Samochod do 20 kPLN duzy tani - c.d

Data: 2009-12-26 04:06:57
Autor: newsy_gazeta
Samochod do 20 kPLN duzy tani - c.d
Kris pisze:
Ponizej dalem posta o wyborze auta do 20 tys

nikt nie napisal nic o japoncach

mam na mysli

Honda Accord
Toyote Avensis

ewentualnie Nissan Primera

czy ktos moze sie wypowiedziec na powyzsze samochody

Koszty eksploatacji, awaryjnoscm  i ogolna opinia
dzieki

kupiłem w kwietniu (8mc i 40 kkm temu) Hondę Accord CG9 '1999 F20B6
co do avensisa i primery: accord większy, wygodniejszy i bardziej dynamiczny (porównanie do 2.0 odpowiedników toyoty i nissana)

w primierze nie podobają mi się "drewniane" wstawki na konsoli (ogólnie to model starszy rocznikowo, z kolei ta "nowa" primera to kosmos), avensis jak to toyota solidna ale zachowawcza

koszty eksploatacji jak narazie mnie pozytywnie zaskakują, tj spodziewałem się (ze względu na wyższą klasę auta) wyższych kosztów niż astry F, jednak to, że ceny są wyższe na części przekłada się na ich dłuższą żywotność (akurat mam porównanie z zawieszeniem, jak nóweczka po 40kkm, a w astrze już raczej bym coś szukał)

awaryjność? niestety ja nie mam aż takiego doświadczenia z samochodami i zmieniam z bardzo starych na .. mniej stare ... i dla mnie to, że od kwietnia wsiadam do samochodu i.. jadę (i mam gdzieś jakieś obawy a może nie odpali a  oże coś) jest pozytywne i godne pochwały :) pewnie to standard, ale ja jestem przyzwyczajony do starszych samochodów (wbrew pozorom było dbane o nie, akumulator, opony, zawias, heble..).

jak narazie jeżdże i tyle, nic nie wymieniam (klocki po 40kkm połowa zużycia na oko, w tym miałem kilka imprez typu tor itp), oleju vtec coś tam bierze, może i inne biorą, nie wiem.

ogólna opinia? jakbym miał ten budżet znowu wziąłbym Mitsu Galanta 2.5V6 ..

jeśli nie? żadnego paska, primery, tylko accord..

Samochod do 20 kPLN duzy tani - c.d