Samochód dla początkującego

Data: 2009-03-25 12:12:37
Autor: tadeklodz
Samochód dla początkującego
On 25 Mar, 18:56, "Beata Zielińska" <zielinskabea...@interia.pl>
wrote:
Witam!

Niedawno zdałam egzamin na prawo jazdy i poszukuję samochodu, który posłuży
mi przez kilka lat. Chciałabym żeby był bezpieczny, no i zależy mi na tym,
żeby nie psuł się zbyt często.

Zastanawiałam się nad Citroenem c3 lub Hondą Jazz.

Czy ktoś mógłby mi doradzić?

Dziękuję.

Beata.

Beata przerobiłem ten temat kupując auto dla syna który skończył kurs.
Weź pod uwagę ważne kryterium: koszt ubezpieczenia OC auta. Dla
kierowcy który ma krótko prawo jazdy i mniej niż 25 są duże zwyżki
ubezpieczenia.np dla auta z silnikiem do 900cm3 wiek właściciela
poniżej 25 lat i prawo jazdy do roku składka najtańsza wyniosła 1100
zł a chcieli 1500 zł i więcej. Poszukaj auta o małej pojemności
silnika aby zminimalizować te koszty

Data: 2009-03-25 20:21:39
Autor: J.F.
Samochód dla poczštkujšcego
On Wed, 25 Mar 2009 12:12:37 -0700 (PDT),  tadeklodz@poczta.onet.pl
Beata przerobiłem ten temat kupując auto dla syna który skończył kurs.
Weź pod uwagę ważne kryterium: koszt ubezpieczenia OC auta. Dla
kierowcy który ma krótko prawo jazdy i mniej niż 25 są duże zwyżki

Ale na to ludzkosc juz dawno wymyslila lekarstwo - wspolwlasnosc z
ojcem czy babcia ze wsi.  J.

Data: 2009-03-25 13:01:14
Autor: tadeklodz
On 25 Mar, 20:21, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
On Wed, 25 Mar 2009 12:12:37 -0700 (PDT),  tadekl...@poczta.onet.pl

> [...]
>kierowcy który ma krótko prawo jazdy i mniej niż 25 są duże zwyżki

Ale na to ludzkosc juz dawno wymyslila lekarstwo - wspolwlasnosc z

współwłasność z kimś kto nie ma zniżek niewiele daje a ja nie widzę
powodu żeby uczący się jeździć dzieciak przez drobną stłuczkę /akurat
miała takową córka dzisiaj/ zabrał mi zniżki z mojego mercedesa.

Data: 2009-03-25 14:05:48
Autor: marggines
Samochód dla poczštkujšcego
Witam

On 25 Mar, 21:01, tadekl...@poczta.onet.pl wrote:

> [...]

powodu żeby uczący się jeździć dzieciak przez drobną stłuczkę /akurat
miała takową córka dzisiaj/ zabrał mi zniżki z mojego mercedesa..

Na to ludzkość też już wymyśliła lekarstwo - każde auto w innej firmie
ubezpieczone ;]

Pozdrawiam
margines

Data: 2009-03-26 00:52:22
Autor: TomiZS
[...]

Niektórzy potrafią czytać... a niektórzy nie :)

Skoro mowa o nowym samochodzie, to często ubezpieczenie można wytargować w cenie auta. Po drugie, przy tak świeżych samochodach ubezpiecza się całość w pakiecie. Po trzecie, nie dla wszystkich priorytetem w zakupie samochodu, który ma służyć parę lat, jest to, aby miał OC najniższe z możliwych.

A swoją drogą warto porównać ubezpiecznie OC samochodu i skutera. Może ten drugi będzie tańszy?

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)