Samochód do pracy do 15000zł

Data: 2009-05-11 21:51:08
Autor: waperr
Samochód do pracy do 15000zł

Użytkownik "Kit" <brak@adre.su> napisał w wiadomości news:gu9kin$14ie$1news2.ipartners.pl...
Witam
Muszę kupić auto, wybitnie do celów użytkowych, głównie do jazdy do miejsca pracy (ok. 50 km dziennie). Nie mam żadnych uprzedzeń ani upodobań co do marki, na prestiżu mi nie zależy, natomiast zależy mi na ekonomicznej i w miarę bezawaryjnej eksploatacji. Co polecacie do 15000 zł? O opinię proszę osoby, które wykorzystują samochód w podobnych celach i mogą podzielić się swoimi spostrzeżeniami.

Skoda Felicia 1,3 lub 1,6 w miare oszczędne nalezy zwrócić uwagę na tylną klapę bo lubi rdzewieć.
Autko 10 letnie dostaniesz za 6-8 tyś. z poduszkami, abs i wspomaganiem albo i jeszcze jakimiś dodatkami :).
Części są tanie i samemu można sporo zrobić bo konstrukcja prosta.

pzdr
waperr

Data: 2009-05-11 23:05:10
Autor: mirek
[...]

Kup sobie jakiegoś koreańca - hyundai albo KIA.
W tej cenie kupisz młody rocznik. Doidatkowo częśc benzyny KIA była sprzedawana w Polsce
z fabrycznym gazem.
Awaryjność niższa niż europejskie, troche wyższa niż japońskie, części nawet w serwisie(KIA)
relatywnie tanie.

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com