Samochód dla biednych i dla bogatych też

Data: 2021-01-08 11:11:33
Autor: J.F.
Samochód dla biednych i dla bogatych też
Dnia Tue, 5 Jan 2021 16:38:10 +0100, kk napisał(a):
Taki trochę Smart tylko, że elektryczny i wolny
1,65 mln jenów to ok 60 tys. zł
Jak kogoś nie stać na prawdziwy samochód to ...

Jako drugi samochod do miasta ... moze by i sie nadal, ale w Japonii
to czesto nie ma miejsca na pierwszy ...

No i dzieci do przedszkola czy szkoly tym nie podwiezies.

No i przez 10h może działać jako UPS. Mógłbym go postawić przy domu by mi go zasilał nocą. Gdybym miał dom i solary.

Taa ... ciekawe jak to z trwaloscia baterii i czy traktowanie jak UPS
sie oplaca ...

No i pandemia musiałby potrwać bym nie musiał nim jeździć do pracy gdzie mi nie chcą gniazdka udostępnić. :-)

Wymienne baterie ... i moze moglbys prace zasilac solarami z domu.
Oczywiscie za oplatą ;-)

Choc w sumie ... kablami chyba lepiej, tylko ze w Japonii ponoc kabli
brakuje ...

http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/ad0

J.

Samochód dla biednych i dla bogatych też