 10:43:39
Autor: Paweł
Samochód
Użytkownik "Monika" <nike2112@onet.eu> napisał w wiadomości news:gqplnd$adu$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam!
Mam zamiar iść na prawo jazdy i mysle już o kupnie samochodu, tylko nie
wiem  jaki samochód byłby odpowiedni dla początkującej osoby, ile

Taki na jakim się będziesz uczyć :-)

kosztuje oraz  jak duże są koszty utrzymania takiego samochodu? Na razie

To wróżenie z fusów. Jaki samochód, ile będziesz jeździć?

Mały, nowy, 30000 km rocznego przebiegu:
- ubezpieczenie 2000
- przeglady, pierdoly eksploatacyjne 2000
- paliwo 6000
Czyli z 10000 rocznie

--
Paweł

Data: 2009-03-30 19:25:58
Autor: Wojtek Ant
Samochód
Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomości news:
[...]

najlepiej, chyba idealnie pasuje nissan micra, fajne auto dla młodej kobiety będącej po zdanym egzaminie na prawko
tak właśnie zrobił mój kumpel z pracy, kupił córce micrę na wyprzedaży rocznika (naprawdę dobra cena była), niestety ze względu na złapanie okazji wyprzedażowej córka miała do trzech razy sztuka, a samochód czekał pod blokiem dwa miesiące ;)
poza tym 30 tys. km to sporo jak na młodą kierowniczkę, ale któż wie, nawet jeśli, to wśród młodych istnieje coś takiego jak "zrzutka" :)

--
z pozdrowieniami
wojtek ant - laguna kombi 3

Data: 2009-03-31 21:43:44
Autor: Adam Płaszczyca
Samochód
Dnia Mon, 30 Mar 2009 19:25:58 +0200, Wojtek Ant napisał(a):

najlepiej, chyba idealnie pasuje nissan micra, fajne auto dla młodej kobiety będącej po zdanym egzaminie na prawko

O ile się jej źle życzy....
--
     ___________ (R)

Data: 2009-04-01 18:16:01
Autor: Wojtek Ant
Samochód
Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał w wiadomości news:
O ile się jej źle życzy....

dlaczego?
udowodnij! ;)

--
z pozdrowieniami
wojtek ant - laguna kombi 3

Data: 2009-04-01 21:00:28
Autor: Adam Płaszczyca
Samochód
Dnia Wed, 1 Apr 2009 18:16:01 +0200, Wojtek Ant napisał(a):

O ile się jej źle życzy....

dlaczego?
udowodnij! ;)

Bo zostanie niewolnica niebezpiecznych kurdupli. --
     ___________ (R)

Data: 2009-04-02 22:52:59
Autor: Wojtek Ant
Samochód
Bo zostanie niewolnica niebezpiecznych kurdupli.

przesada, założy rodzinę i przesiądzie się do vana :)
na tę chwilę po grzyba jej  duże auto?
moja małżonka na ten przykład zdawała prawko na maluchu, jej pierwszym samochodem był maluch, a potem golf jedynka i jakoś nie stała się niewolnicą kurdupli, obecnie dzielnie jeździ sama laguną kombi i ja też nie boję się z nią jeździć

--
z pozdrowieniami
wojtek ant - laguna kombi 3

Data: 2009-04-02 23:49:23
Autor: Adam Płaszczyca
Samochód
Dnia Thu, 2 Apr 2009 22:52:59 +0200, Wojtek Ant napisał(a):

Bo zostanie niewolnica niebezpiecznych kurdupli.

przesada, założy rodzinę i przesiądzie się do vana :)

Nie przesiądzie się, bo będzie to dla niej za duże.
na tę chwilę po grzyba jej  duże auto?

Dla bezpieczeństwa i wygody.

[...]

Wyjątek potwierdzający regułę. --
     ___________ (R)

Data: 2009-04-03 21:10:56
Autor: Wojtek Ant
Samochód
na tę chwilę po grzyba jej  duże auto?
Dla bezpieczeństwa i wygody.

ale to się kłóci z ideą taniego auta, większe auto = większe koszty utrzymania, a to już mniej komfortowa sytuacja
generalnie wraz ze wzrostem statusu majątkowego rosną też użytkowane samochody, więc jednak bym się nie bał o zniewolenie
poza tym mniejsze auto jest jednak wygodniejsze w dużym mieście
a bezpieczeństwo? na to nie ma reguły, przykładów można mnożyć

Wyjątek potwierdzający regułę.
właśnie, patrząc na stołeczne ulice, to takich wyjątków jest dość dużo ;)

Data: 2009-04-06 20:05:54
Autor: Adam Płaszczyca
Samochód
Dnia Fri, 3 Apr 2009 21:10:56 +0200, Wojtek Ant napisał(a):

na tę chwilę po grzyba jej  duże auto?
Dla bezpieczeństwa i wygody.

ale to się kłóci z ideą taniego auta, większe auto = większe koszty utrzymania, a to już mniej komfortowa sytuacja

Windows prawda. A raczej marketoid prawda.
generalnie wraz ze wzrostem statusu majątkowego rosną też użytkowane samochody, więc jednak bym się nie bał o zniewolenie

Taaa... vide moja Sierra czyli auto za jakieś 3 tysiaki, które w
eksploatacji i jej taniości bije na łeb wszystkie kurduplowate wynalazki.
poza tym mniejsze auto jest jednak wygodniejsze w dużym mieście
a bezpieczeństwo? na to nie ma reguły, przykładów można mnożyć

Wygodniejsze dla tych, co duzym nie jeździli :D

--

Samochód