Samochód ciężarowy bez homologacji a odliczenie V AT od paliwa

Data: 2010-04-16 10:19:58
Autor: Daniel
Samochód ciężarowy bez homologacji a odliczenie V AT od paliwa
Posiadam samochód ciężarowy (pickup) i taki mam wpisany do dowodu
rejetracyjnego. Czy mając firmę mogę od paliwa odliczać VAT nie mając
świadectwa homologacji? Jakie muszę podjąć kroki ... Dopuszczalna
ładowność ok 900 kg oraz max masa 2800 kg.

Samochód ciężarowy bez homologacji a odliczenie V AT od paliwa