Samochód do 20 kPLN duzy, tania eksploatacja??

Data: 2009-12-22 22:09:47
Autor: Maciek
Samochód do 20 kPLN duzy, tania eksploatacja??
Dnia Tue, 22 Dec 2009 21:16:27 +0100, Kris napisał(a):

wolalbym mlodszy w lepszym stanie ale mniej wyposazony anizeli starszy na full wypasie

Jedyne co bym chcial to klima,
malo awaryjny,
tanie czesci,

Za te pieniadze:

Mondeo mk3 kombi 1.8 - 4 letni
Mondeo mk3 kombi 2.0 - 5-6 letni

Duze, wygodne, pakowne. W porownaniu do wozow drabiniastych spod znaku VW
wzor komfortu i estetyki.

Jesli nie jestes wrogiem LPG, to juz w ogole jezdzisz za poldarmo.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2009-12-22 23:39:23
Autor: Kris

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ld9801ffpa9f.x5bng8u89vip.dlg40tude.net...
[...]

nie moge znalesc 4 latka do 20 tys

mozesz cos podeslac
chyba ze masz na mysli jakis sprowadzany na wlasna reke i faktycznie tyle wychodzi

Data: 2009-12-23 09:50:14
Autor: Maciek
Dnia Tue, 22 Dec 2009 23:39:23 +0100, Kris napisał(a):

nie moge znalesc 4 latka do 20 tys

Widzialem pare w zblizonej cenie w Krakowie. Popatrz na ceny na Allegro -
na ogol sa zawyzone w stosunku do ostatecznej ceny transakcji.

Data: 2009-12-23 10:52:14
Autor: abc
Samochód do 20 kPLN duzy, tania eksploatacja??
W dniu 2009-12-22 22:09, Maciek pisze:
Za te pieniadze:

Mondeo mk3 kombi 1.8 - 4 letni
Mondeo mk3 kombi 2.0 - 5-6 letni

Nie polecam - miałem 'coś' takiego z full wypasem. Rdza, ukręcone trzpienie od wycieraczek, wariujący zamek centralny, kiepski klimatronik, żałosne nagłośnienie, wycieki z silnika,...

zresztą, jaka marka samochodów ma najlepsze sklepy internetowe części zamiennych? :-]

pozdrawiam

ABC

Data: 2009-12-23 11:01:01
Autor: Maciek
Dnia Wed, 23 Dec 2009 10:52:14 +0100, abc napisał(a):

Nie polecam - miałem 'coś' takiego z full wypasem. Rdza, ukręcone trzpienie od wycieraczek, wariujący zamek centralny, kiepski klimatronik, żałosne nagłośnienie, wycieki z silnika,...

Musiales na jakas wyjatkowa padake trafic, bo nikt ze znajomych fordziarzy
nie narzeka. Ja mam mk2 i tez nie narzekam :) Rdzewieje, owszem, jak
wszystko, co jest zrobione z blachy.