Samochód dla m³odego kierowcy

Data: 2009-08-18 18:46:04
Autor: Adam Szewczak
Samochód dla m³odego kierowcy

U¿ytkownik "Golibroda" <ala@ma.asa> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6edvd$jkn$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witajcie,

W³a¶nie pojawi³ siê w rodzinie nowy kierowca a co za tym idzie nowe k³opoty. Co prawda egzamin poszed³ za pierwszym razem (ach te opowie¶ci o WORD) ale umiejetno¶ci nowego kierowcy wymagaj± jednak szlifu na drodze.

Chcia³bym wiêc wyposa¿yæ córkê we w³asny samochodzik. Ma³y, ³adny i zgrabny jak na kobietê 18-letnia przysta³o :) Oczywiscie oprócz uroku ma byæ solidny technologicznie z ma³ym spalaniem najlepiej z instalacj± gazow±.

Samochodziarz ze mnie kiepski wiec zwracam siê tutaj z zapytaniem i otwieram dyskusjê co kupiæ ?

Za³o¿enia:
1. max 5 tys z³otych
2. mile widziana instalacja gazowa
3. mo¿e wspomaganie kierownicy jesli niezbêdne.
4. jakis bajer w postaci centarlnego zamku czy alarmu
5. tania eksploatacja
6. udany silnik
7. odporne zawiesznie

Za³o¿enia do¶æ ogólnikowe ale samochód ma s³u¿yæ m³odemu kierowcy do szkolenia umiejetno¶ci a w razie czego, aby jego naprawy mechaniczne czy blacharskie nie by³y zbyt kosztowne czy skomplikowane.

My¶la³em o czym¶ z segmentu ma³ego: taki ford fiesta, fiat punto, jaki¶ peugeot, mo¿e matiz czy seicento.Inne propozycje ?

Co za markê by¶cie zaproponowali, mo¿e jakie¶ konkretne roczniki z udanymi silnikami czy atrakcyjnym wyposa¿eniem. Sam nie wiem na co zwróciæ uwagê ?

Proszê wiêc o konstruktywne wypowiedzi. Jesli czego¶ nie napisa³em z chêci± dodam.
Piszcie, czekam..

Pozdrawiam
Piotr

    Polo
Fiesta
Daihatsu
hmm nie wiem cos z tego segmentu

Chyba ze cos z harrrakterem np garbus ;P
Zastava
Lada

PZDr
Adam